Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Starten in slaapkamer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Starten in slaapkamer

    Ja, als je zo wil starten met een budget van 50 euro blijf je toch echt met het probleem van de stank zitten, afzuiger/filter is gewoon een MUST!
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #17
      Re: Starten in slaapkamer

      och stank, dat moet je er maar voor over hebben vind ik expirimenteren is ook consequenties dragen toch

      Comment


        #18
        Re: Starten in slaapkamer

        Ja, je weet in ieder geval dat de wiet binnen in huis overal te ruiken is.
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment


          #19
          Re: Starten in slaapkamer

          Er zullen altijd mensen blijven, die tegen alle advies in, toch gaan kweken zonder filter in de waan dat de "stank" wel mee zal vallen.
          Het maakt ze gewoonweg niks uit of iemand met een kweekervaring van 10 jaar of langer zegt dat een afzuiger of filter een must is.
          Het is hun eerste kweek en ze weten het gewoon beter: geen enkel argument kan ze op andere gedachten brengen.
          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

          Comment


            #20
            Re: Starten in slaapkamer

            Ja, erg jammer, het lijkt mij dat je op dit forum zit om kennis te vergaren en belangrijk advies van anderen aan wilt nemen.
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


            Comment


              #21
              Re: Starten in slaapkamer

              Bij Greensell koop je al een compleet setje -buisafzuiger en filter- voor € 54,95.
              Als iemand een maand lang folders bezorgt, een krantenwijkje neemt of wat uren schappen vult bij een supermarkt, is het geldprobleem de wereld uit.

              Maar niks kunnen of willen investeren en aan de slag gaan zonder de juiste tools is de meest zekere weg naar een mislukking of erger nog naar een ontdekking door personen van wie je dat liever niet hebt.

              Iemand in een ander topic, met 7! jaar kweekervaring met een tent en HPS-verlichting, gaat in de winter, voor het raam met het licht van een spaarlampje en een straatlantaarn, zonder afzuiger en filter op de vensterbank wiet kweken.
              Dan vraag ik me af: wat heb je uiteindelijk in die 7 jaar geleerd?
              Mankeert er iets aan je reukvermogen?
              Als je met een 7 jarige ervaring nog niet beseft dat dit niet gaat lukken qua verlichting en ook niet beseft dat je hele huis gaat stinken, dan lijkt me genezing uitgesloten.

              Het enige argument om dit zo op te pakken was: ik heb een eigen willetje.
              Ik heb ook een eigen wil, maar besef donders goed dat als ik de zwaartekracht wil afschaffen, me dit -ondanks mijn eigen wil- echt niet lukt.
              Last edited by Kwasimodo; 3 October 2014, 15:10.
              [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
              mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

              Comment


                #22
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #23
                  Re: Starten in slaapkamer

                  Je zult vooral zelf moeten kiezen hoeveel.je wil proberen te halen
                  Spaarlamjes is goedkoop (vanaf 2eu) en makkelijk maar tneon set is wel.wat meer qualiteit en kweekplezier

                  Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

                  Comment


                    #24
                    Re: Starten in slaapkamer

                    Ja hoor vooral niet de geur onderschatten, als je plantjes bloeien of drogen..ik zou het niet zonder afzuiger met filter doen

                    Comment


                      #25
                      Re: Starten in slaapkamer

                      drogen kan prima zonder filter. Je moet alleen de ramen niet openzetten hahaha ;p

                      Comment


                        #26
                        Re: Starten in slaapkamer

                        Topicstarter is sinds 3 oktober niet meer hier geweest, mgoed ..

                        Drogen zonder filter is niet zo'n strak plan.
                        Weet je hoeveel mensen bezoek krijgen tijdens het drogen, of zelfs tijdens het knippen ?
                        Ik denk haast dat op die momenten de meeste gepakt worden.
                        De geur is zo onderschat bij kwekers/rokers.

                        Buitenstaanders ruiken het al als je een half uur geleden een trekje van een joint heb genomen (!)
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #27
                          Re: Starten in slaapkamer

                          Dus je wilt eigenlijk beweren dat als je binnenshuis een paar planten knipt. Met de ramen etc. dicht. Die stank dwars door je muur heen komt?

                          Comment


                            #28
                            Re: Starten in slaapkamer

                            Afhankelijk waar je woont kan dit zeker. ( beton muren, hout, gips )

                            Waarom zou je tijdens het drogen het risico willen nemen... ? Bedoel die 2 weken later dat je tentje weer beschikbaar is, ik kan daar mee leven hoor. Daarbij is een klein voor groei hokje een alternatief, als je toch bezig wilt blijven.

                            Comment


                              #29
                              Re: Starten in slaapkamer

                              Je loopt je woning in en uit, je zet eens een raam open.
                              Een geur 'ontsnapt' voordat je het weet.
                              En als je dan misschien ook nog een rastapoppetje in de vensterbank hebt staan......
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                #30
                                Re: Starten in slaapkamer

                                Than you're fucked!

                                Comment

                                Bezig...
                                X