Plantjes groeien niet
Collapse
X
-
-
Ja hoor, ik vind ze er prima uit zien. Je zult misschien wat paarse of bruine tintjes ontdekken door het koude weer, maar da's vrij normaal. De mijne staan nu een maand buiten en ze zijn pas met hun 3e set bladeren bezig. Ik ben dit jaar veel te vroeg begonnen, net als elk jaar overigens.
Dat heen en weer slepen hoeft vanaf morgen niet meer, na morgen zou het niet meer moeten gaan vriezen. Houd wel rekening met duiven, merels, muizen e.d. die de blaadjes graag opeten en daarbij de hele plant uit de grond trekken.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.Comment
-
Thanks!
Ik ben er overigens vergeten bij te vermelden dat het autoflowers zijn.. weet niet of dat de zaak verandert m.b.t huidige vordering van de plantjes?
het gaat om 2x blackberry auto CBD van Dutch Passion en 3x Cheese CBD auto van Dinafem.
hoop toch wel op minimaal 30 gram per plant.Comment
-
Zie die vorige comment van mij nog eens:
"Zonde als je bijvoorbeeld autoflowers hebt; die biologische klok van hen loopt gewoon door."
Kortom: die 3-5 misschien 8, weken die een autoflower gebruikt om te groeien voordat hij automatisch in bloei gaat, die worden nu wel opgebruikt. Dus wanneer het warmer weer wordt, zal de plant misschien met slechts 3 blaadjes al in bloei kunnen schieten.
Da's klote om te horen, maar het betekent wel dat je vroeg kunt roken dit jaar. Al is het maar een klein beetje natuurlijk. Het lijkt me verstandig om een nieuw pakje zaden te bestellen en het later opnieuw te proberen. 30 gram in situaties als dit is niet echt te verwachten, ik gok dichter bij de 5 per plant als ze dat al halen.
Q adviseert al jaren om autoflowers later in het jaar op te starten, dat doet hij met een goede reden; de kweker krijgt zo de meeste opbrengst.
-
-
5 gram per plant??? Jeetje dat zou wel heel erg zijn..
ik verwacht toch op zijn minst 10-20 gram..Comment
-
Hier is een voorbeeld van een AF die te vroeg in bloei is geschoten. Tijdens de 4e week al. Ik heb wel wat schade kunnen beperken door LST toe te passen maar ik verwacht van deze plant slechts 5 a 10 gram.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
Dat gaat meer dan 10 gr. worden. Mark my words... Durf erom te wedden zelfs. Tenzij je de boel grondig verkloot...
Last edited by Brandnetel; 18 May 2020, 14:02. -
Die gaan nog een groeispurt krijgen.
-
-
Was die plant verder dan mijn plantjes?
ze zijn inmiddels 11 dagen boven, vraag me af of het nog goed komt met ze.. ik kan nieuwe foto's plaatsen als het nodig isComment
-
Bedankt heren!
vandaag 11 dagen oud, hier de nieuwe foto's.
wat denken jullie?? (Het zijn autoflowers)You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
Ze zullen je idd dankbaar zijn met volle potten waar ze lekker in kunnen gaan, het bloeien zal op deze manier veel vlugger in gang komen wat voor kleinere plantjes zal zorgen uiteindelijk.
Die in volle grond heeft meer chance
Ik vind ze al bij al wel leuk
Everything is nothing and nothing is everything.
Comment
-
Thanks haha :pZe zullen je idd dankbaar zijn met volle potten waar ze lekker in kunnen gaan, het bloeien zal op deze manier veel vlugger in gang komen wat voor kleinere plantjes zal zorgen uiteindelijk.
Die in volle grond heeft meer chance
Ik vind ze al bij al wel leuk
denk je dat ik hier nog een redelijke oogst van ga krijgen?
of kan ik beter opnieuw beginnen?Last edited by Methodman97; 19 May 2020, 00:10.Comment
-
Ja hoor tuurlijk ze zijn vertrokken nu, 18l is nog mooi voor een AF, volgende keer wnr je inwaterd moet je beginnen met er volle potten MET een torentje, door de perliet ed zakt dit zoals je nu zelf ervaart, das wel spijtig maar met dit formaat potten geen ramp.
Je kunt wat mulch aanbrengen zodat de wortels toch alle (oppervlakte)medium benut, afhankelijk van hoe je het hen verder naar de zin maakt zul je opbrengst hebben want het legt terug aan voor een warme droge zomer
-
-
Ja, ik wilde een randje overlaten zodat ik ze later met aarde kon bijvullen om de plant extra support te geven tegen wind en regen, maar heb veel te veel over gelaten, domme fout van mij..
Maargoed, het zijn 25L potten, mocht het nu door mijn fout 18L zijn, is dat ook meer dan zat toch, dus dat zou niet het probleem moeten zijn denk ik?Last edited by Methodman97; 19 May 2020, 00:08.Comment
-




Comment