Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer oogsten? Trichomes

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer oogsten? Trichomes

    Dat je een vrouwelijke plant hebt taan die bestoven is door een mannelijke plant zen zaad.
    Je ziet de zaaddozen nog duidelijk zitten

    Je moet hier maar ns in de zoekfunctie kijken Joe lang je ze moet laten staan om goede zaden te hebben, ik ken daar niet zoveel van :-s
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      Re: Wanneer oogsten? Trichomes

      Dus behalve zaden eraf halen kan ik er niks meer mee? niet roken?
      Deze "dame" ruikt wel echt na wiet! Hoe kan dat dan?

      Comment


        Re: Wanneer oogsten? Trichomes

        Iceolator maken van de hars die erop hangt verder weet ik zo niet...



        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment


          Re: Wanneer oogsten? Trichomes

          Volgens mij moet je er niet teveel bang van hebben, vind het ook ongelofelijk straf dat die zo kan zeggen dat er volop zaad in zit je plant bloeit nog geen 5 weken dan is het zaad eerder klein op echt nog maar op te vallen. en tuurlijk hou je wel wat rookwaar over zeer goed en lekker ook nog enkel indien volop zaad volgens den andere veel minder maar wel een bom zaden!
          Heb dit jaar al veel zaad geoogst maar dat ik het voorop het zaad zag zitten echt? neen tenzij hij erg fluffy blijft maar toppen zien er best compact uit

          Comment


            Re: Wanneer oogsten? Trichomes

            Devlin Moet me ff excuseren in heb je foto's verwisseld met andere foto's door die kut gsm...
            Sorry 4 the shock
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              Re: Wanneer oogsten? Trichomes

              Hey,

              Zaad zit er misschien niet in, maar zag niemand de rot in de foto's van post #71?
              Bijvoorbeeld deze foto, midden erin.

              Kan me vergissen maar lijkt wel zo.

              Gz

              Comment


                Re: Wanneer oogsten? Trichomes

                IMG_0541.JPGIMG_0546.JPGIMG_0531.JPGIMG_0537.JPGIMG_0554.JPG
                Attached Files

                Comment


                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    Re: Wanneer oogsten? Trichomes

                    Yep, stoppen met voeding is het een mooi moment voor nu.
                    Ik zie zo'n 40-50% milky trichomen, de rest doorzichtig, da's nog te vroeg om te oogsten.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Re: Wanneer oogsten? Trichomes

                      Een vergrootglas app, sjonge waarom heb ik dat niet eerder gehoord/gezien it's frikking wonderfull!

                      Comment


                        Re: Wanneer oogsten? Trichomes

                        Oorspronkelijk geplaatst door Loungediva View Post
                        Een vergrootglas app, sjonge waarom heb ik dat niet eerder gehoord/gezien it's frikking wonderfull!
                        Denk wel niet dat de kwaliteit denderend goed is om de trichomen goed te zien, maar het kan een indicatief hulpmiddel zijn.
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                        Comment


                          Re: Wanneer oogsten? Trichomes

                          Ik heb met een app van de Google Play store deze trichomen shots gemaakt, erg handig programmaatje al zeg ik het zelf
                          Attached Files
                          Greetz

                          Comment


                            Re: Wanneer oogsten? Trichomes

                            DSCN2271.jpgDSCN2272.jpgDSCN2273.jpgDSCN2274.jpgDSCN2275.jpgDSCN2276.jpgDSCN2278.jpg
                            Ik ben net even bij een van mijn planten gaan kijken. Dit is een White widow, deze heb ik in April geplant. Ik schat dat die ergens eind Augustus is gaan bloeien. De trichomen lijken Milky/amber maar ik vind het maar moeilijk te zien. Ik heb ze net bekeken ter plaatse met een microscoop 60/100X vergroting. Wat zal ik eens doen. Oogsten of nog even wachten... Wat denken jullie?

                            Comment


                              Re: Wanneer oogsten? Trichomes

                              Dat is eigenlijk niet te zien op de foto Skunk. Denk dat ze nog niet goed zijn. Posts anders wat close ups
                              Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

                              Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

                              Comment


                                Re: Wanneer oogsten? Trichomes

                                Oorspronkelijk geplaatst door RollUp View Post
                                Dat is eigenlijk niet te zien op de foto Skunk. Denk dat ze nog niet goed zijn. Posts anders wat close ups
                                Ik krijg ze niet echt duidelijk uitvergroot jammer genoeg. Maar ik denk dat ik deze binnen enkele dagen oogst.

                                Comment

                                Bezig...
                                X