blad problemen ? of onschuldig?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mpv70
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2014
    • 125

    #1

    blad problemen ? of onschuldig?

    Korting op 420shop
    hallo allemaal
    ik begin voor het eerst met kweken en kom er nog niet helemaal uit hoe je nou een voedingstekort of teveel en dergelijke herken dus graag wat hulp hierbij

    ik heb foto's van mijn plantjes erbij alle hulp is welkom
    alvast bedankt
    gr smoker70
    Attached Files
  • rezpiet
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 275

    #2
    Re: blad problemen ? of onschuldig?

    Grond staat volgens mij sowieso veel te nat.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...er-25L-600watt

    Comment

    • mpv70
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 125

      #3
      Re: blad problemen ? of onschuldig?

      ja dat kan kloppen maar heb net gister wat water met plagron grow gegeven omdat ik het idee had dat ze gewoon te weinig voedingsstoffen hadden en ik denk dat ik hier voor mischien te weinig water heb gegeven geef ze om de 3 dagen ongeveer 60 ml per keer per plant
      Last edited by mpv70; 14 May 2014, 13:45. Reden: fout

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #4
        Re: blad problemen ? of onschuldig?

        Overvoed en te nat. Wacht nog maar effe met de volgende dosis growvoeding
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • mpv70
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 125

          #5
          Re: blad problemen ? of onschuldig?

          oke bedankt maar weet je dat zeker want ze stonden al zo voor dat ik ze voeding heb gegeven en ik heb pas 1 keer voeding gegeven en maar 0.1 ml voeding op 600 ml water gedaan en met het water erbij was de totale ec 0,5 ms/cm

          Comment

          • Weedjewel
            Special member
            Lucky Member
            • Nov 2010
            • 808

            #6
            Re: blad problemen ? of onschuldig?

            Die plantjes moeten worden overgepot in grotere potten, tot de lobblaadjes ingraven, niet te nat staan inderdaad, en ff geen voeding, alleen wortelstimulator!!

            Comment

            • mpv70
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 125

              #7
              Re: blad problemen ? of onschuldig?

              kan je me een advies geven hoe ik dan het beste kan doen
              alle grond mee in de grotere pot of aleen de wortels

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: blad problemen ? of onschuldig?

                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...an-een-plantje
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • mpv70
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2014
                  • 125

                  #9
                  Re: blad problemen ? of onschuldig?

                  bedankt maar mijn grond is te nat denk ik nu om over te potten en waarom zou ik ze nu moeten overpotten aleen om ze wat dieper onder het zand te zetten?
                  want de wortels zijn nog lang niet te groot voor deze pot

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: blad problemen ? of onschuldig?

                    Eigenlijk hoef je pas echt te beginnen met voeding 2-3 weken nadat ze voor de laatste keer zijn overgepot.

                    Deze staan gewoon veel te nat, het zijn geen waterplanten.
                    Laat ze eerst maar eens opdrogen, dan ben je een paar dagen verder, en dan zou je kunnen overwegen om ze in een grote pot te zetten met veel verse aarde.
                    Niet omdat het moet, maar gewoon, voor het gemak.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • mpv70
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2014
                      • 125

                      #11
                      Re: blad problemen ? of onschuldig?

                      oke bedankt en hoevaak en hoeveel water zou je dan voorstellen

                      Comment

                      • Weedjewel
                        Special member
                        Lucky Member
                        • Nov 2010
                        • 808

                        #12
                        Re: blad problemen ? of onschuldig?

                        Koop een tensiometer , en houd hem op 80.............

                        Tensiometer.jpg

                        Comment

                        • mpv70
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2014
                          • 125

                          #13
                          Re: blad problemen ? of onschuldig?

                          Ik heb dit huis tuin en keuken ding wat op een grove schaal de vochtigheid meet kan ik hier iets mee of heb ik iets nauwkeurigers nodig?
                          Attached Files

                          Comment

                          • stafford
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 2382

                            #14
                            Re: blad problemen ? of onschuldig?

                            te nat en dat ding werkt niet, geef de niewe aarde maar eens 250ml, en nevel de bovenkant eerst een beetje, zodat het water goed verdeeld,
                            die zogenaamde overvoedings kenmerken zoals de meeste ze,ze omschrijven.

                            dat zijn blokkades, door het te nat staan

                            staff

                            Comment

                            • phangngaone
                              Big Bongmaster
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2013
                              • 375

                              #15
                              Re: blad problemen ? of onschuldig?

                              Je potten wegen of vinger in de grond... zo voel je wat ze nodig hebben. Water geven moet je leren

                              Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...