sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MRleviud
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Sep 2014
    • 18

    #16
    Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

    okey bedankt. hoelang zouden ze volgens jullie nog moeten ?

    Comment

    • thugz
      Amazing Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4284

      #17
      Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

      idd zaadjes zie het nu ook
      maar euh is wel klote werk he als al die zaadjes na het drogen eruit wil halen..
      de weed zal ook minder potent zijn. ik zou ze/hem wegdoen
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment

      • JohnnyHaze
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2012
        • 912

        #18
        Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

        de wiet wegdoen vind ik zonde, je bedoelt de zaadjes zeker thugz;p
        Je kunt er altijd nog hasj/cake van maken, en nee wiet met zaad erin smaakt heel vies, het zaadje bevat geen thc (geloof zelfs dat er een soort olie in die zaadjes zit? dit wil je niet roken) en het is niet aan te bevelen.
        Ik zou tijdens het knippen gewoon de zaadjes er tussenuit halen, dit gaat wat gemakkelijker als de plant droog is

        Gr JohnnyHaze

        Comment

        • LR2
          Mother of all Growers
          MemberLucky Member
          • Nov 2011
          • 8552

          #19
          Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

          Nette bevruchting ja! Maar ik zie geen mannelijke onderdelen, wel dat de planten vol zaad zitten.
          Balen, volgend jaar een meer betrouwbare zadenboer vinden, of de planten beter behandelen (we weten de oorzaak niet natuurlijk; kan vanalles zijn, van stress tot inferieur zaad tot hennepvelden in de buurt)
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          • MRleviud
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • Sep 2014
            • 18

            #20
            Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

            ik laat ze gewoon staan denk ik en hoop op dat het te roke zal zijn. anders kan ik er toch nog hars van maken of niet ?

            Comment

            Bezig...