Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help zo snel mogelijk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
    Ik ken het probleem
    Maar, zoals met kinderen; ze worden ooit groot, en dan moeten ze het zelf oplossen!

    Ik ben wel benieuwd hoe het er over een week uit ziet. Lijkt me leuk om dan effe een fototje voorbij te zien komen.
    Hey LR2 nogmaals bedankt
    ik heb het plantje nu een week aan zijn lot overgelaten en ze lijkt te zijn gestopt met zich zelf voeden van haar eigen bladeren als ik het zo goed zeg

    ze heeft nog wel aardig wat bruine plekken en een paar half dode bladeren maar dit is gelukkig maar hooguit 10 procent van de plant
    Weet niet of je hier nog wat over kan zeggen dat het weggaat of gwn blijft en/of ik deze bladeren beter weg kan halen of misschien deels

    en nogmaals bedankt man het plantje had zonder jou dood gegaan door teveel moeite van mijn kant
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Comment


      #17
      Ah, kijk! Goed om te lezen!
      Beschadigd blad wordt vanzelf verder bruin en leeggetrokken door de plant. Zodra het echt afgestorven is, zul je aan de oksel van het bladsteeltje (waarmee het aan de stam vastzit dus) een duidelijke scheiding zien ontstaan in kleur tussen de stam en het steeltje. De plant heeft het blad dan volledig afgestoten. Dan komt het heel gemakkelijk los, en laat het geen wond achter. Op dat moment kun je zulk blad weghalen.
      Tot die tijd zou ik het lekker laten zitten, de plant kan er nog van profiteren.

      Verder geen probleem Als je zo vriendelijk wilt zijn om andere overbezorgde mensen aan te sporen om wat minder bezorgd te zijn, dan staan we weer quitte.

      Veel succes met je grow verder, dat het je mag smaken!

      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #18
        Hey LR2 sorry dat ik je weer stoor maar ik heb een klein probleempje
        me 2 andere plantjes bubble kush die hangen nu heel erg *zie foto*
        Het lijkt mij dat ze teveel water hebben maar het rare is dat ik ze nog geen water heb gegeven de laatste paar dagen
        de bladeren en steeltjes hangen erg en zoals je kan zien op de foto ligt er zout (strooizout wat je in de winter over je stoep kan gooien) in aan de buitenkant van de pot dit is omdat ik een enorm slakken probleem heb

        nu de vraag is wat is het probleem ?
        zelf denk ik dat het zout het probleem is maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen
        ik hoop dat je me zou kunnen helpen


        en btw me sour diesel doet het perfect dankzij jou zie der elke dag weer stukje bij beetje groeien




        Attached Files

        Comment


          #19
          OHo dat zou is het probleem dat gaat zo naar de wortels toe met een slokje water
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            Wat Bella zegt, haal als de wiedeweerga dat zout uit die pot!
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #21
              Google even naar "osmotische druk biologie havo". Dan vind je vast woord en uitleg over wat er nu gebeurt.
              Nog beter is om per direct AL dat zout weg te halen, en de bodem te vervangen door verse potgrond waar het kan.

              In mensentaal: door die gigantische(!) hoeveelheid zout, gaat de wortel water uitspuwen in plaats van opnemen. Je droogt de plant uit, de wortelcellen en alle andere cellen knappen gewoon kapot, en de kans op herstel wordt per seconde kleiner. Zo heftig is dat effect. Geef nu absoluut geen water tot al het zout verwijderd is, en een deel van de bodem waar het op lag, en als je dan gaat wateren, geef als het kan per direct 100L water, zodat je alle zoutresten uitspoelt. Zelfs dan, zou ik het een wonder vinden als de plant het overleeft.
              In het lab gebruiken we zout water om cellen open te laten barsten, maar zelfs dan gebruiken we slechts een fractie van wat er nu op de bodem ligt.

              Slakken ga je tegen door ze weg te gooien, of door een koperdraad met batterij te spannen. Niet met zout.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #22
                Tyfes zooi heb zoveel mogelijk zout eruit geschept per plant 40 liter water gegeven alles beetje uitspoelen en nieuwe aarde erin zover ik kon zien waren de wortels nog wel normaal wit kon er verder niks aan zien mocht het een goed teken zijn

                heb ze eerlijk gezegd nu al opgegeven maar het blijft een wonderplant en de tijd zal zeggen of het lukt

                bedankt dat jullie zo snel reageren belladonna Stemma LR2

                Comment


                  #23
                  Nu moet je echt niks meer doen en ga je pas echt zien hoe sterk Cannabis is echt doe niks je zal verbaasd gaan staan en doe update s ben benieuwd hoe het gaat.
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                    Nu moet je echt niks meer doen en ga je pas echt zien hoe sterk Cannabis is echt doe niks je zal verbaasd gaan staan en doe update s ben benieuwd hoe het gaat.
                    Ik zal niks meer aan de plantjes doen
                    en zoals je kan zien heeft LR2 me al eens goed geholpen met me sour diesel wat je zou kunnen terug lezen mocht je dit willen
                    en zal je zeker updates doen

                    Comment


                      #25
                      Update over de 2 plantjes ze zijn praktisch dood alle bladeren zijn bruin en hangen nog steeds
                      ik laat ze nog even staan misschien gebeurd er nog wat mee maar de hoop heb ik al opgegeven
                      moet het dit jaar maar doen met mijn sour diesel

                      Comment


                        #26
                        Zout op je aarde...


                        Je hebt t warme water niet uitgevonden eh?

                        Suc6 iig!
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                        Comment


                          #27
                          Zonde man! Nooit meer met zout stunten
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #28
                            Hey ik heb nog een klein vraagje mijn sour diesel die in de volle grond staat in me tuin
                            de bladeren die wat meer aan de binnenkant van het plantje groeien worden langzaam geel
                            Verder merk niks dan de op een enkel blad dat de plant punten wat geel worden maar hier maak ik me geen zorgen over

                            maar is dit gebruikelijk dat de binnenste bladeren geel worden en ervan af vallen ?


                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment


                              #29
                              Het is vrij normaal dat de plant richting eind seizoen het eea aan grote fanleaves afstoot en leegtrekt van bouwstoffen. Het blad heeft zn taak vervuld en krijgt minder licht zo binnenin de plant dus is overbodig geworden.

                              Volle grond kan nauwelijks fout dus dat zit wel snor.

                              Suc7
                              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                              Comment


                                #30
                                Hey ben ik weer na lange tijd aangezien er niks mis is gegaan

                                voor de mensen die willen weten hoe het is met men plant ze is nu 2 meter groot en ze is net in de bloei zit nu wel met 1 ding wat ik liever voorkom dan verhelp
                                de sour diesel is nu eindelijk in de bloei wat ik eigenlijk heel laat vind of dit ligt aan mij en ik ben bang dat de toppen gaan rotten met dit weer

                                enige tips voor een late bloei ? Zowel om te voorkomen en te verhelpen

                                Comment

                                Bezig...
                                X