Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trippen van Outdoor Grapefruit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Trippen van Outdoor Grapefruit

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb deze zomer meegedaan aan de Alien Growshop Contest en we kregen gratis 4 Outdoor Grapefruit zaden.
    Nu heb ik deze een zo'n 5x gerookt en elke x voelde het echt heel erg trippy. Gewoon alsof het een droom was, heel onrealistisch maar echt heeel vet.
    Zegmaar het gevoel van het trippen op truffels (paddos) maar dan zonder de hallucinaties.

    Is dit normaal bij thc? Ik heb dit wel een x eerder gehad met wiet uit een wiet taxi maar dat was nog vetter, maar daar zat waarschijnlijk iets overheen ofzo.
    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

    #2
    Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

    Raaaar doen je lekker man... geen ervaring mee trippen op cannabis.
    Maaaar er zitten meer stoffen dan alleen thc in je wietje... mischien kan je dat eens opzoeken... dan sta je versteld wat voor lijstje met stoffen die er in zitten waar je lichaam en geest op reageren...

    suc6.
    Last edited by mildred; 6 December 2012, 21:51.

    Comment


      #3
      Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

      Trippy......
      "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

      Comment


        #4
        Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

        Ik weet dat er veel meer stoffen dan alleen thc in wiet zitten, maar thc zorgt voor het algemeen voor de ''head-high''
        Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

        Comment


          #5
          Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

          IK heb ook die grapefruit en ook ik ga der mega hard van tis heel vreemd gevoel want ik ben er wel en toch weer niet
          ik ben er ook al een keer out van gegaan van ene moment op het andere viel ik in slaap achter de pc terwijl ik op msn in gesprek was.
          Ik merk wel hoe langer de grape fruit inde pot zit hoe lekkerder hij ruikt en smaakt.

          Ik vraag me af hoe kan een wietje nu echt naar Grapefruit ruiken en smaken> je proef het gewoon
          Dit is eerste jaar da ik een mooie oogst had en dikke toppen da moet ik wel zeggen voor buiten wiet is het super soortje
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

            Trippen van wiet lol, te veel toprotthee gezopen zekers....

            Comment


              #7
              Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

              Ik heb ooit sneeuw-witje gekocht bij een dealer, en tijdens het draaien kwam ik er al achter waarom ik liever naar de shop ga(ging).... Het was nog niet eens goed droog.
              Tijdens het roken proefte je nog de mint smaak maar de stoned die er vanaf kwam was ongelofelijk.
              Voor mijn gevoel belanden ik echt in mijn eigen wereld en het voelde echt vet raar ik ging idd net niet dingen zien die er niet waren.
              Ik ben vervolgens maar naar huis gegaan me bed ingedoken en binnen een paar minuten ben ik inslaap gevallen.
              Hele aparte beleving was dat.

              Heb het ook een keer gehad met C5 (Haze) maar die was wel gewoon uit de shop.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

                  Als ik jouw was zou ik snel stoppen met paffen
                  Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                  Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                  Comment


                    #10
                    Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

                    Tripwiet??
                    Ik dacht dat t aan mn werk lag, misschien toch maar voor smiddags bewaren dan eh..

                    Comment


                      #11
                      Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

                      Van LSD, paddo's en extract van sommige cactussen (mescaline) ga je halicuneren. Deze produkten behoren tot de psychodileptica. De werking is niet te vergelijken met die van wiet of hasj. Als je die produkten 2 dagen achtereen gebruikt, merk je er de 2e dag nauwelijks iets van. Behoudens een zwaar hoofd en het gevoel dat er een steen in je maag zit en daar zit niemand op te wachten. Er moeten op zijn minst 5 dagen tussen zitten om het zelfde effect te bereiken. Bij wiet en hasj, ingedeeld bij de narcotica, komt deze tolerantie niet voor. Als je dag 1 knetterstoned bent geworden, kun je dat dag 2 eveneens. Trouwens, je moet eens in de spiegel kijken als je LSD hebt gebruikt. Je pupillen zijn dan enorm vergroot en dat verschijnsel doet zich bij cannabis niet voor.
                      Last edited by Xtreme; 14 December 2012, 19:04.

                      Comment


                        #12
                        Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

                        grapefruit is idd een gekke plant, erg goede wiet voor buiten! heb nog niet het trippy meegemaakt, maar altijd wel goed stoned!

                        heb er gelukkig nog 2 zaden van hehehe maar kome volgend jaar wsl niet op.. heb zover ik nu kan zien er geen plek voor, en voor dit soortje moet je toch wel het zonnigste spotje reserveren

                        grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

                          Ik heb zelf gemerkt dat ik droom-achtige en rare trips heb gehad tijdens het blowen kort nadat ik paddo's heb gebruikt. (1-2 maanden tussenpoos) gezien de disbalans in serotonine, en het trage herstel daarvan, door het gebruik van psychadelica, lijkt het me aannemelijk dat een bepaalde serotoninaire schommeling de oorzaak lijkt van dat tripperige gevoel. Nog meer mensen die daar (van trips tijdens het blowen) last van hebben na gebruik van psychadelische drugs? Of mogelijke andere verklaringen?
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

                            ik heb het een keer gehad van een mix van cheese haze met ik geloof jack herer ,
                            heb ooit ergens gelezen als je een hallucinerende drug hebt gebruikt dat je na een tijd na bijvoorbeeld een joint de effecten terug kan krijgen

                            bij mij was het wel heel vaag, moest nog een uurtje naar school op de computer werken en ik had dus vooraf een joint gerookt,
                            ik voelde me heel raar precies zoals bij truffels het leek alsof mn armen en benen een soort vertraging hadden, het leek alsof ik of veel groter of veel kleiner was (hoe gek het ook klinkt)
                            maar dan duurde het maar een half uurtje, in die periode heb ik ook niks gedaan, een beetje geklikt en wat cola gedronken en een beetje gelachen, achteraf was ik blij dat ik een beetje doorhad wat er gaande was maar het is toch wel beangstigend, zou niet in de auto willen zitten als zo'n space terugvalt;p

                            Comment


                              #15
                              Re: Trippen van Outdoor Grapefruit

                              pas maar op...

                              straks wordt er gezegdt dat het hardrugs is

                              Comment

                              Bezig...
                              X