Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ontkiemen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ontkiemen

    Korting op 420shop
    Goede dag,

    Ik had even een vraagje ik lees net hier op het forum dat die site CNNBS zware bullshit methodes verspreid, nu ben ik net begonnen met de kweek maar moet ik eerlijk zijn dat ik blij ben dat ik op dit forum ben terecht gekomen.

    Nu ben ik bezig met ontkiemen wederom een methode van die site, ik zal foto's plaatsen dan zien jullie hoe ik aan het ontkiemen ben, heb namelijk als volgt :

    Potten zonder zaadjes natgemaakt vervolgens 6 uur laten drogen, zaadjes 0,5cm in het aarde gestoken en folie eroverheen, dat heb ik gister gedaan om 15:00, en nu is de vraag komen ze zo wel uit want door dat artikel dat CNNBS puur om reclamegeld richt vraag of ik me af of me zaadjes wel zullen ontkiemen nu, zal in de toekomst niks van die site aannemen. bedankt daarvoor.

    hoor graag!

    Mijn kweekverslag: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...inner-1e-kweek

    mvg
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Ja, geen probleem. Niks meer aan doen.
    Enige opmerking die ik heb is dat de zaadjes iets dieper hadden gemogen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      PS; Autoflower , AK47 , Greenhouse.

      Comment


        #4
        Oke dat onthoud ik, bedankt voor het antwoorden geeft me meer vertrouwen was al bang dat dit nergens heen zou gaan. ;P
        Last edited by QnQ; 20 June 2018, 19:22.

        Comment


          #5
          Tneon niet te hoog hangen, die mag op 20-30cm. (lager = beter)
          Het ligt er een beetje aan, je wil die zaadjes ook weer niet koken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Hoelang duurt het voor ze op mijn manier uit zullen komen want ik heb ze nu 72 uur geleden in het aarde gedaan met folie en kleine sateprikker gaatjes na 48 uur maar kan nergens vinden hoelang dit duren zal tot ik het folie kan weghalen en ze lekker opkomen? Alvast bedankt, ik doe me best niet ongeduldig te zijn haha

            Comment


              #7
              Staat dat niet op 'die site' vermeld? Dat zeg ik alleen om een punt te benadrukken, ik moet consequent blijven; ik ga hier niet aan mee helpen, dat heb ik beloofd.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


              • Gozah
                Gozah commented
                Editing a comment
                Reageer dan helemaal niet. Dit is nogal kinderachtig.
                Terwijl het een prima manier is om te ontkiemen

              • LR2
                LR2 commented
                Editing a comment
                Wat draag jij bij dan? Behalve zitten katten op andermans comments.
                Je had hier best ook een antwoord kunnen geven. Als het een prima manier is in jouw ogen, dan heb je vast de ervaring om wat bij te dragen.

              #8

              Ik snap dat en respecteer dat, had mijn ''ervaring'' daar al opgedaan voor ik hier mijn verslagen wou posten, en aangezien hun bs verspreiden neem ik het niet van ze aan maar ga ervan uit dat nu het nog te redden is wel even navragen wat het nieuwe proces is aangezien ik het liever niet aanneem van ''die site'' mvg
              Last edited by QnQ; 23 June 2018, 10:28.

              Comment


                #9
                Het enige wat je kan doen is nog wat geduld hebben.

                In aarde ontkiemen duurt nou eenmaal langer dan in een glaasje water of tussen vochtig keukenpapier.
                Gewoon je zaadje in de aarde stoppen is de meest bekende methode en dat moet gewoon werken.

                Als het na een week nog niks doet is de kiemkracht misschien niet goed oid.
                Vooral als ze alle 5 nog niks doen.
                Je kan de aarde dan voorzichtig wat weghalen en kijken hoe de zaadjes erbij staan.

                Geluk ermee.
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment


                  #10

                  Bedankt! Zal nog even geduld hebben zie slecht door het folie heen maar volgens mij klein groen stukje bij een aantal, hopen dat ze rapido groeien, tof forum dit met goede hulp!
                  Last edited by QnQ; 23 June 2018, 10:28. Reden: citaat opgerookt

                  Comment

                  Bezig...
                  X