Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuw hier met een vraag!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nieuw hier met een vraag!

    Korting op 420shop
    hallo ik ben roy en 19 jaar en nieuw op dit forum
    ik zat altijd op een ander forum maar kan deze nergens meer vinden op internet. Dus maar hier een account gemaakt!

    ik ben een tijdje stil geweest als het om kweken gaat.
    daarom heb ik nu weer een vraag aan jullie!

    ik heb een aantal zaadjes besteld.( de soort amnesia haze autoflower) wat zijn jullie ervaringen met deze soort?
    en mijn belangrijkste vraag is: hoeveel liter pot moet ik pakken om hem het grootst te kunnen laten groeien. Ik wil liever niet een al te grote pot maar ik wil de plant wel volledig kunnen benutten kwa groei dus ik ben benieuwd wat jullie mij kunnen vertellen. Ze gaan in een kas gekweekt worden btw.

    #2
    Ojaa en btw, ik bedoel dan natuurlijk de pot nadat ze uit de stekgrond zijn.
    Met vriendelijke groeten!

    Comment


      #3
      Pot: zo groot mogelijk.
      Ervaring met autoflowers in het algemeen: meh. De meeste vallen erg tegen, soms zit er een pareltje tussen, meestal niet.
      Elke amnesia haze autoflower is anders; het is niet zo dat die van wietzaadjes.nl hetzelfde is als van een andere winkel. Ik heb amnesia AFjes gehad die 1 meter werden, ik heb er gehad die 15cm bleven.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Dankjewel voor je reactie, mijn kas heeft maar een beperkte hoogte, maar een 5 liter pot is niet voldoende zeker?

        Comment


          #5
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...led-50x100x200 Kan je zelf zien hoe de plantjes het doen in 12 liter potten.

          Comment

          Bezig...
          X