Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planten verpest? Wat moet ik doen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Planten verpest? Wat moet ik doen?

    Korting op 420shop
    Planten stonden een paar weken geleden in een heftige regenbui snachts en hebben afgelopen 2 weken amper zo'n gehad, ze moesten achter een raam bij een vriendin want ik was op reis. Ze zitten zittende best lang in de bloei. 2 zien er echt wel slecht uit, eentje is nog best ok denk ik. Ik ga morgen met een vergrootglas kijken denk ik. Wat moet ik verder doen?? Zijn ze nog te redden?
    Attached Files

    #2
    Ik zie hier en daar wiet.

    Zal beter zijn als de wiet die ik '89 in Warschau kocht. Maar daar is denk ik alles mee gezegd.

    AFjes?

    Comment


    • elLeonn
      elLeonn commented
      Editing a comment
      Afjes? Wat betekent dat? En heb je misschien ook een tip?

    • Haze smoker
      Haze smoker commented
      Editing a comment
      Indianen wiet noemden we dat vroeger hier

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Autoflowers of feminiized. Regulier zaad eventueel.

    #3
    AF = autoflower

    all het bruine weghalen en hopen dat het geen rot is
    daarna kun je hier wat kweekverslagen lezen
    en uitzoeken waar het mis gelopen is met je planten

    glas neemt een hele hoop kracht weg van de zon en in de bloei is dat net wat ze nodig hebben

    Comment


      #4
      Volgens mij zitten die gewoon vol toprot?
      Zou voor mij een kliko gevalletje worden.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #5
        Vuilbak, planten zijn helemaal rot van de regen enz

        Eerste keer FEMS onder LED
        Indica Medisch rondje van Barneys

        Comment


          #6
          +1 weg er mee, dit is niks.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


            #7

            Comment


              #8
              Regenbuien zijn het probleem niet.. De spastische kweker die veel te extreem reageert op kleine dingen zijn het probleem wel.

              Van binnen naar buiten betekent 2-3 weken in de halfschaduw omdat anders het blad verbrandt.
              Van buiten naar binnen in slechte lichtomstandigheden is niet ideaal. Maar niet echt een doodzonde. Soms kan het niet anders.
              Als het niet rot is, maar gewoon uitgedroogd (rot is grijs en donkerbruin, uitgedroogd is groen, geel en licht/zand-bruin), dan zou ik de dode delen wegknippen en de rest van de planten lekker af laten bloeien - met die twee/drie weken aanpassingstijd natuurlijk want anders zijn ze overmorgen witgeel en stervende.

              Foutjes maken we allemaal.. Je kunt proberen hier en daar nog wat te herstellen, daar leer je altijd van.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #9
                Ik wil graag nog een keer aanduiden dat het echt erg af te raden is om de rot alsnog te oogsten en of op te roken. Hier wordt je ziek van en als de rot bij de goeie toppen ligt heb je kans dat die ook gaan rotten.

                Comment


                  #10
                  Lijkt op toprot maar ook alsof niet alles is aangetast
                  slechte delen wegknippen en mooi laten afbloeien (mits dat niet rot blijkt)

                  Comment

                  Bezig...
                  X