Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beestjes, vlekken, binnen en buiten en andere noob vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beestjes, vlekken, binnen en buiten en andere noob vragen

    Korting op 420shop
    Ik heb voor het eerst twee (medi-Indica) Carmello)) plantjes staan voor eigen gebruik.

    Maar nu heeft een van beide wat vlekjes aan de bovenkant van het blad, de onderkant lijkt schoon...
    Beide planten kregen om de dag voeding, Terra-Vega met regenwater.
    Wat leeswerk hier doet mij vermoeden dat het spint zou kunnen zijn. Kan iemand dit bevestigen, of maak ik me druk om niks?
    20141003_112611.jpg20141003_114828.jpg

    Stel nou dat het inderdaad een besmetting is, moet ik dan een van beide ergens anders plaatsen?
    Ze staan nu namelijk redelijk dicht bij elkaar in een soort van transparante tent om ze te beschermen tegen de hevige regenval en andere weersinvloeden.
    20140927_143227.jpg

    Beide zijn sinds een week aan het bloeien en krijgen nu voeding door Terra-Flores met regenwater.
    Nu twijfel ik of ik ze binnen zal zetten. En als die ene wel een besmetting heeft moeten ze dan wel beide naar binnen?
    Of kan ik ze beter buiten laten met/zonder tent?

    Rechts de verdachte plant.
    20141003_112651.jpg20141003_112658.jpg

    Alvast bedankt voor jullie hulp.

    #2
    Re: Beestjes, vlekken, binnen en buiten en andere noob vragen

    Het ziet er inderdaad uit als spint, is overigens zat tegen te doen hoor, staat veel over op het forum!
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #3
      Re: Beestjes, vlekken, binnen en buiten en andere noob vragen

      Maar buiten hoef/kun je er weinig aan te doen. De planten overleven het wel. In de bloei spuiten met chemicalien is niet goed, verplaatsen heeft geen zin. Naar binnen halen kan, maar dan moet alles binnen in orde zijn, en je moet alsnog iets tegen die beestjes doen. Die doen het binnen namelijk beter san buiten omdat er geen predatie is.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Beestjes, vlekken, binnen en buiten en andere noob vragen

        Ik neem aan dat het in dit geval dus wel verstandig is om ze niet naast elkaar te zetten, of kan dat geen kwaad meer nadat ze zijn behandeld tegen spint??

        Comment

        Bezig...
        X