Meningen aub

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Squadra10
    Plantje
    Nieuw Lid
    • May 2019
    • 13

    #1

    Meningen aub

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Wat een kuttopic.
    Verzin een goeie titel en stel je vraag.

    Wat wil je weten dan ?
    Dit forum is voor volwassenen heh ?
    Onder de 18 ben je niet welkom en boven de 18 verwacht ik dat je in ieder geval je best erop doet als je een topic begint.
    Dit lijkt nergens op.
    We zitten hier niet op dumpert ofzo.

    Tja, je vroeg om een mening.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • smoker2002
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 1065

      #3
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment

      • Squadra10
        Plantje
        Nieuw Lid
        • May 2019
        • 13

        #4
        Dank u voor reacties
        Ik vroeg gwn maar iets weet ik veel hoe dat het hier allemaal in zijn werk gaat ben hier ook maar nieuw allesins geen probleem ik ga het laten bij alleen maar het lezen op het forum
        Mvg

        Comment


        • Slome Joop
          Slome Joop commented
          Editing a comment
          Als je nou gewoon een kweekverslag start en daar al je vragen in stelt, dan denk ik dat je meer hulp gaat krijgen.
          Het voordeel is dan ook dat je om te beginnen kan neerzetten wat je wel al weet en waar je mee bezig bent, dat maakt het een stuk makkelijker om je te helpen in plaats van al die losse vage vragen.
      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #5
        Nou, het probleem is dat je helemaal niks vroeg, je post een foto.
        Helemaal zonder gegevens, niks erbij.
        Wat wil je dan dat ik zeg ? Ziet er goed uit ?
        Ja, maar als ze al 3 maanden oud is ziet het er niet goed uit, en als het een aardbei is dan is er ook iets mis.
        De titel is "meningen aub", maar had misschien "complimentjes aub" moeten zijn dan?

        Idunno man, sorry als je verdrietig wordt van mijn reactie, maar zo werkt dat soms op een forum.
        Niet iedereen reageert altijd even beschaafd, daar moet je wel een beetje tegen kunnen.
        Daarom wil ik je graag wijzen op het volgende topic :

        Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

        Dat topic staat bovenaan in dit forum waar je deze post gedaan hebt
        Hopelijk verduidelijkt het wat beter de spirit op jointjedraaien dan mijn lompe manier van schrijven.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Ik vind het een ''prachtige'' foto!
          Heb je gezien hoe die steentjes er omheen liggen?
          Super foto, misschien iets voor een wedstrijd ??
          Whahaaaha........
      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #6
        mooie zaailing zou hem toch binnenzetten met 1000 watt hps erboven
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • Jura
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2019
          • 818

          #7
          welke soort is het ?

          Comment


          • Manti
            Manti commented
            Editing a comment
            En hoe oud?
        • Ipie
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Feb 2016
          • 2241

          #8
          Ach, ik zie het al, zal je een duidelijk antwoord geven!
          Dit zijn Mechelsespreek-likkers uit Afghanisan!!

          Ik ken alle soorten uit mijn hoofd met een vraag en
          antwoord, iedere dag drie glaasjes jenever en alles
          komt goed!!

          Zijn zeer zeldzaam in Nederland!!

          Comment


          • Ketelhuis
            Ketelhuis commented
            Editing a comment
            Ik dacht al joh , geloof dat die paar jaar terug de amsterdam cannabis cup hadden gewonnen op overall best satindica
        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #9
          Meningen aub?

          Een mening, goh..., een geschoren kutje beft leuker dan eentje waar een perzisch tapijt ophangt!


          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            da's een feit, toch ?

          • Ganjax
            Ganjax commented
            Editing a comment
            QnQ potverdikke das ook waar!
        • Squadra10
          Plantje
          Nieuw Lid
          • May 2019
          • 13

          #10
          Royal gorilla autoflower gezaaid op 28mei en staat gwn buiten in 20l pot sry Ben echt slecht in teksten formuleren zal beter mijn best doen.
          Mvg

          Comment


          • Slome Joop
            Slome Joop commented
            Editing a comment
            Plantje is dus 3 weken oud?
            Dan is het wel een beetje klein lijkt mij.
        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #11
          Gezaaid op 28 mei, zal ze rond 1 juni boven gekomen zijn, 18 dagen.
          Valt best mee. Ik heb er ook eentje staan die afgelopen 10 dagen maar 1cm bladoppervlak erbij heeft gekregen.
          Als dat blad eenmaal gaat groeien gaan ze wel een stuk sneller.

          Niet te nat zetten dan gaat ze rap de wortels laten zoeken, en lekker veel zon laten pakken buiten, dan moet het goed komen.

          Slechte formulering is een stuk beter dan geen
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Squadra10
            Plantje
            Nieuw Lid
            • May 2019
            • 13

            #12
            Oké dank u wel iedereen

            Comment

            • Squadra10
              Plantje
              Nieuw Lid
              • May 2019
              • 13

              #13
              Wat gebruiken jullie tegen kleine insectjes?

              Comment


              • Helemaal Top
                Helemaal Top commented
                Editing a comment
                Vaak helemaal niets. Kan ze dood knijpen. Heb je last van luis? Bij zo'n klein plantje zou ik als ik jou was niks gaan spuiten maar echt handen werk verrichten. Knijp ze de pestpokkepleuris in. Hè dat woord bestaat!? Pestpokkepleuris... Weer wat geleerd.
            • Ketelhuis
              Advanced Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2019
              • 1014

              #14
              Geloof dat er ook natuurlijke manieren zijn voor insecten weg te houden, geloof dat er ergens een topic over is onder het bio subforum.
              plant je bijv een soort plant naast je wietplant houdt t muggen enzo weg..
              De soorten weet ik nie meer en tegen welke insecten ook niet maar heb t wel eens gelezen.
              Ff zoeke
              Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

              Comment

              • kroket
                Moderator
                420 MemberLucky MemberModerator
                • Apr 2010
                • 1915

                #15
                Je hebt goede en slechte insecten. Of en hoe je ze moet bestrijden is afhankelijk van het insect.
                - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                Comment

                Bezig...