Gevonden wietzaadjes planten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #16
    Re: Gevonden wietzaadjes planten

    De meeste planten zitten pas vol met zaad als ze herma zijn. Met een man ernaast raakt vaak maar 50% bestoven, met de hand kunnen we dat veel beter, maar dan is het de bedoeling. Er bestaat altijd zwervend hennep-stuifmeel en de fabel/mythe/verhaal/wel/niet-feit-tot-het-tegendeel-bewezen-is bestaat dat FEM kruisingen enkel herma's geven.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #17
      Re: Gevonden wietzaadjes planten

      Het merendeel geeft waarschijnlijk vrouwen, maar die hebben een hogere gevoeligheid voor stress.
      Ze worden veel sneller herma als de omstandigheden niet 100% optimaal zijn.
      Herma's geven minder resultaat, kwantitatief én kwalitatief, dus een reden om die proberen te mijden.

      Maar laten we niet Azul z'n topic kapen, misschien komt hij nog eens een fotootje showen om te laten zien dat we allemaal mis zaten eh..
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #18
        Re: Gevonden wietzaadjes planten

        Hij vond zaadjes laat ze ontkiemen en zet ze in bekertjes en hij vraag wanneer hij ze moet over potten?

        Kijk al die antwoorden

        Je kan nu geen planten kweken zonder lampen da gaat niet .

        Gr Bella
        God was never on your side..

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #19
          Re: Gevonden wietzaadjes planten

          @Bella: vertel dat hier maar aan die zaden die buiten zomaar gekiemd zijn en nu aan hun derde set bladeren beginnen! Ik denk dat ze het niet met je eens zijn.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • berry ryder
            Special member
            420 MemberLucky Member
            • Dec 2012
            • 2666

            #20
            Re: Gevonden wietzaadjes planten

            Alles is mogelijk.
            Echter zal het niet veel worden.
            Deze staat vanaf 24 augustus op de vensterbank.

            20131105_141124.jpg 20131105_140847.jpg 20131105_140904.jpg

            Edit nu al 4 weken bloei. Gehehe word niks dat ziet iedereen.
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment

            • natnek
              Advanced Stoner
              Member
              • Jun 2013
              • 71

              #21
              Re: Gevonden wietzaadjes planten

              @berry, ben je gestopt met roken? Hahaha mini toppen jonge.

              Comment

              • Kill3r008
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 431

                #22
                Re: Gevonden wietzaadjes planten

                @natnek je moet eens weten wat berry allemaal heeft staan

                Comment

                • natnek
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Jun 2013
                  • 71

                  #23
                  Re: Gevonden wietzaadjes planten

                  Hahaha Kill3.... Is dat zo, kan d'n Berry wel een klein beetje.

                  Comment

                  • azul
                    Zaadje
                    Nieuw Lid
                    • Nov 2013
                    • 2

                    #24
                    Re: Gevonden wietzaadjes planten

                    Ik ben nu ongeveer 2 weken bezig en dit is het resultaat! ik heb ze elke dag regenwater gegeven had gehoord dat het beter was. 7it7.jpgh3yo.jpgq9p8.jpg

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder
                    Alles is mogelijk.
                    Echter zal het niet veel worden.
                    Deze staat vanaf 24 augustus op de vensterbank.

                    [ATTACH=CONFIG]204177[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]204178[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]204179[/ATTACH]

                    Edit nu al 4 weken bloei. Gehehe word niks dat ziet iedereen.
                    Die is wel mooi man
                    Last edited by azul; 16 November 2013, 14:30.

                    Comment

                    • sweetsmoke
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2013
                      • 156

                      #25
                      Re: Gevonden wietzaadjes planten

                      @Berry
                      Ik vind je laatkomertje nog niet slecht hoor! Wss meer opbrengst dan ik van mijn GOM
                      “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                      Comment

                      • JokerSmoker
                        Stekje
                        Nieuw Lid
                        • Dec 2013
                        • 5

                        #26
                        Re: Gevonden wietzaadjes planten

                        En, leven ze nog?

                        Comment

                        • Gamm
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • May 2012
                          • 1610

                          #27
                          Re: Gevonden wietzaadjes planten

                          Ze zitten ondertussen aan hun derde internode en komen reeds tot aan het plafond...

                          Of zoiets...
                          sigpic
                          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #28
                            Re: Gevonden wietzaadjes planten

                            Yep, tijd voor een update.
                            Zelfs als het mislukt is kan het een leerzaam verslagje zijn.
                            Anders blijven we ons de rest van ons leven afvragen hoe dit afgelopen is.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • JokerSmoker
                              Stekje
                              Nieuw Lid
                              • Dec 2013
                              • 5

                              #29
                              Re: Gevonden wietzaadjes planten

                              haha, ja!

                              Ik ben ook benieuwd of dit gewoon lukt. Wil zelf ook graag een plantje op de vensterbank zetten zonder verdere poespas. Als eerste probeersel en leermoment!

                              Comment

                              Bezig...