schiet niet in bloei

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #31
    Re: schiet niet in bloei



    Als je iets ziet dat overeenkomt met dit, dan heb je zekerheid. Maar aangezien het zaad van RQS komt (dacht ik te lezen?) kun je er bijna zeker van zijn.. Die staan nogal bekend om hun onstabiele geslachten. Beetje jammer, maar helaas.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #32
      Re: schiet niet in bloei

      volgens mij zit die gast nog in groepje 8 ofzo
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • dieseltj
        Advanced Grower
        • Dec 2014
        • 1020

        #33
        Re: schiet niet in bloei

        RQS is echt slecht koop hier nooit meer bij ben hier ook heel slecht mee gevaren met men eerste kweek!

        Comment

        • De Witte
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2013
          • 2133

          #34
          Re: schiet niet in bloei

          De kwekers worden er toch echt niet beter op...

          En het herma gegeven ligt volgens mij eerder aan een onstabiel lichtschema. Niet aan een zaadbank.
          Last edited by De Witte; 28 March 2015, 20:13. Reden: Herma
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment

          • CaesarX
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2015
            • 82

            #35
            Re: schiet niet in bloei

            Ik ben geen RQS fan ofzo maar mn eerste kweek hangt nu te drogen 3x Fruit Spirit van RQS en zijn hele mooie dames. Is ook een eerste ervaring natuurlijk en was toch van plan ook andere zaadbanken uit te proberen

            Comment

            Bezig...