Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

testertje rqs haze automatic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    testertje rqs haze automatic

    Korting op 420shop
    Hoi iedereen
    Hier men allereerste zaadje dat ik tsn tissues heb laten ontkiemen na30 uur is dit het resultaat,vanaf nu wordt dit mijn ontkiem methode,het ander testzaadje zit al 14 dagen in coco tabs en wil maar niet bougeren ben volop bezig met mijn setup,dit testertje gaat alvast straks na de middag in een 7literke met zaai en stekgrond
    Greets soulrebel
    41
    onder de 20gram
    4,88%
    2
    30gram
    21,95%
    9
    40gram
    31,71%
    13
    50gram
    17,07%
    7
    boven de 50gram
    24,39%
    10

    #2

    Comment


      #3
      Re: testertje rqs haze automatic

      Ga eerst eens leren wanneer je een ontkiemd zaadje in de grond stopt.
      Als er een paar mm uit is kan dat al !
      En dan plant je 'm met dat witte puntje naar boven.
      En ook niet in 7 liter zaai/stekgrond. Die grond gebruik je in een klein potje.

      Niet te ver vooruit kijken ..
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: testertje rqs haze automatic

        ok zal ik doen,volgende keer mss ik heb em vanmiddag met het worteltje naar beneden(te ver gekiemd nvdr),helmpje naar boven,heel voorzichtjes in de pot geplant(zaai en stekgrond),net nog eens gecheckt,is al aant bovenbreken,zal er morgen foto van plaatsenheb ............gevolgd vroeger dus ken er wel kleintje beetje van denk ik,volgens mij is dat ander testzaadje gewoon niet levensvatbaar kan,het was toch maar een freebee zaadje..alle andere (9)ltste tijd,ontkiemd binnen 24u in DVD box in wet tissieus temp.stabiel 28 graden ..nvdr...
        natuurlijk ben ik niet van plan om dit allemaal te gaan kopen QNQ maar het is de 1x maal dat ik zo'n shop tegenkom hier in men buurt,nadat ik wat opzoekwerk had gedaan ivm met welke recepten er bestaan voor potgrond er zijn voor wietplanten....
        Toch bedankt voor de tip.. QNQ
        Last edited by soulrebel; 15 March 2015, 14:39.

        Comment


          #5
          Re: testertje rqs haze automatic

          Hey soulrebel, veel kweekplezier toegewenst. Heb je nu niet andersom gedaan of Qnq zei? Worteltje naar boven

          marijuana-seeds-positioning-in-soil.gif Bron: eigenaar van deze pic
          Last edited by Shiva Ketama; 31 July 2014, 18:25. Reden: bron vergeten

          Comment


            #6
            Last edited by soulrebel; 4 September 2014, 19:43.

            Comment


              #7
              Re: testertje rqs haze automatic

              foutje gespot van mijntewegede 7liter pot is zen/haar defenitieve eindbestemming,zit nu inderdeed in kleiner potjehalf literke vermoed ik,wel jammer dat ik niet gelijk foto kan uploaden,helaas pindakaas is mijn camera defekt momenteel,binnenkort ff uitkijken voor nieuwke...groeit wel als een speer,staat momenteel onder cool white T9 circeline plus TL lamp,aangezien het ferm zomerweertje alhier...
              Groets soul

              Comment


                #8
                Re: testertje rqs haze automatic

                kan er iemand mij een tip geven wat best te doenbinnenkort als ik het plantje overpot(ze doet het momenteel heel goed,groei van +- 1 cm per dag onder tl),wat zou ik dan best gebruiken van potgrond,nog steeds zaai en stek potgrond en dan meteen voeding geven(heb bio nova supermix soil staan)of ineens in voorbemeste universeele potgrondgrond van DCM groenten en kruiden,tot voeding daarvan op is en dan mss eventueel bijvoeden....
                groets soul

                Comment


                  #9
                  Re: testertje rqs haze automatic

                  ik gebruik ook altijd voorbemeste potgrond maar dit is niet heel ideaal. aangezien je niet kan controleren wanneer de stoffen vrijkomen! dit kan het moeilijker maken om ze de juiste hoeveelheid op het juiste moment te geven.
                  Maar het lukt wel met af en toe wat gepruts

                  grtz Gdog
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: testertje rqs haze automatic



                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.



                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.



                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Net ff de kleinen zijn ps vita in beslag genomen,zodat ik tot dat ik nieuwe camera heb,toch wat foto's hier kon plaatsen want ...het grootste plantje is mijn royal queen automatic,staat nu een dag of 18 geloof ik,weet het niet meer zeker,krijgt sinds vorige week rhizotonic mee,geef dit als bladvoeding en via de pot,sindsdien zie je het verschil in groei...tot nu toe nog niets van andere voeding meegegeven,ben van plan dit zo lang mogelijk uit te stellen...het ander plantje is royal dwarf,net 4 dagen jong,ook enkel rhizotonic,aarde van pot was hiermee ook voorbehandeld...tot zover deze update,laTer meer....
                      Last edited by soulrebel; 24 August 2014, 14:10.

                      Comment


                        #12
                        Re: testertje rqs haze automatic

                        dag 20 groei royal queen's haze automatic

                        Comment


                          #13
                          Re: testertje rqs haze automatic

                          Update time
                          Heb vandaag even men royal haze gevoed met bio nova supermix(1,5ml op 1liter water),omdat het plantje in zaai en stekpotgrond van dcm staat te groeien,en dacht na bijna 25 dagen groei,het wel ff nodig was om de bodem op te waarderen met voeding,maar natuurlijk ff een te zware hand gehaden ietje te nat gezet,je ziet direkt enkele bladeren beetje naar binnen trekken,niet overdreven ze staan nog mooi groen,maar wel handig ik nu de bodem ff volledig laat droog trekken nu voor een paar dagen,heb de indruk het plantje aangeeft ze geen lucht genoeg krijgt door het overwateren,correct me if i'm wrong..ik denkt dat de bloei binnenkort voor de deur staat,dus zou ik wachten met Pk'tjes te geven tot de bloei er goe inzit...er staat ons een mooi nazomertje te wachten,jipiejaheytemperaturen tot 25 graden,wordt nog even afwachten tot maandag vertelt kmi kaart
                          tot zover de update
                          groets soul

                          Comment


                            #14
                            Re: testertje rqs haze automatic

                            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                            Ga eerst eens leren wanneer je een ontkiemd zaadje in de grond stopt.
                            Als er een paar mm uit is kan dat al !
                            En dan plant je 'm met dat witte puntje naar boven.
                            En ook niet in 7 liter zaai/stekgrond. Die grond gebruik je in een klein potje.
                            Niet te ver vooruit kijken ..
                            Een Tip van een zeer ervaren kweker op dit forum en wat doe jij ?

                            ok baas zal ik doen witte puntje naar boven ik heb em vanmiddag met het worteltje naar beneden,helmpje naar boven,heel voorzichtjes in de pot geplant

                            heb land en tuinbouw school gevolgd vroeger dus ken er wel klein beetje van denk ik Niet goed opgelet op school denk ik 7 Liter zaai en stek aarde?


                            Da Snap ik dan weer niet??
                            Zou je die plant niet even in normale Pot grond zetten in plaats van zaai en stek aarde hoef je ook niet te voeden met je Pk
                            Last edited by belladonna; 27 August 2014, 15:19.
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: testertje rqs haze automatic

                              Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                              Een Tip van een zeer ervaren kweker op dit forum en wat doe jij ?

                              ok baas zal ik doen witte puntje naar boven ik heb em vanmiddag met het worteltje naar beneden,helmpje naar boven,heel voorzichtjes in de pot geplant

                              heb land en tuinbouw school gevolgd vroeger dus ken er wel klein beetje van denk ik Niet goed opgelet op school denk ik 7 Liter zaai en stek aarde?


                              Da Snap ik dan weer niet??
                              Ook een goedemiddag...tja hangt ervant af of het worteltje niet teveel ontkiemt was om dat alsnog naar boven te richten,denk je niet Belladonna..of is er iets anders dat je stoort aan mij,smijt het maar in de groep...als je even de moeite neemt en men post verder leest naar QNQ hierboven zou je wel merken of ik al dan niet iets doe met tips van ervaren kwekers,en ik vermoed moest QNQ een probleem hebben,hij dit ZELF wel zou komen vertellen tegen mij,niet...tja en nog dit,ik verkies meteen goede potgrond met lavameel zaai en stek van DCM en niet al te hoge EC om mijn plantjes een goede start te geven ipv universeel potgrond,met teveel en verkeerde voeding voor de plantjes,dit op aanraden van meerdere ervaren Breeders,zo kan ik nadien de voeding wat bijregelen,ipv voor voldongen feiten staan met de verkeerde universieele potgrond,ik woon in nlzo goed heb ik wel opgelet op school om dit meteen te begrijpen
                              groets
                              Last edited by soulrebel; 15 March 2015, 14:41.

                              Comment

                              Bezig...
                              X