Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hasj maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: Hasj maken

    Korting op 420shop
    Ik had een vraagje ik had namelijk een methode gezien dat als je de toppen op een oud shirt of zo iets legt en dan schud dat dan al dat thc eruit komt om hasj te maken maar verliezen die toppen dan veel thc? of zijn ze nog gewoon goed?
    Last edited by jjj010; 24 October 2023, 15:26.

    #2
    Whut???? Stof???? Je bedoeld thc. Het is of hasj of wiet toppen. Je kunt niet van toppen hasj maken en dan nog goede wiettoppen over houden. En wat je bedoeld is een micro screen een hasj zeef of weet ik hoe je het noemt maar zeker geen t shirt.
    ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

    Comment


    • parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      LR2 die uitdaging ga ik heel graag aan, want ik weet wel wat voor zaad jij kweekt.

      Ik reken het knippen van de toppen niet mee, omdat dat iets is wat je sowieso al doet voor je je toppen in de potten stopt. Het enige extra werk / extra tijd dat ik eraan kwijt ben om hasj te maken is dan als volgt:

      1. Knipafval in een bakje stoppen en dat in de vriezer leggen>
      2. Bevroren knipafval in de trimbin gooien en met de hand over de zeef husselen>
      3. Trichomen bij elkaar schrapen en in een bakpapiertje gooien>
      4. Fles met heet water over het bakpapiertje rollen>
      5. hasj uit het bakpapiertje halen en tot een balletje rollen.

      Dat lukt gemakkelijk binnen een uur, en zal me (met het knipafval van 1 kweekje) eenvoudig meer dan 1 gram moeten opleveren.



      Wil je een volledige video als bewijsvoering of is een timelapse ook goed?

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Ik gebruik de blaadjes die ik van de topjes haal, voor het grinden dus.

      Als het in een vloeitje past, dan druk ik het daarin samen, en anders gaat het in een kleine ziplock zakje en druk en draai ik er een staafje van.

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      LR2 ik weet dat behaalde resultaten uit het verleden geen garanties bieden voor de toekomst, maar ik heb in maart dit jaar al bewezen waar jij nu bewijs voor vraagt en in een middag tijd 80 gram hasj bij elkaar geschud. Ziehier het bewijs. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...69#post1798569 Dus bedankt voor het zaad, maar dat mag je wel aan Heyz geven!

    #3
    Sorry voor de domme vraag haha is me eerste keer wiet kweken

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Komop, hand in hand kameraden. Samen naar een goeie hash. Geen woorden maar daden

    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Bo$wachter jij bent zeker voor Lazio? Of is het omdat psv niet tegen Lens kon winnen?

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ik volg voetbal niet, kut sport. Net als dat Rotterdam een kut stad is.🤷🏼‍♂️ Eindhoven daarin tegen. Mooiste stad van de wereld. 🙋‍♂️

    #4
    LR2 die uitdaging ga ik heel graag aan, want ik weet wel wat voor zaad jij kweekt.

    Ik reken het knippen van de toppen niet mee, omdat dat iets is wat je sowieso al doet voor je je toppen in de potten stopt. Het enige extra werk / extra tijd dat ik eraan kwijt ben om hasj te maken is dan als volgt:

    1. Knipafval in een bakje stoppen en dat in de vriezer leggen>
    2. Bevroren knipafval in de trimbin gooien en met de hand over de zeef husselen>
    3. Trichomen bij elkaar schrapen en in een bakpapiertje gooien>
    4. Fles met heet water over het bakpapiertje rollen>
    5. hasj uit het bakpapiertje halen en tot een balletje rollen.

    Dat lukt gemakkelijk binnen een uur, en zal me (met het knipafval van 1 kweekje) eenvoudig meer dan 1 gram moeten opleveren.



    Wil je een volledige video als bewijsvoering of is een timelapse ook goed?
    Ik ga met je mee en reken het vinden van die ene fles in de keukenkast e.d. even niet mee. Voor het gemak ben je een harry potter figuur met de accio spreak.
    Oke, knipafval verzamelen en in een bakje stoppen kost 5 minuten?
    Hoe lang moet het in de vriezer? Half uurtje?
    Met de hand over de zeef husselen, vijf minuutjes?
    Trichomen bij elkaar schrapen, minuut of twee?
    Wachten tot het water uit de kraan heet is en de fles vullen, drie minuten? Mijn waterkoker klokt op 04:30 minuten voor een liter.
    Tot een balletje rollen in een minuut?
    Tikt gauw de 45 minuten aan op die manier.
    Dan de boel nog opruimen, vijf minuutjes er bij?
    Da's niet slecht. Rond de 50 minuten.
    Reken dat eens na met wat je per uur verdient op je werk en wat je er van zou kunnen kopen in de coffeeshop om 50 minuten arbeid te besteden.

    Da's onder een uur wel. Zeg maar wat je wilt hebben: ik heb een punisher revival gevonden in de tuin, na drogen en roken is dat precies de nr. 2 - mijn all time favorite. Rotvrij gebleven tot vorige week en compacte indica toppen. Nu na die bult regen eigenlijk heel weinig rot bijgekomen. Gekruist met dezelfde roze AF vader als die gorilla glue kruising.
    In het eerste geval is het mogelijk dat het een late autoflower wordt (bloei vanaf eind juni). In het tweede geval een normale foto plant met recessief autoflower genen, dus waarschijnlijk vroege bloei.
    Stuur me maar effe een PM, dan regelen we het daar verder.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Luie koker zeg en bladrest nrml 24u toch

    #5
    Vanochtend ff wat hasj gemaakt met de methode hierboven en het knipafval van mn vorige kweekje. Uurtje bezig geweest, hier het resultaat:
    1698403274783992940194093460110.jpg dat was van de eerste zeef, ik ga het nog een of twee keer zeven en verwacht er dan nog zeker 5 gram bij.
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    Comment

    Bezig...
    X