Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek in een Bonanza G-Leds 560 Kweekkast .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Precies beowulf en een mooi plaatje hoe het eruit kan komen te zien

    Comment


      #77
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #78
        Dit is bij mij afgelopen dinsdag dit is geen halfpipe ( een halfpipe is wel heel gaaf) maar alle planten apart op een rekje.
        Zo kun je het verschil zien geen halfpipe en wel een halfpipe



        IMG_4813.jpg

        Comment


          #79
          Poeha !!! Mooi mooi van dat plaatje kan ik alleen maar dromen !!

          Ok de koppen zijn er nu uit , en nu afwachten maar wat ze gaan doen .

          witpen alvast bedankt , voor de goede raad en de info , dat helpt me al een hele weg vooruit !!


          MVG Yazoo .



          Comment


            #80
            Dat zijn van die steunnetjes, ik denk niet dat die stevig genoeg zijn om er je takken aan vast te binden. Het is de bedoeling dat dat net strak blijft zitten. Kippengaas, tuindraad, zoiets. En ja, dat is een scrog van mij van twee jaar geleden. Ik vond zelf dat er nog teveel gaten in waren waar nog meer toppen hadden kunnen zitten

            Comment


              #81
              Ik ga nu zien wat zo een steunnetje betekend , anders verzin ik wel iets anders tegen de volgende teelt .

              Comment


                #82
                Gewoon doen het is een prachtige manier van kweken.
                En het idee van een forum is dat we elkaar kunnen helpen waar nodig is.
                Bij jouw gaat het ook goed komen waarom niet

                Comment


                  #83
                  Goede dag allemaal .

                  Heeft iemand een idee wat de beste maat is , voor de mazen van een scrog net .
                  Ik heb een site gevonden waar ze netten verkopen per vierkante meter .
                  Want het net dat ik nu heb heeft mazen van 10-10cm en is van rekbaar materiaal gemaakt .
                  Dus niet ideaal voor te scroggen denk ik .
                  Ik weet dat je beter kippengaas of omheining draad gebruikt , maar dan moet ik een
                  hele rol kopen en ik heb maar 1 m2 nodig .


                  MVG Jazou
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #84
                    Mazen van 5x5cm is fijn en bij de gamma, karwei heb je een gaaspaneel van 150x 80.
                    Dan heb je geen rol maar een rek zelf gebruik ik deze ook en het bevalt mij prima

                    Comment


                      #85
                      Goeie dag witpen .

                      Ik ben net naar den HUBO materiaal gaan halen .
                      Witte buizen van 32mm en 4 bochten en 4 st. ketting van 1 m .
                      En een net heb ik ook al gevonden alleen nog bestellen .
                      Dus 5x5cm mazen , komt nog in orde .
                      Nog een vraag !
                      Wat is de beste afstand tussen bovenkant pot en scrog net ?


                      MVG Yazoo .

                      Comment


                        #86
                        Je mag bob de bouwer gaan spelen.
                        Ik heb de rek 20cm van de potrand.
                        En vraag maar raak

                        Comment


                          #87
                          Bob de bouwer hier , het rek staat al in elkaar en hangt al omhoog .
                          Nu het NET nog bestellen , en dan is het tegen donderdag of vrijdag klaar om gebruikt te worden .
                          Nog iets ! omdat ik onder de potten met kleine planten iets gestoken heb om ze op de zelfde hoogte te brengen ,
                          kom ik tot de conclusie dat het moeilijk gaat zijn of bijna onmogelijk om ze water te geven als de planten groeien ,
                          omdat er ter hoogte een dwars profiel is omdat er in de kast twee deuren zitten , kleine van onder en groot van boven.
                          En als het scrogrek ook ongeveer op de zelfde hoogte gaat hangen , kan ik langs boven geen voeding meer geven !!
                          Dus moet ik langs onder water geven ?
                          Een beetje moeilijk om uit te leggen , misschien dat het op de foto's beter te zien ?




                          Nog eens bedankt voor de hulp !

                          MVG Yazou .
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 5 photos.

                          Comment


                            #88
                            Netjes gemaakt.
                            Je zou water kunnen geven door middel van een slang en een trechter.

                            Voorbeeld, en de stokje erlangs is dat de slang niet op de aarde komt
                            IMG_4879.jpg

                            Comment


                              #89
                              Mooi Mooi , perfect ! dat moet ik ook hebben , weeral een probleem van de baan !!

                              Nog eens bedankt voor de goede idee !!

                              Nog een mooie avond verder .



                              MVG Yazou

                              Comment


                                #90
                                Goeden dag allemaal .

                                Mijn scrog net is klaar , en ziet er al een heel pak beter uit , dan men steun netje van 10 euro .
                                Maandag ga ik over op 12-12 en dan moeten ze hun weg maar vinden , door de mazen van het net !!
                                Dit scrog net heeft me wel een kleine 40 euro gekost , buizen - bochten - 4m ketting - en een net op maat gemaakt !!!
                                Maar hier ga ik wel lang geniet van hebben . Het hangt nu zo een 20cm boven de pot .
                                De mazen zijn 4,5cm groot , en als ik het zo uitreken zijn er 360 mazen gedeeld door 6 planten is 60 mazen per plant .
                                Als ik daar 1/6 van de 60 mazen per plant gevuld krijg ben ik al blij !!
                                Of is meer toppen per plant haalbaar ?
                                Nog iets , het vernevelen van water over de plant , een drietal keer per dag , doe ik daar iets verkeerd me , of mag ik dit
                                blijven doen totdat ze in bloei zijn , of mag ik met deze handeling ook doorgaan in de bloei fase ?



                                MVG Yazoo .
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 1 photos.
                                Last edited by yazou; 11 October 2017, 17:40.

                                Comment

                                Bezig...
                                X