Dit is mijn tweede kweek. Ik heb twee Autoflowers (Shot Adrenaline) staan in een kweektent (60 x 60 x 160) met een led kweeklamp. Op 4 oktober heb ik de zaadjes in een glas water gedaan om ze te laten ontkiemen. Op 8 oktober hadden beide zaadjes een worteltje waarna ik ze in 10 ltr potten met Canna Terra Professional heb geplaatst. Op 13 oktober staken beide dames de kop op. In de artikelen die ik her en der heb gelezen wordt gesteld dat een wietplant de eerste 1 a 2 weken nog een zaailing is en je voorzichtig moet zijn en eigenlijk nog geen voeding moet toevoegen. Daarom heb ik de eerste week helemaal geen voeding of andere middelen toegevoegd . In de tweede week ben ik begonnen met het toevoegen van Plagon Power Roots. Daarna ben ik ook begonnen met het toevoegen van Terra Groei.Er even van uitgaande dat de zaailing face 2 weken duurt zouden de dames nu in de vierde groei week zitten en ik weet niet zo goed wat ik er van moet zeggen. Ik zie nog niet echt bloei haartjes en moet ik al met Bloei voeding beginnen. Om het wat duidelijker te maken heb Ik heb een paar foto's toegevoegd en hoor graag jullie mening. Wordt dit nog wat of kan ik beter opnieuw beginnen?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Comment