Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Autoflowering Files (automatics)

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: The Autoflowering Files (automatics)

    Big bang autoflower - Greenhouse autoflower
    De Big bang van Greenhouse is een zeer populaire soort en daarom nu ook in autoflowering versie. Ze geeft een ontspannen en relaxt gevoel, niet te zwaar.

    Afkomst: Skunk X Northern Light X El Nino

    Soort: autoflowering

    Van zaadje tot oogst: 8 - 9 weken

    Opbrengst binnen: 900 gram per m2

    Opbrengst buiten: 45 - 50 gram per plant

    Eigenschappen: Big bang autoflower is zeer geschikt voor S.O.G. kweek.

    Comment


      #77
      Re: The Autoflowering Files (automatics)

      Mijn ervaring met AF-JES is dat de bloeitijd wel langer duurt dan er bij de omschrijving staat, zo heb ik er nu ook 1 staan waar bij de omschrijving stond in 60-65 dagen van zaad tot oogst...... en deze staat nu toch al 90 dgn boven de grond.
      Ik heb 1 Black Jack staan 1 Flying Skunk en 2 Big Devils.

      Comment


        #78
        think-different-web.jpg

        Bron: http://www.dutch-passion.nl/blog/201...rent%E2%80%99/

        Er is inmiddels een indoor kweekverslag (echtheid bevestigd door Dutch Passion) maar deze is nog niet afgerond.
        https://www.autoflower.net/forums/f5...-e-d-4467.html

        Comment


          #79
          Re: The Autoflowering Files (automatics)

          mmm damn al die mooie plantjes misschien dat ik mij voor deze zomer toch ook eens wat AFjes koop.
          Nu ben ik tijdens het bezoeken van de site van growshop "Organic Earth" op 2 AFstrains gestuit die ze zelf ontwikkeld hebben, ze zien er niet slecht uit:
          Royal_Dwarf.jpgOrganic Dwarf

          Organic Dwarf is een compacte, vrouwelijke, harsachtige plant waarvan haar cannabis zaden een intense geur en extreme werking afgeven. En een zelfbloeier! Hiervoor werd ze gehybridiseerd met een uitzonderlijke soort vrouwelijke skunk.
          De lage vertakte en compacte knoppen maken de Organic Dwarf ideaal voor de teelt binnen en buiten in kleine ruimtes.
          Hoogte van de plant: 50 - 60 cm
          Effect: stoned
          Genetische achtergrond: verschillende soorten
          THC gehalte: 12 - 14%
          Bloeitijd: 8 - 9 weken
          Opbrengst:Oogstmaand: 2 maanden na ontkiemen

          northern light automatic.jpgAurora Borealis

          Aurora Borealis is een van de nieuwe Autoflowering soorten van Organic Earth Seeds.
          Genetisch achtergrond: Northern light x autoflowering soorten
          Bloeitijd: Autoflowering
          Opbrengst: 90 - 200 gram per plant
          Oogstmaand: 9 - 10 weken na ontkiemen
          Hoogte plant: 90 - 120 cm
          Effect: Fysiek en relaxed
          THC gehalte: Medium-High


          Het zullen waarschijnlijk niet echt speciale soortjes zijn, maar ze lijken me wel interessant, als iemand hier al ervaring mee heeft, laat het me weten

          Comment


            #80
            Re: The Autoflowering Files (automatics)

            Heey, hele mooie databases!Alleen helaas is mijn engels niet perfect. Ik wil deze zomer 5 autoflowers planten, buiten in de grond. Wat is de beste plant met een hoge opbrengst, en waar je niet stoned van word maar lekker high ?Alvast bedankt!

            Comment


              #81
              Re: The Autoflowering Files (automatics)

              De AF's kenden de laatste jaren een expansieve groei. Het werk van de zaadveredelaars werd in 2011 beloond op de Highlife Cup. In de categorie BIO was de eerste plaats voor een AF, de Amarant Dwarf. De 2de plaats was voor Chocolope#Skunkberry en de 3de voor Blue Cheese. Zo zie je maar, de AF's zijn geen kleintje meer
              Smoke Ze

              Comment


                #82
                Re: The Autoflowering Files (automatics)

                okee thx

                Comment


                  #83
                  Re: The Autoflowering Files (automatics)

                  zaden een intense geur en extreme werking afgeven.

                  wattt?!
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                  Comment


                    #84
                    Re: The Autoflowering Files (automatics)

                    Waar ziede gij da staan???

                    Comment


                      #85
                      Re: The Autoflowering Files (automatics)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Apelthorn420 View Post
                      mmm damn al die mooie plantjes misschien dat ik mij voor deze zomer toch ook eens wat AFjes koop.
                      Nu ben ik tijdens het bezoeken van de site van growshop "Organic Earth" op 2 AFstrains gestuit die ze zelf ontwikkeld hebben, ze zien er niet slecht uit:
                      [ATTACH=CONFIG]102743[/ATTACH]Organic Dwarf

                      Organic Dwarf is een compacte, vrouwelijke, harsachtige plant waarvan haar cannabis zaden een intense geur en extreme werking afgeven. En een zelfbloeier! Hiervoor werd ze gehybridiseerd met een uitzonderlijke soort vrouwelijke skunk.
                      De lage vertakte en compacte knoppen maken de Organic Dwarf ideaal voor de teelt binnen en buiten in kleine ruimtes.
                      Hoogte van de plant: 50 - 60 cm
                      Effect: stoned
                      Genetische achtergrond: verschillende soorten
                      THC gehalte: 12 - 14%
                      Bloeitijd: 8 - 9 weken
                      Opbrengst:Oogstmaand: 2 maanden na ontkiemen

                      [ATTACH=CONFIG]102744[/ATTACH]Aurora Borealis

                      Aurora Borealis is een van de nieuwe Autoflowering soorten van Organic Earth Seeds.
                      Genetisch achtergrond: Northern light x autoflowering soorten
                      Bloeitijd: Autoflowering
                      Opbrengst: 90 - 200 gram per plant
                      Oogstmaand: 9 - 10 weken na ontkiemen
                      Hoogte plant: 90 - 120 cm
                      Effect: Fysiek en relaxed
                      THC gehalte: Medium-High


                      Het zullen waarschijnlijk niet echt speciale soortjes zijn, maar ze lijken me wel interessant, als iemand hier al ervaring mee heeft, laat het me weten
                      Daar dus
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        #86
                        Re: The Autoflowering Files (automatics)

                        Aah daar dus ja dat is raar, maar van die extreme werking dat kan wel kloppen,
                        je moet maar is een zaadje in je joint hebben, dan is het juist een plofsigaret

                        Comment


                          #87
                          Re: The Autoflowering Files (automatics)

                          Mooi

                          Comment


                            #88
                            Re: The Autoflowering Files (automatics)

                            Ik heb gehoord dat binnenkort ook autoflower amnesia te krijgen is, weet misschien iemand al iets meer hierover?
                            sigpic
                            Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


                            Comment


                              #89
                              Re: The Autoflowering Files (automatics)

                              Autoflower haze bestaat al. Er zijn verschillende soorten haze natuurlijk, ik weet niet of amnesia haze al in autoflower bestaat. Maar kijk eens op seedfinder.eu. Als 'ie daar niet bij staat, dan is hij er waarschijnlijk nog niet. Ik ga zelf dit jaar voor het eerst een AF-haze kruising neerzetten. Hier heb je trouwens de soort die je zoekt http://en.seedfinder.eu/strain-info/...ia/DutchBreed/
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                #90
                                Re: The Autoflowering Files (automatics)

                                Bedankt voor de tip!
                                Last edited by ceBep; 2 March 2012, 16:38. Reden: quote bovenstaand bericht verwijderd
                                sigpic
                                Hy-Seeds.nl voor al uw zaden en nog veel meer tegen zeer scherpe prijzen!


                                Comment

                                Bezig...
                                X