Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mooiste Mannetjes.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Mooiste Mannetjes.

    Had al op voorhand een vermoeden dat het een mannetje zou worden. Strekkende kl**tzak

    RQS Amnesia Haze auto.
    Feminized zaad, my ass!!

    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

    Comment


      #32
      Re: Mooiste Mannetjes.

      Oei, da's balen gamm! Dat verdient wel een enigszins negatief mailtje/review naar RQS vind ik.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #33
        Re: Mooiste Mannetjes.

        Oh, was mijn mannetje nog vergeten (regulier Ketama zaad):
        20131020_K1_Kloten_DSC4060.jpg

        Malle Eppie was net twee weken oud en stond al te lonken naar mijn dames ...

        Heb inmiddels wel een potje met wat geel poeder in de koelkast liggen.

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #34
          Re: Mooiste Mannetjes.

          Ha, dat kan je altijd goed gebruiken.

          Enig advies over hoe dit op te vangen en te bewaren?
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment


            #35
            male isolation chamber' (duur woord voor een doorzichtige plastic opbergdoos). Nog iets meer uitleg in mijn kweekverslag.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #36
              Re: Mooiste Mannetjes.

              Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
              Oei, da's balen gamm! Dat verdient wel een enigszins negatief mailtje/review naar RQS vind ik.
              Heb ik ook effectief gedaan. Voucher ontvangen.
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

              Comment


                #37
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #38
                  Re: Mooiste Mannetjes.

                  Fijn, kan je nog meer queenzaad bestellen.
                  2004Rhino.jpg
                  Oldschool White Rhino man. (2004 batch)
                  Strekt als een malle achter het raam, maar als het met 'zon'licht kan hoeft er geen lamp boven eh..en ik heb alleen wat stuifmeel nodig.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #39
                    Re: Mooiste Mannetjes.

                    Inderdaad. Die Ketama van mij stond ook gewoon achter het raam. Dat is wellicht ook wel het voordeel nu, dat we buiten ook gewoon minimaal 12 uur donker hebben per dag. Of komt zo'n mannelijke bloem sowieso wel uit ook als de plant weer terug gaat in vegetatieve groei?

                    Plant strekte wel als een dolle, maar dat maakt inderdaad niet zoveel uit.

                    Ben er trouwens nog steeds niet uit hoe die plant al in 2 weken tijd na ontkiemen ballen had kunnen groeien. Heeft de eerste dagen wel per ongeluk onder bloeilampen gestaan (was vergeten terug te wisselen) en een keertje heeft de lamp 16 uur uitgestaan. De andere planten laten helemaal niets zien van voorbloei of wat ook.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #40
                      Re: Mooiste Mannetjes.

                      Ik heb exact hetzelfde hier, vier dagen geleden is mijn lamp te laat aangesprongen.
                      Deze dag hadden mijn planten maar 16 uur licht.

                      Vervolgens ontdekte ik gisteren een mannetje.

                      foto's volgen.
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment


                        #41
                        Re: Mooiste Mannetjes.

                        Zou wel een mooie truc zijn om de mannetjes eruit te wieden als het zo makkelijk gaat. Maar goed, dan was dat vast al lang algemeen bekend geweest ook.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          #42
                          Re: Mooiste Mannetjes.

                          Cookaap had het hier ook over in het verslag van Psycadelic.

                          Dus,als er nog mensen zijn met deze belangrijke informatie, vermeld dit dan aub.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            #43
                            Re: Mooiste Mannetjes.

                            Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                            @ Escargot: stuifmeel opvangen, droog houden! Geen bloemdelen!, mengen met een groot deel meel/bloem (stuifmeel : meel = 20 : 80)
                            Waarom mengen met meel/bloem?
                            Blijft het dan langer houd baar ofzo?
                            sigpic

                            Comment


                              #44
                              Re: Mooiste Mannetjes.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                              Zou wel een mooie truc zijn om de mannetjes eruit te wieden als het zo makkelijk gaat. Maar goed, dan was dat vast al lang algemeen bekend geweest ook.

                              Je zou de mannetjes al eerder er uit kunnen halen.
                              Je hebt zelf het begin al gedaan.

                              Het volgende is in grote lijnen de handelswijze.
                              Ik las dit in een artikel of in een topic.

                              Als je de plant nummert en dan op 15 cm topt, laat je de plant nog 2X2 bladeren aanmaken.
                              Vervolgens top je de plant nog een keer en snijd deze topjes op 45 graden af.


                              Deze topjes zet je in een schoon flesje dat 100% gevuld is met water en deze zet je direct onder een kleine bloeilamp op 12/12.
                              Deze flesjes met de stek nummer je natuurlijk ook, zodat je weet om welkeplant het gaat.

                              De stekjes zouden je dan al snel gaan aangeven welke sexe ze hebben.

                              Ik heb dit gelezen en ga op zoek naar het artikel.

                              Ik plaats het bij deze tekst als ik het gevonden heb.

                              Dit ga ik volgend jaar buiten en dit jaar nog binnen proberen, zodat ik geen plaats meer verneuk.

                              Ik wil met regulier zaad doorgaan,maar ik wil nu ook weer geen plaats verliezen.

                              Als er iemand aanvullingen of tips heeft, dan graag.....
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment


                                #45
                                Re: Mooiste Mannetjes.

                                Ik denk dat dit idd de manier is escargot. Bij de laatste x dat ik me PPP's kort had gesnoeid had ik ong 40 stekken(gewoon recht)afgesneden en deze in een potje water gezet. Bij mij hebben ze zowieso 2 weken overleefd in de vensterbank en op die manier kunnen ze nog langer staan. Of ze daadwerkelijk geslacht uiten durf ik niet te zeggen bij mij na 2.5 week vensterbank was er niks te zien.

                                Greets

                                Comment

                                Bezig...
                                X