Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Leuk voor een strooi actie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Leuk voor een strooi actie

    5 euro zodat het VOC lekker hippe 'bewustmakings'feestjes kan organiseren in Amsterdam?! In plaats van een lobbyistenlunch dokken en ook echt wat voor mekaar krijgen? Dan koop ik liever een zak hennep en ga ik aan de maas zitten vissen. Heb ik meer plezier van. Een goede manifestatie kost minstens 5000 euro aan geluidsmateriaal alleen. Dat zijn 1000 donaties die besteed worden aan wat we al weten, want de mensen die naar zulke festivals gaan, die zijn reeds voorstander van legalisatie/decriminlisatie. Een keer niet genoeg? Dan houden we er twee per jaar! Dat is toch gek: voorstanders laten betalen, om samen te komen met voorstanders, om voorstanders te overtuigen dat de tegenstanders het verkeerd hebben. Om vervolgens de tegenstanders ongemoeid te laten. Ik vergelijk het graag met bevrijdingsdag, die heeft ook nog geen enkele oorlog voorkomen. Ondanks de 4-9 miljoen per jaar die er in gepompt wordt. VOC? Veestvereniging ondoordacht cannabisbudgetverspilling.

    @Angel: in Wanssum staan velden hennep iedere zomer, net als in Helden dacht ik. Zo kan ik nog wel wat dorpjes noemen, maar het is tegenwoordig weer vrij 'normaal' om te gebruiken. Ik ken geen enkele boer die geen hennep door zijn mais doet. Ze houden er wel rekening mee dat mensen het raar vinden, dus vaak staan er een paar rijen mais voor.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Leuk voor een strooi actie

      dan zijn die hennep velden van 'n boer en niet van 'n manege waarschijnlijk
      ik kom op zeer veel maneges maar geen enkele manege waar ik kom gebruikt hennep!

      hennep (de niet legale versie) tussen de mais is vaak guerilla kweek en geen vezelhennep.
      vandaar dat ik zeg geef adresjes zodat ik het ook zelf kan zien.

      praatjes vullen geen gaatjes
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #18
        Re: Leuk voor een strooi actie

        Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
        Veel paardenfokkers en manege houders hebben inmiddels zoon velden staan en gebruiken de stelen als strooisel. In de landbouw is het allang geen uitzondering meer dus argument dat je iemands anders zijn buitenkweek zou verkloten, hmm.
        En das overal zo? Neen dus.
        Waar ga je strooien om een statement te maken? In steden en stedelijk gebied, en daar kun je dus wel degelijk iemand zijn oogst verpesten.

        Comment


          #19
          Re: Leuk voor een strooi actie

          Is wel een toffe actie inderdaad!

          Als ergens 60.000 planten gerooid moeten worden komt dat wel in het nieuws. Media blij, politie blij, wij blij (zolang ze andere plekken niet vinden). Doe het ergens langs de snelweg of natuurgebied. Of maak er een doolhof en vraag entreegeld, genoeg leuke dingen te bedenken!

          Comment


            #20
            Re: Leuk voor een strooi actie

            @Angel777: de hennep in wanssum werd gebruikt voor dr. A. Vogel producten, ofzoiets. Stond er wel bij tenminste. Geijsterseweg afrijden rond augustus en je kunt meteen wat flauwe fluftoppen vol zaad plukken. Wel interessante pheno's gezien, maar het blijft hennep.

            Hoe dan ook, strooi actie? Dat zien we met z'n allen niet zo zitten denk ik. Aan de andere kant: een beetje zelfrespecterend agent ruimt zijn perk wel schoon als daar meer dan 20 planten op groeien, nog voordat ze in bloei gaan. Daar ben ik zeker van.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #21
              Re: Leuk voor een strooi actie

              Dr. A. Vogel is geen paard
              Maar je weet tenminste 'n adres te geven met verwijzing waarvoor!
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment

              Bezig...
              X