Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

schimmel op stam en takken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: schimmel op stam en takken

    fml srs dit is echt heel heel kut maar ja hoe kan ik zien dat die vrouwtjes dus bestuift zijn?
    en nog iets anders wat is die schimmel ?

    Comment


      #17
      Re: schimmel op stam en takken

      De kans dat ze bestoven zijn is natuurlijk groter dan groot, dat zie je later vanzelf als de plant zaad aanmaakt.
      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


      Comment


        #18
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19
          Re: schimmel op stam en takken

          oke dan weet ik hoe ik het moet behandelen bedankt voor de tip LR2
          heb net met pijn in me ziel me mannetjes plant vankant gemaakt en in de container moeten gooien.
          hoop dat me vrouwtjes planten niet bestoven zijn,
          ik zal nog wel is een foto maken van me oogst bedankt voor de reacties
          gr 420

          Comment


            #20
            Re: schimmel op stam en takken

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Is het een man, of is het een vrouw topic.
            Zo simpel zelf te herkennen.

            De hele buurt zal je wel dankbaar zijn voor de zaden in de wiet.


            Ik had al iemand uit de buurt die vroeg of mijn mannetje al weg was...
            Lets not criticize but legalize

            Comment


              #21
              Re: schimmel op stam en takken

              wie kan me dringend helpen ik heb wiet in het boss staan waar normaal nooit iemand komt en wow ze water geven en merkte dat er een was verplaats want die stond in een pot en naast een plant stond een redelijk flinke boom en die hangde maar scheef want iemand heeft die voor de wiet getrokken wat moet ik doen er is nog niks gestolen maar er wel aan geweest help!!!! een is all bijna klaar met bloeie wat kan ik beste doen

              Comment


                #22
                Re: schimmel op stam en takken

                Oorspronkelijk geplaatst door rastaking View Post
                wie kan me dringend helpen ik heb wiet in het boss staan waar normaal nooit iemand komt en wow ze water geven en merkte dat er een was verplaats want die stond in een pot en naast een plant stond een redelijk flinke boom en die hangde maar scheef want iemand heeft die voor de wiet getrokken wat moet ik doen er is nog niks gestolen maar er wel aan geweest help!!!! een is all bijna klaar met bloeie wat kan ik beste doen
                Een busje regelen en verplaatsen? 😀

                Comment


                  #23
                  Re: schimmel op stam en takken

                  zit in de volle grond ! me eerste grow ben 16 heb er 21 staan achter ons kamp

                  Comment


                    #24
                    Re: schimmel op stam en takken

                    Een geweer op de zwarte markt kopen en in de boom klimmen en 24/7 bewaken totda ze klaar zijn?
                    Is wel een beetje een domme vraag, "wat kan ik doen". 2de optie is de risico nemen, uitgraven die zooi en 100-200m verder verplaatsen en daar plaatsen? je zult geheid wortles ermee slopen, maar als ze al bijna klaar zijn... wrm niet?

                    Comment

                    Bezig...
                    X