Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ideale kweekschema??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: ideale kweekschema??

    Korting op 420shop
    DSCI0041.jpgDSCI0040.jpgik heb momenteel een kweekschema van plagron.
    maar daar geven ze aan dat ik 2 weken moet laten groeien en dan 8 weken laten bloeien.
    ik heb planten die normaal 1.10m tot 1.60m kunnen worden. die staan nu 3 weken in de tent op 18/6 lichtcyclus en zijn ongeveer 40cm.
    als ik ze dan nu in de 12/12 lichtcyclus zet om te bloeien, zullen ze dan ook nog groeien of stopt die groei dan ook.
    Last edited by tazzy; 8 September 2014, 11:11.

    #2
    Re: ideale kweekschema??

    Een plant groeit nog een eindje door nadat ze in bloei is gegaan. Bij sativa's hou ik rekening met een verdubbeling in lengte, indica's ongeveer x1,5.

    Comment


      #3
      Re: ideale kweekschema??

      ok. dus dan is het schema 3 weken 18/6 lichtcyclus en 7 a 8 weken 12/12 lichtcyclus goed?
      afhankelijk van de plant waarschijnlijk: heb autoxtreme en dark devil in de ene tent en red poison en silver haze in de andere staat.
      kwestie van een beetje verschillende soorten te hebben

      Comment


        #4
        Re: ideale kweekschema??

        als je hem groter wil hebben kan je hem toch ook wat langer op 18/6 laten? ik snap het probleem niet anders gooi je hem op 12/12 en dan blijft ie waarschijnlijk iets kleiner. schema's waarbij groei en bloei tijden worden aangegeven moet je altijd met een korreltje zout nemen want dat is gebaseerd op ideale omstandigheden.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

        Comment


          #5
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X