Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers... zie door de soortjes het bos niet meer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflowers... zie door de soortjes het bos niet meer

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Autoflowers... zie door de soortjes het bos niet meer

    De Royal Dwarf groeit hier echt heel goed onder Led, zal morgen ff een foto plaatsen.
    Tis natuurlijk geen mega plant met hele grote opbrengst maar het valt mij op hoe goed hij het doet, de Lowryder doet het ook heel goed en de auto white weer wat minder.
    Ik krijg vandaag ook de Sin Tra Bajo van Barney's Farm binnen, die wil ik ook gaan proberen om net als jij een paar fijne soortjes te kunnen vinden, eerst ga ik een ronde met gewoon vrouwelijk zaad doen met de 8 Ball Kush en eventueel The Doctor.
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #3
      Re: Autoflowers... zie door de soortjes het bos niet meer

      Als je variatie wil blijft er alleen Angels Auto Mix over.
      Dan heeft bijna elk plantje een andere geur.

      Het is een random kruising met Ak-47, Blueberry, Lemon Skunk en Blueberry x Ak-47.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #4
        Re: Autoflowers... zie door de soortjes het bos niet meer

        Da's van Omni Seeds toch? Is daar een website van?

        Michevan, ben benieuwd naar je foto's!!! Post ze desnoods in mijn kweekverslagje...

        Comment


          #5
          Re: Autoflowers... zie door de soortjes het bos niet meer

          Ik vind Lowryders ook wel geweldig.
          Sterke plantjes, hebben niet zoveel nodig, worden niet al te groot
          en hebben een lekker wietje.

          Comment


            #6
            Re: Autoflowers... zie door de soortjes het bos niet meer

            Critical jack. Maar die wordt misschien te groot voor je tent. Gewoon lekker mishandelen en dan heb je toch een lekker zoete roker. Die vooral niet te heftig is, vind ik. Geen coffeeshopwiet in ieder geval qua potentie. Gelukkig niet.

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Wat je nu vraagt, is eigenlijk: ik weet niet welk bos, dus willen jullie voor mij een bos maken!?
            Duurde effe voordat ik me dat besefte, maar hoe meer mensen hier reageren, hoe lastiger het wordt voor je
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Autoflowers... zie door de soortjes het bos niet meer

              @LR2

              Critical Jack... is zeker een overweging waard en van een bekend huis. Ik schat dat deze bij mij niet hoger dan 40-50cm zal worden (led). Gaat mee naar de final 3!

              @djordos

              Lowryder schrijf ik nog niet af, de reviews die ik vind zijn wel wat in tegenspraak. Ga zo nog ff verder researchen.

              Comment

              Bezig...
              X