Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plant op sterven na dood na verpotten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ik heb de vorige 2 jaren een autoflower gekweekt in de serre met enkel water en af en toe wat tomatenvoeding. Ik dacht geef em dit jaar laar eens wat voeding. Fout dus :/ Ik ga gewoon opnieuw beginnen en deze keer doe ik het fatsoenlijk bedankt boor de info.

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Ehm LR2 weet ik veel..... Ik wilde eigenlijk zeggen flikkert die voeding weg je verneuk die plant. KAN MIJ DIE TOMATEN VEREKKEN. hij ver moord die plant help die plant LR2. Ik ben stoned

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      O sorry @SideawayZ3600 perongeluk hier ge post excuus me

    #17
    Leeftie nog ??? P.s tomaten voeding is voor tomaten een cannabis plant geeft geen tomaten
    God was never on your side..

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Die voeding verneukt bij me meeste mensen hier heel die plant. En der gaan nooit tomaten aan groeien..... Ik zweer het Ongeldig help

    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Grrrrrrr

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Nee 88 (zoek) resultaten op topics waar het woord tomaten in voorkomt. Maar er zijn wel wat draadjes te vinden op het forum waar men met tomaten voeding en uni potgrond van de super succesvol hebben gekweekt, dus het is mogelijk. En of het wel of niet goed is, dat heb ik nooit gezegd en dat doet er nu niet toe
      En wees idd een beetje voorzichtig met je uitspraken;
      iStock-167127522.jpg?itok=vWHcKZld.jpg

      argh

    #18
    Als je denkt dat het aan de voeding ligt, en niet aan het slopen van vrijwel alle levensdraden van de plant.. Dan begint het toch de verkeerde kant op te gaan qua gedachtengang.
    Een plant uit de volle grond halen, dat vergt nogal wat voorzichtigheid. Je breekt gauw 60% van de haarwortels en een paar dikkere. Als die wortels kapot zijn, dan gaat een plant hangen. Water met voeding geven is dan niet altijd dodelijk, vaak is het helemaal niet dodelijk als je onder de aangeraden dosering blijft.
    Wortelschade, de plant hangt, je denkt snel: veel water geven! Dan verdring je de zuurstof, dan gaat het rotten en dan is het over. Een plant die uitgegraven wordt met veel schade, die gedraagt zich als een stek voor een paar weken, en niet als een normale plant. Die zul je dus ook als een stek moeten behandelen.

    Ik ken overigens niemand die ooit succesvol een vollegrond-buitenplant naar binnen heeft gehaald. Wel een boel die het probeerden..
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #19
      Ik heb de plant ondertussen terug in de serre gezet en heb een nieuw zaadje laten ontkiemen dat ik in de kweekkast ga planten.

      Comment

      Bezig...
      X