Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenkweek voor het raam (autoflower)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

    Voor eens te zien of er iemand iets post waar ik iets aan kan hebben. Vragen staat vrij.
    Experimenteren ook, al is het soms leuker met wat achtergrond info al
    Last edited by ceBep; 21 December 2014, 22:54. Reden: onnodig quoten

    Comment


      #17
      Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

      Bij deze. Ja hoor, dit komt goed. Op naar een topoogst van ongeveer 30-40 gram harde topjes. Al diegene die u zijn voorgegaan hadden het mis. De mensen die u het hier afraden zijn alleen jaloers. Kweken onder kunstmatig licht is voor mensen met een dikke portemonnee die de elektriciteit kunnen betalen, die tegenwoordig 20 euro per Kwh kost. Goed bekeken.
      Ik zou wel heel de vensterbank vol zetten, eentje is geentje.

      Comment


        #18
        Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

        Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
        Bij deze. Ja hoor, dit komt goed. Op naar een topoogst van ongeveer 30-40 gram harde topjes. Al diegene die u zijn voorgegaan hadden het mis. De mensen die u het hier afraden zijn alleen jaloers. Kweken onder kunstmatig licht is voor mensen met een dikke portemonnee die de elektriciteit kunnen betalen, die tegenwoordig 20 euro per Kwh kost. Goed bekeken.
        Ik zou wel heel de vensterbank vol zetten, eentje is geentje.
        Weet niet waarom jij zo ineens doet, ik vraag gewoon of het kan. Kennelijk volgens vele niet, maar zaadje was al gepland dus zou het nu onnozel vinden van het weg te smijten dus kan ik nu allemaal maar zien hoe het verder loopt. Verder mag je u arogantie achterwegen laten. En zij blij voor jezelf omdat je de koning van het kweken bent. Proficiat van het groentje!

        Comment


          #19
          Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

          Oorspronkelijk geplaatst door XtranCix View Post
          Voor eens te zien of er iemand iets post waar ik iets aan kan hebben.
          Daarom. Je krijgt eerlijke antwoorden en goeie raad, maar daar heb je blijkbaar niets aan.

          Comment


            #20
            Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

            XtranCiX kan je eens een foto plaatsen ?

            Comment


              #21
              Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

              van t potje?

              Comment


                #22
                Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                Beowulf als je dit topic niet interessant vind kun je het ook gewoon Niet volgen, opgelost.
                Ik vind het leuk klinken.
                Dit is een hobby forum geen obrengst forum daarvoor kan ik je naar ander fora doorverwijzen.

                Ik zou zeggen, je hebt hem nu al onkiemd dus = experimenteren natuurlijk.
                Alvast geluk ermee, ik volg alvast.

                Comment


                  #23
                  Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                  20141218_161742.jpg

                  Valt voorlopig nog niet veel aan te zien. Zit nog in de ontkieming. Als het zover komt. Maar staat warm genoeg dus zou toch tenminste moeten lukken.

                  Comment


                    #24
                    Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                    Het kan aan mijn beeldscherminstellingen liggen, maar ik zie geen duidelijke foto ?

                    Je maakt wel kans op een plaatsje in een topic van QnQ
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #25
                      Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                      Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zonde van het zaad vind maar ok als je wil experimenteren doe maar het is jouw zaadje e
                      Maar wat je eventueel wel zou kunnen doen of proberen is, als je ergens een spot hebt die je niet gebruikt ofzo waar je led verlichting in plaats kan het eventueel wel maar ben niet zeker. Allezinds met het buitenlicht ga je echt niet ver komen.

                      Comment


                        #26
                        Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                        Ja een hobby forum, maar lezen over je hobby alvorens je vragen stelt scheelt wel in het stellen van onnozele vragen over de hobby die hier al kleurig beantwoord staan.
                        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                        Comment


                          #27
                          Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                          Volledig mee eens hoor de witte evenals wat al de rest zij maar ik vond juist het niet bepaald "gepast" een nieuw lid af te blaffen.
                          Ok het is mss wel een dom idee, wat maakt het uit, kan maar leerzaam zijn, en ik ben alvast geintreseerd naar joe het gaat aflopen ermee.
                          Was zeker niet mijn bedoeling iemand aan te vallen,eerder voor te vermeiden dat het een ruzie topic zou worden of het werkt of niet.

                          Comment


                            #28
                            Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                            Ik kan alleen maar zeggen dat jullie gelijk hebben. Wij weten dat in de winter geen enkel plant groeit of iets doet. Wij zeggen het hem maar als hij zijn zaadje wil vernietigen door iets te doen dat algemeen geweten is dat nooit zal kunnen lukken zonder een deftige installatie hebben. Wij weten waar dit experiment naartoe zal gaan maar ja het is zijn zaad e, hij moet het maar weten. Iedereen schreeuwt het bijna uit van dit niet te doen maar ja tis al te laat e laten we er ons niet druk in maken en gewoon eens goed lachen met het resultaat

                            Comment


                              #29
                              Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                              Oorspronkelijk geplaatst door XtranCix View Post
                              H...men volgende zaadje ligt klaar voor erna. Tegen dan word weer schoon weer.
                              spaghetti.jpg
                              Kun je ze evt. nog voorzichtig ingraven in een hoge pot, of melkpak bijv.
                              De hele lengte onder de eerste ronde blaadjes is strek, overbodig, onnodig en heeft geen nut, er groeit geen wiet daar.

                              Anyho, succes met je experiment, ondanks de voorspellingen.
                              Je hebt in ieder geval genoeg kwekers die meekijken.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #30
                                Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                                Oorspronkelijk geplaatst door hungry_beaver View Post
                                van t potje?
                                :lols:

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                                [ATTACH=CONFIG]248824[/ATTACH]
                                Kun je ze evt. nog voorzichtig ingraven in een hoge pot, of melkpak bijv.
                                De hele lengte onder de eerste ronde blaadjes is strek, overbodig, onnodig en heeft geen nut, er groeit geen wiet daar.

                                Anyho, succes met je experiment, ondanks de voorspellingen.
                                Je hebt in ieder geval genoeg kwekers die meekijken.
                                - WAT EEN STREK toppen ?

                                Comment

                                Bezig...
                                X