Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenkweek voor het raam (autoflower)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

    Beowulf heeft gelijk. Kijk eens in de microkweek sectie zoals Q ook al zegt.
    Met 1 hps lamp ben je er nog niet, komt veel meer bij kijken.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #77
      Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

      Trouwens, die belgische wetgeving... Alsof ze je ene plant gaan laten staan. Er is met de nieuwe regering geen sprake meer van een gedoogbeleid. En van de moment je kon oogsten was het gedoogbeleid ook over. Ze gaan je geen halve kg laten houden, ook al komt die van 1 plant.

      Zwijgen en problemen voorkomen. Afzuiging met filter zodat uw huis ni stinkt. En zo weinig mensen die weten dat je planten staan hebt. Moet je al wreed veel pech hebben om ontdekt te worden.

      Comment


        #78
        Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

        Oorspronkelijk geplaatst door Matsy80 View Post
        Ja de Belgische wet zegt 1 plantje maar er is nog een verschil van gemeente tot gemeente. Waar ik woon weet de gemeente wat ik doe en ze hebben me zelf gezegd/ zolang er geen overlast is doe je wat je wil.
        @ Matsy, ik weet niet hoe de belgische hermandad werkt, maar in nl is zoiets alleen geldig als dat zwart op wit is gezet. Blijf dus voorzichtig alstublieft

        @beowulf, we gaan gelijk op had vorige bericht al aangepast
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #79
          Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
          Nee, in de Brico verkopen ze geen hps. Kijk, het kan twee kanten uit. Ofwel neem je een voorbeeld aan Amazing hier. Paar beginnersfouten, maar is beginnen lezen en kan nu zelf de goeie raad verder verspreiden. Die komt niet meer vragen of een blacklight werkt. UV licht breekt planten af, nee dat werkt niet.

          Ofwel rij je naar een growshop, in Belgie zijn er die ondertussen ook al. Leg je paar 100 euro opzij en koop je een volledig set. Ofwel ga je naar de hubo en voor een 75 euro kun je daar alles kopen voor een micro kweek op spaarlampen. Met een paar latten maak je een frame waar zwart wit folie over kan. Spaarlampen erin en hup.
          Ofwel zet je hem voor het raam en komt er niks van.
          - idd beowulf , veel lezen hehe
          - ik kijk soms scheel op de lettertjes
          - sommige teksten graak ik ook niet aan uit dan ga ik zoeken op google en/of you tube.
          - zeker al 100den verslagen gelezen
          - en idd zoals beowulf zegt , neem een voorbeeld van mij of rij naar de growwshop voor info.
          - sommige bekijken een forum als.
          - problemen dan helpen ze me wel,maar dan bekijk je het verkeerd volgens mij een forum is er ook om iemand te kunnen helpen.als je dit niet doet dan moet je ook niet te veel goeie raad verwachten en dat vind ik de normaalste zaak van de wereld.
          zelf veel lezen en je geraakt echt al ver.
          ik heb bvb de eerste 3weken vannalles opgezocht voor ik eraan begonnen ben.
          - heb nu en dan ook nog vragen maar dat is normaal.
          - en hps lamp heb je ook nog een vsa nodig

          Comment


            #80
            Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

            [QUOTE=Stemma;500334]Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
            Trouwens, die belgische wetgeving... Alsof ze je ene plant gaan laten staan. Er is met de nieuwe regering geen sprake meer van een gedoogbeleid. En van de moment je kon oogsten was het gedoogbeleid ook over. Ze gaan je geen halve kg laten houden, ook al komt die van 1 plant.

            Zwijgen en problemen voorkomen. Afzuiging met filter zodat uw huis ni stinkt. En zo weinig mensen die weten dat je planten staan hebt. Moet je al wreed veel pech hebben om ontdekt te worden.

            Comment


              #81
              Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

              He Matsy ik beweer ook niet dat je zevert was alleen beetje bezorgd of je niet te goedgelovig was bedoel ik niet verkeerd hoor !
              Zo te lezen heb je inderdaad heel wat moeite moeten doen om te mogen kweken ! Hier in NL is het met bijv milieuzaken zo dat er 4 x een handhaver komt die alles' mondeling' akkoord bevindt, maar de 5e x er ineens bekeuringen gaat uitdelen. Daar wilde ik je voor behoeden
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #82
                Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                Als morgen uw buur naar de flikken gaat dan zijt ge alles kwijt. Het is nog steeds illegaal, goedkeuring van een wijkagent of niet. Dat is niet mijn gedacht erover, maar drugsbeleid is een federale kwestie en op gemeentelijk vlak kan dat niet zomaar goedgekeurd worden. Gerustgelaten worden is een ander zaak, zoveel te beter.

                Comment


                  #83
                  Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                  Ziet der leuk uit in het aquarium. Volgend jaar bij serious request in het glazen huis ??? hahahahah

                  en dan geld inzamelen zodat iedereeen die wil met kerst gratis kan roken...

                  Comment


                    #84
                    Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                    He Matsy ik beweer ook niet dat je zevert was alleen beetje bezorgd of je niet te goedgelovig was bedoel ik niet verkeerd hoor !
                    Zo te lezen heb je inderdaad heel wat moeite moeten doen om te mogen kweken ! Hier in NL is het met bijv milieuzaken zo dat er 4 x een handhaver komt die alles' mondeling' akkoord bevindt, maar de 5e x er ineens bekeuringen gaat uitdelen. Daar wilde ik je voor behoeden
                    Hey Stemma, was ook niet zo bedoeld hoor maar ja ik heb heel veel moeite gedaan om veilig te kunnen kweken. Ik vind het echt spijtig dat dit zo gaat in Nederland want ik vind dat ze moeten stoppen met de mensen zo te pesten op die manier.
                    Maar hier in West- Vlaanderen is de place to be om te kweken

                    Ik hoop dat het ooit in orde komt in Nederland want als ik Nederland in gaat zijn jullie allemaal zo sympatiek en direct en die mentaliteit moet blijven en ze mogen dat niet verzuren.
                    Hier proberen sommige partijen zelf de cannabis plant op een lijst te zetten als beschermde plant. Als dit erdoor komt kunnen ze niets meer doen. Wij zouden dan wel kunnen kweken want wij maken de plant niet kapot wij oogsten enkel maar de staat vernietigd ze altijd maar en dat zou het kunnen tegenhouden dat ze nog iets kunnen doen tegen ons.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                    Als morgen uw buur naar de flikken gaat dan zijt ge alles kwijt. Het is nog steeds illegaal, goedkeuring van een wijkagent of niet. Dat is niet mijn gedacht erover, maar drugsbeleid is een federale kwestie en op gemeentelijk vlak kan dat niet zomaar goedgekeurd worden. Gerustgelaten worden is een ander zaak, zoveel te beter.
                    Beo, zelf al gaan mijn buren naar de smurfen , dan nog kunnen ze mij niets doen want dan krijgen ze een hele reeks psychiaters en dokters met advocaten op hun dak..
                    Ik heb zelf een papier zwart op wit dat ik mag kweken want het is mijn medicatie. Het enige dat ik niet mag doen is = buiten roken ( ook niet in mijn eigen tuin)
                    = ik mag niet met een joint in mijn deurgat staan met de deur open op straat.
                    = ik mag er niet mee op straat lopen, of in de buurt van kinderen , hier is dat niet moeilijk want het is een straat vol oudjes.
                    = ik mag het in geen enkel bedwang verkopen of uitdelen.
                    = als ik betrapt zou worden in 1 van die zaken mag ik direct 5 jaar gaan zitten
                    = Ik mag niemand voorstellen om een joint te komen roken bij mij.
                    = Geen smoor feestjes
                    = Ik wordt om de zoveel tijd gecontroleerd en mijn vooraad ook.
                    = Als 1 iets zou veranderen in mijn huidige ziekte en situatie ( genezen ) moet ik er onmiddelijk mee stoppen en nemen ze alles mee.

                    het voordeel daarbij is dat ik niet kan genezen en dat weten ze ook.
                    Ze hebben het aan mijn dicht bijzijnde buren gaan vragen en geen 1 vind het erg. Ze hebben er totaal geen probleem mee hier.
                    Als jij dit onwaarschijnlijk vind is dat ok maar voor mij is het niet illegaal. Ik zeg wel voor mij. voor iedereen ander is het wel illegaal.
                    Er zijn overal uitzonderingen op Beo.
                    Ik ga u zelf eens wat vertellen. Ik ben niet graag alle dagen stoned maar ik moet. Ik ga niet in details gaan waarom ik verplicht ben om het te roken.
                    Ik ga niet zeggen dat ik niet graag smoor maar als het een verplichting word is het soms niet meer zo leuk.

                    Comment


                      #85
                      Re: Binnenkweek voor het raam (autoflower)

                      - kan ik begrijpen als ze mij iets zouden verplichten zou het ook tegen men zin zijn , ik rook ook voor de pijn maar als ze me verplichten zou deze idd minder smaken.
                      - zal dit ook eens proberen aan te vragen een papierke

                      Comment

                      Bezig...
                      X