Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste Jointjedraaiers, we moeten even praten over cnnbs.nl..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Ik ben nou toch nieuwsgierig!
    Is de samenstelling van deze mooie zaden nou nog opgeeist? Zou toch zonde zijn als deze leuke prijs blijft liggen!

    Comment


      #32
      JonkoJerry zal de tag misschien gemist hebben:
      Laatst Actief: 4 dagen geleden

      Jerry, er liggen zaden voor je klaar! Als je ze niet hoeft, regel dat dan even
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #33
        Moest even zoeken naar cnnbs.nl, is dat niet het oude rollingstoned.nl ?

        Site is zo schreeuwerig vol reclame, dat ik daar niets te zoeken heb.

        Ik mocht altijd graag op leafly.com rondkijken, maar daar kom ik steeds vaker 'gesponsorde' artikelen ' tegen. Lees zulke artikelen dan maar als zijnde een opinie in plaats van een feit.

        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


        • Meglow
          Meglow commented
          Editing a comment
          Leafly gebruik ik vnl. voor de strain reviews en info

        #34
        Bedank LR2 om je tijd hier in te steken en te informeren

        Comment


          #35
          We zijn weer een dag verder. JonkoJerry als ik voor dinsdag niks van je gehoord heb, dan doneer ik de zaden aan Jointjedraaien . Die mag ze dan in een lotto vergeven als bonus ofzo.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #36
            Ground control to mayor Tom. De zaden gaan naar Jerry.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #37
              Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
              Moest even zoeken naar cnnbs.nl, is dat niet het oude rollingstoned.nl ?
              Site is zo schreeuwerig vol reclame, dat ik daar niets te zoeken heb.
              Yes ma'am. Sinds vorig jaar.
              Een oud popgroepje heeft een naam die er op lijkt en die vonden dat niet tof omdat ze erg tegen drugs zijn.

              Last edited by QnQ; 15 July 2018, 10:40. Reden: emoticon toegevoegd om de grappigheid te benadrukken omdat die laatste opmerking natuurlijk sarcastisch was eigenlijk, dus.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • Stemma
                Stemma commented
                Editing a comment
                Tegen drugs? Keith Richards is het levende bewijs dat je met overmatig drank en drugs gebruik ook oud kan worden

              • doradeexplora
                doradeexplora commented
                Editing a comment
                Volgens mij zijn ze nu niet tegen drugs en vroeger helemaal niet zoals je al aangaf haha, maar had dit meer te maken met de zakelijke kant ervan en imago schade omdat ze nog steeds optreden.

              • Stemma
                Stemma commented
                Editing a comment
                Imagoschade kan ik mij zeer goed voorstellen met zo'n 'nepnieuws' website

              #38

              Comment


                #39
                ik keek er ook heel veel op, maar nu ik dit allemaal lees gelukkig toch met een ander oog. Word in m'n kweekverslag hier ook beter geholpen dan die hele site. Blijf dat hier ook lekker doen.

                Comment


                  #40
                  Ik heb mijn eerste kweek op hen toegepast en mijn planten zijn dwergjes dus daarom ben ik verder beginnen kijken. Ik wou dat ik iets vroeger dit forum had ontdekt!

                  I’ll spread the message!

                  Comment


                    #41
                    Vind het vooral een zichzelf tegensprekende website. Je zoekt bv op ontkiemen zaad en het eerste resultaat van hun zegt (ik noem maar wat) gebruik hiervoor een koffiefilter. Terwijl een andere pagina van hun zegt dat je het absoluut niet moet doen omdat het de meest slechte methode is die er bestaat.

                    Als ik iets kweekgerelateerds wil zoeken zet ik altijd jointjedraaien in de zoekterm in zoekmachines, dan vind ie zo goed als alle topics op dit forum met dat onderwerp (en daarna vergelijkbare sites en fora).
                    Ik zou bijvoorbeeld 'kweken voor beginners jointjedraaien' intikken op Google.

                    Comment


                      #42
                      Helaas ben ik ook in het melk vs meeldouw verhaal getrapt op cnbbs.. ik weet niet of deze methode voor sommige wel heeft gewerkt maar bij mij werd de meeldouw niet minder en de wiet kon helaas zo de bak in. Heb het toegepast zoals daar beschreven (verhouding en toepassen in volle zon) de toppen hadden achteraf niet alleen meeldouw maar roken ook zurig.

                      Comment


                      • Rreppellsteeltjam
                        Rreppellsteeltjam commented
                        Editing a comment
                        Rauwe biologische melk of volle melk werkt, maar niet over toppen gieten/sproeien natuurlijk.
                        Er is een topic over!

                        En ook een over waterstofperoxide tegen meeldauw, en dat werkt beter schijnt.

                        Toppen met meeldauw/ melk/ waterstofperoxide kan je niet roken, behalve als de peroxide er goed uitgespoeld is.

                      • LR2
                        LR2 commented
                        Editing a comment
                        Peroxide verdampt binnen een dag, het kan een beetje een azijn-achtig geurtje achter laten die nog een of twee dagen blijft hangen, maar spoelen hoeft absoluut niet.
                        Melk daarentegen laat vetten en suikers achter, dat zal zeker gespoeld moeten worden. Met name het vet is lastig weg te krijgen en je kunt je afvragen of je dierlijke vetten wilt verbranden en inademen.

                      #43
                      Ik las bij cnnbs dat beste kiem methode is met een koffie filter. Toen ik dat las was het voor mij klaar met cnnbs.
                      Smoke weed every day

                      Comment


                      • Nederhigh
                        Nederhigh commented
                        Editing a comment
                        dat is helemaal niet zo gek hoor. Genoeg mensen hier die ook koffiefilters gebruiken volgens mij. Doe zelf een stukje kuekenrol, zelfde princiepe.

                      • Rietslang
                        Rietslang commented
                        Editing a comment
                        Snap ook dat omslachtige filtergedoe niet, wat is er mis met een cm of 2 in de grond planten en water geven

                      #44
                      Jo op elke site staat onzin en goede dingen. Het is aan jezelf een middenweg te vinden of in ieder geval een klein beetje gezond verstand te gebruiken
                      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                      Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                      Comment


                        #45
                        Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                        Vertel het door aan je vrienden! Gratis zaad! Wel even cnnbs.nl afblaffen. Iedereen mag mee doen, ik maak geen onderscheid. Je bent alleen uitgesloten als je aan cnnbs.nl gelieerd bent.
                        LR2

                        Mocht het nog iets waard zijn.
                        Meer dan 2 jaar na je artikel heb je nog iemand als mijzelf verder geholpen.
                        Lang verhaal kort... Heb plantarium en CNNBS links laten liggen, rechtstreeks contact opgenomen met een leverancier.
                        Snel antwoord, mooie offerte voor een kweektent EN aanzienlijke korting gekregen.

                        Comment

                        Bezig...
                        X