Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietplant te compact?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietplant te compact?

    Korting op 420shop
    Hoi ik ben nu bezig met 2 planten kweeken onder een 50 watt led lamp, echter zijn mijn planten nu al 30 cm breed, maar maar 15 cm hoog. Is dit goed? De takken lijken niet zo snel te groeien, kan dit door teveel licht komen? Aantal lux op de planten ligt rond de 50.000. Ze zijn nu 4 weken oud15738490678268368254538465500259.jpg

    #2
    Niks bijzonders, ze staan er prima bij voor 4 weken oud.

    We hebben hier ook een introductieforum waar je jezelf even kunt voorstellen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ze ziet er goed uit volgens mij. Volgens mij is dit best netjes voor een 50W lamp!

      Ga zo door!

      Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
      Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

      Comment


        #4
        Zo moet het juist, je bent goed bezig. Zien er sterk en gezond uit.
        kweek je niet in een tentje ofzo?

        Comment


        • Pindakaas21
          Pindakaas21 commented
          Editing a comment
          Nou tenten zijn meestal best hoog, en daar is niet heel veel ruimte voor

        • GanjaMan1
          GanjaMan1 commented
          Editing a comment
          Ok, het gaat zonder ook goed, niks mis mee.. dan neem ik aan dat je ook zonder afzuiging en filter kweekt?

        • Pindakaas21
          Pindakaas21 commented
          Editing a comment
          Ja , dus met een heerlijke wietlucht in de kamer, wel heb ik een kleine ventilator om de lamp af te koelen (die word toch best heet ondanks led)

        #5
        Ziet er goed uit hoor! Mss effe voorstellen of verslagje aanmaken?

        Succes!

        Comment


          #6
          Mooi hoor
          The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
          5 lekkere grieten onder de zon

          Comment


            #7
            Ik ben een beginnende kweker en wilde niet al teveel er aan uitgeven, om het uit te proberen, de lamp kostte maar 15 euro en vind dat het best veel doet. Heb ze gister voor eerste keer getopt en kijk wat dat gaat opleveren

            Comment


              #8
              Gewoon een bouwlamp / led breedstraler volgens mij of niet? Kleurtemperatuur 6500k neem ik aan?

              Geinig, heb er ook over nagedacht zo'n lampje te proberen

              6500k is overigens niet heel geschikt om onder te bloeien. Wel ideaal voor het groeien. Dat verklaard mede de compacte groei. Voor de bloei kan je beter op zoek naar een 2700k of 3000k lamp (als je dezelfde soort lamp wil gebruiken)
              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

              Comment


              • Pindakaas21
                Pindakaas21 commented
                Editing a comment
                Klopt ja, qua lichtsterkte is het ruim voldoende.
                is het mogelijk om voor de bloei een rood lichtffilter (transparant rood folie) voor de lamp te plaatsen, en dan de lamp dichterbij (voor dezelfde lichtsterkte als bij groei) om de lichtkleur te veranderen?

              • kroket
                kroket commented
                Editing a comment
                Laat de lamp dan maar gewoon hetzelfde en kijk hoe het gaat

              #9
              Op dit moment nu 5 weken vanaf ontkieming, vokgende week gaan ze in de bloed, zijn 1 keer getopt en de potentiele toppen zitten allemaal bovenaan het bladerdek
              Attached Files

              Comment

              Bezig...
              X