Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenkweek voor het raam (autoflower)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

    - oogst zo veel werk mss ? ik onderschat het denk ik

    Comment


      #62
      Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

      Dus met andere woorden ik moet eens zien voor een betere lamp nog tegen de bloei of doe ik dat dan beter nu al?
      En het zaadje is uit de grond gekomen men plantje zal binnenkort te voorschijn komen geef dan wel nog eens update met foto.
      Ja maar het gedogen beleid hier is 3gr weed voor eigen gebruik of 1 plant waar in principe niet meer mag aanhangen + het principe met
      de lamp is hier ook niet echt legaal vermoed ik. Het is hier nu eenmaal allemaal niet zo duidelijk.
      Maar ik leer bij en zie wel wat het geeft deze keer. Kan dan allemaal maar beter zijn bij de volgende..

      Comment


        #63
        Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

        Ja de Belgische wet zegt 1 plantje maar er is nog een verschil van gemeente tot gemeente. Waar ik woon weet de gemeente wat ik doe en ze hebben me zelf gezegd/ zolang er geen overlast is doe je wat je wil.
        Dus als je het goed aanpakt kan je meerdere plantjes zetten. Ik momenteel heb er 7 AF'kes om het binnenkweek onder de knie te hebben en te leren. Na deze kweek gaat het tentje vol met eventueel 12 tot 16 plantjes misschien. allemaal fem zaad

        Comment


          #64
          Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

          - ls ik van jou was dan keek ik nu voor een lamp , want nu ga je strek hebben.
          - heb je een beperkte hoogte voor de plant ?

          Comment


            #65
            Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

            Ah okay en kunde daarvoor gaan lobbyen bij de gemeente om zo een gedogenbeleid te verkrijgen? :p Ik wil dat ook wel!
            En euh in principe ix van 2meter maar is een af"ke en geloof volgens website dat die binnen maar max 70cm word ofzo.
            Dus plantje kan ten volle groeien! Goed dan kijk ik straks wel eens voor een degelijke 100w of 200w lamp dat zie ik dan wel.
            Misschien beter wat zwaarder dat de oogst wel wat beter meezit inderdaad.

            Comment


              #66
              Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

              Ja zo een 400 wat lamp met installatie kost niet echt zoveel. Je kan dan met aluminium folie je muren bedekken en voila. heel simpel maar effectief.

              Comment


                #67
                Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                idd aar als hij spreekt over 100w - 200w
                dan raad ik hem 250w hps aan. en ik denk de meeste hier.

                Comment


                  #68
                  Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                  Ja nee je kan het niet echt verkrijgen maar je praat erover met je buren. en als de wijkagent komt dan vertel je hem dat ook gewoon. Je probeert hem wat te paaien natuurlijk en zegt dat het toch voor eigen gebruik is.
                  Wat ik hen dan gezegd heb is dat ze gerust 1 maand mij mochten in de gaten houden wat ze ook gedaan hebben en ze hebben gezien dat er geen enkel koper aan mijn deur kwam. Dus hebben ze er vertrouwen in gekregen en mag ik nu doen wat ik wil.
                  Als ik verhuis ga ik het helemaal opnieuw moeten proberen maar natuurlijk een andere gemeente is een andere mentaliteit. Ik heb het geluk dat ik in een zeer sociaal aangelegde gemeente woon maar ik moet mij ook aan de regels houden zoals iedereen. Niet buiten gaan roken en die zaken.
                  Of je zou moeten proberen om een attest te verkrijgen bij u dokter dat je mag. dan kunnen ze helemaal niets doen. Dat noemen ze een medisch attest voor het mogen roken van cannabis. Dit heb ik ook liggen.
                  Daarom dat ik wel veilig ben in het kweken van

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
                  idd aar als hij spreekt over 100w - 200w
                  dan raad ik hem 250w hps aan. en ik denk de meeste hier.
                  Ok nu mischien voor 1 plant is dat ok maar ik ben er vrij zeker van dat ze rap over gaan naar iets meer plantjes dus raad ik wel een 400W hps lamp voor als je meerdere plantjes wil

                  Comment


                    #69
                    Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Matsy80 View Post
                    Ja nee je kan het niet echt verkrijgen maar je praat erover met je buren. en als de wijkagent komt dan vertel je hem dat ook gewoon. Je probeert hem wat te paaien natuurlijk en zegt dat het toch voor eigen gebruik is.
                    Wat ik hen dan gezegd heb is dat ze gerust 1 maand mij mochten in de gaten houden wat ze ook gedaan hebben en ze hebben gezien dat er geen enkel koper aan mijn deur kwam. Dus hebben ze er vertrouwen in gekregen en mag ik nu doen wat ik wil.
                    Als ik verhuis ga ik het helemaal opnieuw moeten proberen maar natuurlijk een andere gemeente is een andere mentaliteit. Ik heb het geluk dat ik in een zeer sociaal aangelegde gemeente woon maar ik moet mij ook aan de regels houden zoals iedereen. Niet buiten gaan roken en die zaken.
                    Of je zou moeten proberen om een attest te verkrijgen bij u dokter dat je mag. dan kunnen ze helemaal niets doen. Dat noemen ze een medisch attest voor het mogen roken van cannabis. Dit heb ik ook liggen.
                    Daarom dat ik wel veilig ben in het kweken van

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.



                    Ok nu mischien voor 1 plant is dat ok maar ik ben er vrij zeker van dat ze rap over gaan naar iets meer plantjes dus raad ik wel een 400W hps lamp voor als je meerdere plantjes wil


                    - goed om te weten , mijn huisdokter is ook aan het opzoeken om me te kunnen helpen bij de apotheker. maar
                    dit gaat niet makelijk met mijn pijn. momenteel alleen medicijnen en mss operatie. dan zal het nodig zijn.
                    ik vraag dat ook even thx

                    Comment


                      #70
                      Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                      Graag gedaan

                      Comment


                        #71
                        Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                        Ik heb nog een blacklight lamp van 400w staan weet niet of dit een goeie optie is om te gebruiken?

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        En voor welke medische doeleinden word dat dan allemaal voorgeschreven?

                        Comment


                          #72
                          Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                          nope blacklight werkt niet

                          Comment


                            #73
                            Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                            wel eerst en vooral voor cronische pijnen, MS, kanker, en aids patienten. Alles wat met stress en pijn te maken hebben.
                            Bij mij is het een uitzondering omdat ik enorm veel trauma's opgelopen heb en dat cannabis mij ziekte onder controlle houdt

                            Comment


                              #74
                              Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                              Dus gerelateerd aan stress, adhd, depressie zou dit ook verkregen moeten kunnen worden?

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Oorspronkelijk geplaatst door amazing View Post
                              nope blacklight werkt niet
                              Net eens gebeld naar de brico en die verkopen dat kennelijk niet. Kan je dit enkel in nederland krijgen toch die hps lampen?

                              Comment


                                #75
                                Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                                Nee, in de Brico verkopen ze geen hps. Kijk, het kan twee kanten uit. Ofwel neem je een voorbeeld aan Amazing hier. Paar beginnersfouten, maar is beginnen lezen en kan nu zelf de goeie raad verder verspreiden. Die komt niet meer vragen of een blacklight werkt. UV licht breekt planten af, nee dat werkt niet.

                                Ofwel rij je naar een growshop, in Belgie zijn er die ondertussen ook al. Leg je paar 100 euro opzij en koop je een volledig set. Ofwel ga je naar de hubo en voor een 75 euro kun je daar alles kopen voor een micro kweek op spaarlampen. Met een paar latten maak je een frame waar zwart wit folie over kan. Spaarlampen erin en hup.
                                Ofwel zet je hem voor het raam en komt er niks van.

                                Comment

                                Bezig...
                                X