ik ben sinds kort begonnen met kweken en vroeg me af wat ik verkeerd doe en wat goed.
eerste kweek
Collapse
X
-
-
Ik kweek al jaren en ik doe iets goed. Ik krijg ook goede tips.
Groeten,
LR2Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Heb je even verplaatst naar de introductie.
Welkom op JD Welters.
Om te beginnen is het handig om de volgende topics door te nemen :- Alles over binnen wiet kweken
- ABC FAQ alle belangrijke links in een lijst
- Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?
- De Helpdesk, voor problemen met blaadjes, beestjes en beroerde plantjes
Succes!Comment
-
Beetje moeilijk te zien onder die bordeellamp....
Zo te zien veel te weinig licht en te nat...
Beter te beoordelen zonder verlichting.....
Ps. potten tot de rand vullen de volgende keer..!!!Comment
-
Hier een update van de plantYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment






Comment