Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hond heeft kanker wiet olie maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hond heeft kanker wiet olie maken

    Korting op 420shop
    ik heb niet zo lang de tijd zoals jullie misschien wel begrijpen.ben mezelf suf aan het lezen op internet en hopelijk kunnen jullie mij wat helpen.
    ik weet onderhand dat ik voor de indica plant moet gaan maar heb wat knipafval/toppen weten te bemachtigen van de sativa plant namelijk amnesia haze.
    de indica plant zaadjes zijn besteld en zullen deze week binnenkomen het is de ​​CBD Shark Shock Gefeminiseerd geworden met 6% THC en 6% CBD,hij heeft niet zo lange bloeitijd nodig dus kan
    sneller oogsten voor mijn hond.het lijkt mij de beste plant om de overige kankercellen straks in haar lichaam te bestrijden.
    op dit moment moet ik het dus even met de amnesia doen en dat wil ik gaan maken met de cannolator compleet.

    de wiet die ik nu heb is niet van beste kwaliteit,ik zal straks 20 gram in de buis stoppen en er alcohol indoen maar vraag me af of ik de wiet niet vooraf een soort van schoon kan maken?om dat er ook wat schimmeltjes op zitten.
    van de week komen al mijn spulletjes binnen en kan ik gaan kweken,als ik de stekjes ga overzetten zal ik dat dan in kokosgrond doen? ze gaan buiten in potten,ik zit ook met ongedierte en dergelijke.
    al jullie ervaring en tips zijn welkom.

    #2
    zonder foto's kunnen we moeilijk veel zeggen normaal maak je weed niet schoon als er top rot op zit dat wel allemaal verwijderen
    en als je juist wilt weten hoe je juist weed olie maakt zal ik hier onder een link zetten heb ik al aantal keer gemaakt je hebt wel veel tijd nodig duurt uren
    voor de alochol verdampt is en doe het onder een dampkap anders word je dronke in je huis lol

    https://www.youtube.com/watch?v=69ngb6Zf4GQ&t=110s
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Niet alleen dronken maar ook serieus ontploffingsgevaar.
      Beter doe je dat helemaal niet binnenshuis!

    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      ontploffingsgevaar zouw ik nu niet echt zeggen word verwarmd in een glazen babbyfles warmer zo dat word niet zo heel heet
      buiten zouw ik het niet doen heb stop contackten buiten genoeg op mijn terras een stuk of 7 maar voor de buren zouw het te veel ruiken naar alcohol lol

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      't Is precies die alcoholdamp die het gevaar is.
      Je zult continue de afzuiger aan moeten laten en dan nog bestaat het gevaar als jij je pannetje aardappels opzet dat het mis gaat.
      Ik sluit graag zoveel mogelijk risico uit eh

    #3
    Het gaat wel sneller dan een plantje kweken

    De CBD Shark shock is geen autoflower, gaat buiten in september in bloei.
    Reken je daar het aantal bloeiweken bij kun je begin/half november oogsten.
    Het maakt voor de oogsttijd niet uit of je in april, mei of in juni begint.

    Grote pot, 20L is echt niet te groot, en doe 'm tot het randje vol met lekkere potgrond, dat zakt nog een heel stuk in komende maanden.
    Welke potgrond, nou gewoon waar je bijvoorbeeld ook groente voor jezelf in zou kweken.
    (geen kokos)

    Beestjes zijn meestal niet zo'n probleem, er komen vanzelf weer andere beestjes die die eerste gaan opeten.
    En anders pak je een spuit met zeepsop ofzo, maar da's van latere zorg.
    Als je een kweekverslag begint als je er klaar voor bent zijn er hier genoeg ervaren kwekers die je zullen bijstaan.
    Linkje > Kweekverslagen 2018

    Ik heb geen huisdieren, alleen vissen en die gaan niet zo hard op olie.
    Voor huisdieren gebruikt men dus olie met THC en CBD, en niet de -inmiddels goed verkrijgbare- CBD olie ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Organisch
      Organisch commented
      Editing a comment
      Geeft gij uw vissen cannabisolie?

    #4
    http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=133551
    dit kwam ik tegen op Google .
    Deze persoon had gewoon via stichting Friesland (wat dat ook moge zijn ) besteld en blijkbaar heeft het inderdaad geholpen .

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ahja, dat zal via suver-nuver gegaan zijn vermoed ik.

    #5
    nu ik heb gebeld naar de zaden shop en de zaadjes nog laten veranderen naar SHARK ATTACK (DINAFEM) FEMNIZED maar ik heb helemaal geen tijd om tot oktober te wachten met oogsten..

    moderator

    Voor huisdieren gebruikt men dus olie met THC en CBD, en niet de -inmiddels goed verkrijgbare- CBD olie?

    de thc met cbd moet ik wel zelf maken die kan je nergens kopen en cbd olie is gezond en behalen ze ook goede resultaten mee dus dacht daar alvast mee te beginnen.
    Als ik ze nu binnen zet de planten op led verlichting hoeveel watt heb ik dan nodig? is 50 watt genoeg voor 2 a 3 planten.wil ze namelijk veel sneller in de bloei dan september. zal de kweek verslagen ook eens doorspitten vanavond..

    Comment


      #6
      Tegen dat je plant klaar en droog is dan is je hond dood
      Beter koop je ergens goede olie
      God was never on your side..

      Comment


      • Nonsense
        Nonsense commented
        Editing a comment
        jij ben ook weer lekker positief ,

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        nou, nou, nou
        Het mag wel wat meer bella wezen, Bella.

      #7
      Als je binnen een maand olie wil hebben dan gaat het met zelf kweken niet lukken .
      je kan wel al beginnen aan je kweek zodat je dan na verloop van tijd van je eigen oogst olie kan maken , maar in tussentijd zal je dus ....

      A) olie moeten kopen

      of

      B) wiet kopen en daar olie van maken .






      Comment


        #8
        Googel eerst eens naar verslagen van mensen die hun hond thc gegeven hebben. Evenveel negatieve als positieve ervaringen. De negatieve maken het uw hond nog veel ondraaglijker en hij gaat het u niet komen vertellen. Darmproblemen, evenwichtstoornissen, verloren eetlust, apathie etc. Denk twee keer na voor je zelf dierenarts gaat spelen zou ik zeggen. Amnesia is iets waar zelfs mijn hersenen het moeilijk mee hebben.

        Ik heb zelf een kat. Als die ooit kanker krijgt zal het laatste wat ze krijgt thc zijn. Je weet nl totaal niet wat je aan het doen bent, dat risico neem ik niet.

        Comment


          #9

          Comment


            #10
            Ik heb zelf ooit een poging gewaagd bij een trouwe viervoeter. Pijn werd niet onderdrukt, de energie was totaal weg, het beestje sliep als een roos.. Maar meer ook niet.
            Daarna heeft het wel flinke gedragsveranderingen gehad, iets wat ik bij een groot formaat hond absoluut niet zou willen (zonder reden happen en doorbijten!).
            De stand is nu:
            Wiet: 0
            Kanker: 1

            Zoals ik al jaren zeg: reken niet op wiet als medicijn, reken er hooguit op als ondersteuning. Wiet geneest geen kanker. Tot nu toe kan het kanker remmen, kankercellen doden, maar niet verhelpen. Alle gevallen waar dat wel het geval zou zijn, zijn statistisch te verwaarlozen maar helaas zo ontzettend opgeblazen dat het lijkt alsof het een wondermedicijn is. Wie blazen die verhalen zo op dan? Dat lijken de stichtingen te zijn die een aardige boterham verdienen aan de verkoop van olie. Is de wietwereld echt zo verrot? Ja, tot op het bot. En iedereen die dat niet durft te zien, die mag er van mij best in trappen.
            Afgelopen week heb ik nog een bloemetje gelegd bij iemand die heilig geloofde in wiet als medicijn. Geloofde, ja, want nu is hij dood. Dat is de harde waarheid, dat is de werkelijkheid. Hij kan zijn verhaal niet doen bij de stichtingen en verenigingen die hem genezing beloofden, want de doden praten niet.
            Ook die verhalen bestaan.. Die worden echter nooit tot het einde verteld.
            In mijn directe omgeving is de stand dus ook wederom:
            Wiet: 0
            Kanker: 1

            Je zit met een ziek dier in een uitzichtloze situatie. Dat is kut, ontzettend kut. Maar wiet maakt dat uitzicht niet beter, het voorziet je enkel van oogkleppen: focussen op dat ene laatste redmiddel.
            Het klinkt even heel hard, maar voor de mensen die dezelfde situatie ondervinden en dezelfde middelen willen aangrijpen, kan dit geval een goede leidraad zijn: laat het ons alsjeblieft horen hoe het afloopt. Ik gun jou en je hond het beste, maar ik vrees het ergste. Ik zou graag zien dat we er met zijn allen wijzer van worden.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              mijn vader is zelf gestorven door 5 kankers dat hij heeft gehad nu bijna 2j geleden canabies olie helpt heb al 1 iemand uit mijn vriendenkring er mee geholpen en is nu kanker vrij jammer genoeg heeft het bij mijn vader niet mogen baten laatste kanker dat hij had was hersenkanker ... je moet goed luisteren wat de stichtingen zeggen 50% van de mensen helpt het tegen kanker bij de ander 50% dat het niet helpt helpt het wel voor de pijn bestrijding ......... ik hoop dat je hond het red iets om iemand verliezen doet enorm pijn

            • LR2
              LR2 commented
              Editing a comment
              Diezelfde stichtingen zeggen ook "Hier 200x bewijs dat wiet werkt". Waarna ze 200 artikelen aanhalen die allemaal "mogelijke indicaties" of "impliceren" bevatten in de samenvatting.
              We nemen even een steekproef: 1 iemand uit jouw vriendenkring is geholpen, 2 mensen niet (mijn maat en jouw vader). Dat maakt 33%. Statistisch gezien is dat onhoudbaar, maar de werkelijkheid is dus dat het bij 66% niet werkt. Dat is al 16% meer dan die stichtingen aangeven.
              Kijken we op wereldschaal, dan vermoed ik dat het eerder op 95% "niet genezen" uit komt. De grootste voorvechter van cannabis in de wereldgeschiedenis, Bob Marley, is ook aan kanker overleden.

            #11
            Goed stukje tekst LR, hier zat ik al op te wachten .

            Thanks .
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              #12
              ik geloof er wel in,dit is het enigste waar ik mijn hond nog mee kan helpen.ik gebruikte de cbd olie nu een week met langzaam opbouwen,vandaag zit ik op 5 drubbeltjes cbd waarvan ik er 1 op de tumor smeerde.de laatste 2 dagen voelde de tumor al kleiner en los gekomen van de huid.
              het helpt niet bij alle kankersoorten dat weten we maar er is wel bewijs dat cbd olie een tumor kan laten slinken en daar ben ik er zelf 1 van.
              vandaag is ze geopereerd de tumor is eruit gehaald.kankercellen zullen achter zijn gebleven..de prednison ga ik afbouwen zodat we straks alleen nog maar zijn overgeleverd aan de cbd en thc olie.

              heb genoeg succes verhalen gehoord en gelezen en daar wil ik mij graag door laten motiveren ik heb namelijk niks te verliezen het is dit of ze gaat dood..

              Comment


                #13
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #14
                  Beste Cindy probeer wel realistisch te blijven en als het hondje echt pijn heeft dat je het hondje laat inslapen bij een dierenarts .
                  Het zou egoistisch zijn om het leven proberen te rekken en wachten tot hij/zij uit zijn eigen sterft omdat je je hondje niet kwijt wil raken .

                  Comment


                  • belladonna
                    belladonna commented
                    Editing a comment
                    Ik was realistisch maar dat was weer te direct

                  #15
                  Jij hebt niets te verliezen. Maar dit zijn wel de laatste dagen van je hond hee.
                  Leef ze op en zodra het niet meer gaat....

                  Let eerder op signalen van verslechtering dan op verbetering. Wees er ook op tijd bij. Dat is het beste wat jij nu als baasje kan doen. Verwen hem dood tot ie bedorven is

                  Comment

                  Bezig...
                  X