Hoi ik ben nu bezig met 2 planten kweeken onder een 50 watt led lamp, echter zijn mijn planten nu al 30 cm breed, maar maar 15 cm hoog. Is dit goed? De takken lijken niet zo snel te groeien, kan dit door teveel licht komen? Aantal lux op de planten ligt rond de 50.000. Ze zijn nu 4 weken oud15738490678268368254538465500259.jpg
Wietplant te compact?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Niks bijzonders, ze staan er prima bij voor 4 weken oud.
We hebben hier ook een introductieforum waar je jezelf even kunt voorstellen. -
Ze ziet er goed uit volgens mij. Volgens mij is dit best netjes voor een 50W lamp!
Ga zo door!
Comment
-
Zo moet het juist, je bent goed bezig. Zien er sterk en gezond uit.
kweek je niet in een tentje ofzo?Comment
-
Mooi hoorThe dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zonComment
-
Ik ben een beginnende kweker en wilde niet al teveel er aan uitgeven, om het uit te proberen, de lamp kostte maar 15 euro en vind dat het best veel doet. Heb ze gister voor eerste keer getopt en kijk wat dat gaat opleverenComment
-
Gewoon een bouwlamp / led breedstraler volgens mij of niet? Kleurtemperatuur 6500k neem ik aan?
Geinig, heb er ook over nagedacht zo'n lampje te proberen
6500k is overigens niet heel geschikt om onder te bloeien. Wel ideaal voor het groeien. Dat verklaard mede de compacte groei. Voor de bloei kan je beter op zoek naar een 2700k of 3000k lamp (als je dezelfde soort lamp wil gebruiken)Comment
-
Op dit moment nu 5 weken vanaf ontkieming, vokgende week gaan ze in de bloed, zijn 1 keer getopt en de potentiele toppen zitten allemaal bovenaan het bladerdekAttached FilesComment









Comment