Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Soortje kiezen... help please!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Soortje kiezen... help please!

    Korting op 420shop
    Hallo allen,

    Ben druk bezig om van een inbouwkast een growroom te maken. Heb er straks een 600 watt lamp boven, dus dat komt wel goed.

    Nu mijn vraag: gezien de beperkte ruimte (90 cm diep, 110 cm breed en 240 cm hoog) zoek ik een soortje dat niet zo de breedte in gaat maar vooral de hoogte. Zoek een soort zaad (feminised) dat wel een goede opbrengst heeft en ook geschikt is voor een beginner.

    Rook graag soortjes als white widow, santa maria, bubblegum, k2

    Ben geen liefhebber van haze....

    Welke soort, raden jullie n.a.v.bovenstaande aan? ??

    Jullie hebben de kennis, ik nog niet, vandaar mijn vraag...


    Ga een kweekverslag bijhouden als het zo ver is!

    Bedankt voor de hulp!!
    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

    #2
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Soortje kiezen... help please!

      Oh, vergeten te vertellen, de planten komen in aardebak van 90 bij 110 (45 cm diepe grond)

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Had al tussen die topics gekeken hoor, vond alleen niet wat ik zocht. Vandaar....
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

      Comment


        #4
        Re: Soortje kiezen... help please!

        lowrider
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: Soortje kiezen... help please!

          Ja maar die blijft wel erg klein en dus weinig opbrengst lijkt me! ??
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

          Comment


            #6
            Re: Soortje kiezen... help please!

            sarcasme my dear boy,

            OT
            moby dick mischien intressant, hangt ervan af van welke zaadbank maar de meeste zijn een white widow gekruist met een old school haze, dus niet de moderen G13 haze varianten zoals amnesia en dergelijke, unieke smaak.

            of chocolope van DNA Genetics, sativa gaat goed in de hoogte, en Dr Grinspoon van barneys met de juiste pheno heb je een rechte stam met enkel top aan bijwijze van spreken
            maar wil je in de hoogt gaan dan ga je toch meer sativa gericht moeten gaan en daar zit het al stroef als je haze niks vindt, indica's hebben de neiging klein en struikerig te worden


            Comment


              #7
              Re: Soortje kiezen... help please!

              er zijn ruim 4000 soorten dus wat wil je!!!
              leuk soortje
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Soortje kiezen... help please!

                Bedankt voor de tips mannen! Dat wordt zeer gewaardeerd! Ga me in deze soortjes verdiepen...

                Andere tips blijven welkom!
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                Comment


                  #9
                  Re: Soortje kiezen... help please!

                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...innende-kweker
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Soortje kiezen... help please!

                    Bedankt LR2!

                    Dat zijn de soortjes voor buiten, ik zoek echter een white widow achtige binnen soort.
                    Weet dat die zaden uit dat outdoor topic ook binnen kunnen maar ik dacht dat speciale
                    binnen zaden beter waren... of is dit niet zo??

                    Liefst een soortje dat niet te breed wordt maar meer de hoogte in gaat, dit ivm me kweekkast... afmeting breed 110 cm, 90 cm diep, 240 hoog.

                    Thanks a lot!
                    Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                    Comment


                      #11
                      Re: Soortje kiezen... help please!

                      Als je een echte opbrenger wilt kun je kolossus zetten. Check de kweekverslagen op internet en je zal versteld staan!

                      Comment


                        #12
                        Re: Soortje kiezen... help please!

                        Thanks Cookaap! Die Kolossus is zeker interessant! Bedankt voor de tip...
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                        Comment


                          #13
                          Re: Soortje kiezen... help please!

                          Binnenzaden kunnen ook buiten en andersom. Alle zaden zijn van prima kwaliteit en geschikt voor binnen mits je ze op de juiste plek koopt. Maar zoals al vaker gezegd; wij kunnen ze niet voor je uitkiezen. Jij zult ze zelf moeten growen en oproken, dus wij hebben er weinig aan om jou een soort aan te raden. De eerste keer wordt in 9 van de 10 gevallen geen groot succes. Je kunt dus het beste zo'n "goedkoper" beginnerssoortje pakken dan zaden waar je €10 p/st betaalt. Dan kun je al doende, met vallen en opstaan leren over hoe de plant werkt en waar de meeste fouten gemaakt worden.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: Soortje kiezen... help please!

                            Ja was ook van plan wat goedkopere zaden te nemen.... Lees veel dat white widow vrij makkelijk te growen is, is toevallig me favo soort dus denk dat ik voor die ga! Gaan we later als we wat ervaring hebben andere soortjes doen! Maar tips over sterke witte soortjes, liefst met goede opbrengst blijven natuurlijk welkom!

                            Groet
                            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                            Comment


                              #15
                              Re: Soortje kiezen... help please!

                              Hee guirrilaboy,


                              Ik zou je iig een autoflower aanraden. Deze gaan vanzelf in bloei en duren ook minder lang. Hierdoor heb je ook minder kans op problemen zoals bij buiten toprot! En dan idd iets voor beginners. En vooral veel lezen en vragen stellen hier, kennis opdoen Nadeel ervan is wel idd kleine plantjes met minder opbrengst per plant. Je kan er wel meerdere van kopen dan verspreidt je je kansen.

                              Succes iig!

                              Comment

                              Bezig...
                              X