Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek autoflower en lst techniek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek autoflower en lst techniek

    Korting op 420shop
    Dag iedereen

    dit is mijn eerste kweekje. Ik heb 3 autoflowers staan waar van 2 royal dwarf en 1 quick one. Ik heb ze alledrie gekiemd in hun vaste pot. En zijn nu ongeveer 28 dagen oud. De groene pot is 28 dagen en heb lst toegepast toen zij 2 weken was. De rode pot is ook ongeveer 28 dagen maar heb pas lst toegepast toen ze 3 weken was. De gele pot is 26 dagen oud en heb pas lst toegepast gisteren. Nu wou ik gewoon eens jullie meningen weten als het juist is hoe ik bezig ben. Ik kweek met plagron batmix maar heb de eerste 10 cm gevuld met gewone aarde om te ontkiemen. Heb al veel gelezen maar alle meningen zijn nuttig. Alvast bedankt
    Attached Files

    #2
    Hey,

    hoe ga je uw lst doen? Leg je ze gewoon plat of ga je ze laten draaien?
    ik ben wel benieuwd vermits ik zelf ook wil gaan trainen met die van mij.

    Good luck!
    When i smell weed my lungs get horny

    Comment


      #3
      Ik weet eerlijk gezegd nog niet hoe ik het ga doen. Ik ga proberen af te gaan op het gevoel van mijn plantje dus we zien wel hoe ze zal eindigen. Hopelijk een goed einde zonder een krak in de tak. Grtz

      Comment


        #4
        LST ga je geen spijt van krijgen
        Op de foto lijken ze wel erg nat te staan, hoeveel water geef je?
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment


          #5
          Ik had vergeten erbij te zetten dat ik de fotos genomen heb juist na het bewateren ervan daardoor dat de aarde zo nat is. Zal fotos plaatsen hoe ze deze middag stonden te genieten van de zon. Grtz
          Attached Files

          Comment


            #6
            Batmix veel te sterk voor een afje.
            Gelukkig tien cm. diep maar houd
            mijn hart vast........

            Comment


              #7
              Ik heb mijn batmix gemengeld met aarde zonder messtoffen en de bovenste 10 cm is alleen aarde zonder messtoffen. Waarom zou het niet lukken denk je. Ben nu toch al een kleine maand verder en vond dat ze er mooi uitzag. Ik ben nu ook geen expert maar we zullen wel zien wat het zal geven. Alvast bedankt

              Comment


              • Ipie
                Ipie commented
                Editing a comment
                Dit is je 4e week. Afjes groeien niet
                langer dan 6 weken ongeveer, dan schieten
                ze in de bloei, hoop het beste en veel geluk!!

              #8
              Dank u wel Ipie. We zien wel hoe het af loopt zeker. Ik hou je op de hoogte ervan en hoop natuurlijk een goede afloop. Grtz

              Comment


              • Ipie
                Ipie commented
                Editing a comment
                Helemaal super, succes blijf je
                volgen!

              #9
              Vraag me eigenlijk af als het een beetje klopt hoe ik bezig ben want zoals ik al zei dit is de eerste keer. Ik heb wel de indruk dat degene waar ik het langst mee gewacht heb om lst toe te passen het gemakkelijkst gaat. Want degene die ik het vroegst heb gedaan heeft kleinere nodes tussenin. We zien wel. Al doende leert men. Ze beginnen wel lekker te ruiken .
              Attached Files

              Comment


                #10
                Waarom zo buigen?
                Heb je geen ruimte boven de plantjes?
                Een boom die je plant laat je toch ook
                zijn gang gaan om te groeien?

                Comment


                • kroket
                  kroket commented
                  Editing a comment
                  Heb zelf, en zie over het algemeen goede resultaten met LST. Ook op autoflowers. Ik zie dan ook geen enkele reden om het niet te proberen, maar als het echt totaal verkeerd is verneem ik het graag

                #11
                Dat weet ik maar het probleem is dat ik ze op een plaats zet waar ze niet te hoog mogen komen. Spijtig genoeg ziet niet iedereen deze mooie plantjes graag. Ik ging ze nu een beetje laten rusten om te zien wat het ging geven. Zoals ik al zei al doende leert men en met hier en daar wat raad hoop ik op een goede afloop
                Grtz

                Comment


                  #12
                  Succes!!

                  Comment


                    #13
                    Hey Rastabwoy,

                    Je kan bij een autoflower prima LST toepassen. Ze zien er ook goed uit, dus ga zo door!
                    Batmix is vaak wat sterk qua voedingsconcentratie voor een klein plantje, maar er zijn gebruikers die probleemloos plantjes opgroeien in batmix. Het hoeft dus niet perse fout te gaan. Veel succes nog.

                    Groeten,

                    Comment


                      #14
                      Vlug eventjes een update

                      we zijn intussen al 32 dagen ver en ik heb ze de laatste 3 dagen rustig laten groeien en de ene doet het al iets beter dan de andere. Degene waar ik het laatst lst heb toegepast is volgens mij de best geslaagde. Ik ga nog een dagje wachten en we zien wel. Grtz
                      Attached Files

                      Comment


                        #15
                        Ik moet zeggen dat ik vlug de smaak te pakken heb. Ondertussen 2 nieuwe zaadjes gezaaid en de ene was ietsje beter dan de andere tot dat ze bezoek kreeg van mijn poes.
                        rip minuut stilte voor haar
                        Ik heb Ondertussen een nieuwe gezaaid gisteren.
                        een experiment in volle grond.
                        ik heb ook mijn aarde gemengeld met neutrale aarde om beetje luchtiger te maken. We zien wel hoe het afloopt. Ze is nu een kleine week ver en ga er ook lst op toepassen maar in een later staduim.
                        ps het is royal AK automatic.
                        zal morgen nog fotos plaatsen van de andere 3.
                        Raad en meningen altijd welkom
                        kwaliteit van foto is niet zo top
                        Attached Files

                        Comment


                        • Ipie
                          Ipie commented
                          Editing a comment
                          Die linker lijkt wel een hondspol?
                      Bezig...
                      X