Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke voeding is betaalbaar en goed??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke voeding is betaalbaar en goed??

    Korting op 420shop
    Hallo luitjes,

    Ik vroeg me af welke voeding jullie gebruiken. En wat prijs kwaliteit gezien een goede koop zal zijn?

    #2
    Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

    Hangt van veel factoren af. Potgrond, Coco, hydro, budget, bio of niet,...
    -

    Comment


      #3
      Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

      Je heb gelijk.Ik zal wat duidelijker zijn.

      Het gaat om 2 potten op 1m2 met scrog met potgrond mix coco 400 watt

      Comment


        #4
        Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

        http://www.deoosteindeonline.nl/prod...planten-500-ml
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #5
          Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

          Is dit echt de beste voor wiet van pokon? Ik heb er geen verstand van maar ik zou denken dat die voor "groene planten" beter is..

          Comment


            #6
            Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

            Hey beste mede kweekers, het is al wel een tijd geleden dat ik nog gekweekt heb maar vroeger gebruikte ik roze korrel in combinatie, citrus voeding ( nitraat en stikstof). Natuurlijk tijden veranderen he: betere voeding op de markt. Ma ja dit gebruikte ik vroeger

            Comment


              #7
              Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

              Als je een growshop in de buurt hebt, en hij is niet gesloten vanwege de nieuwe growshop wet, zou ik daar voor advies vragen.
              Meestal zijn ze welwillend om je op weg te helpen. Zou er alleen niet nadrukkelijk bij vertellen dat je wiet wil gaan kweken, dan loop je risico dat ze je niet meer helpen.

              Ik gebruik zelf een combinatie van bio nova en canna omdat mijn growshop canna eruit heeft gegooid, en ik nog een restantje canna had.

              Comment


                #8
                Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

                Wat denken jullie van deze : http://www.deoosteindeonline.nl/prod...-gr#specs-link

                zou dat wat zijn of kan ik dan net zo goed niks gebruiken?

                Comment


                  #9
                  Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

                  Waarom niet gewoon bestellen dan via een online growshop? Zoals bij http://www.eugrowshop.eu/nl/kweekmed...ond-producten/

                  Plagron is een goed merk en qua prijs is 't nog een stuk goedkoper dan universele aarde.
                  persoonlijk zou ik ver weg blijven van universele potgrond van het tuincentrum, maar waarschijnlijk zou je er wel gewoon op kunnen kweken zolang
                  er niet allemaal extra voedingsstoffen aan toegevoegd zijn.

                  Comment


                    #10
                    Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

                    Persoonlijk zweer ik bij universele potgrond. Ook shopvoeding vind ik belachelijk; het gaat me al 9 jaar prima af zonder growshop.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

                      wat lr2 zegt en anders gwn roze korrels of plagron grow en.bloom
                      15 eu voor bijde 1l

                      Comment


                        #12
                        Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

                        Ieder z'n ding.. Volgens mij is die uni potgrond echt veel duurder dan growshop aarde, maar okee, je hoort het Afghan het is dus wel mogelijk
                        om er goede resultaten mee te halen.

                        Comment


                          #13
                          Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

                          Als je het echt budget wil houden kun je zelf voeding maken.

                          Zie Dit Forum voor meer info daarover.

                          Just letting you know! ik zelf houd wel van de biologische DIY aanpak.
                          - Jah Live - Rastalution is real! -

                          Comment


                            #14
                            Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

                            Universele potgrond kocht ik voor 11 euro per 200L in de supermarkt. Daar kan een growshop met 3 euro voor 20L niet tegenop. 10Kg plantenvoer voor 10 euro bij de boerenbond en ik ben voor 21 euro klaar voor 3 jaar kweken.
                            Eigenlijk is bijvoorbeeld lightmix, niet meer van gewone potgrond met een beetje extra veen en wat perliet. Een Allmix is hetzelfde, maar dan met wat extra voeding.

                            Veen kweek ik zelf, perliet vind ik onnodig. Maar inderdaad, ieder zijn wensen. Ik vind het leuk om zelf te mengen, en te rommelen. Als je het echt makkelijk wilt, dan kan dat, alleen ben je gewoon wat meer centen kwijt. Zo gaat het ook met koken en vervoer (als een ander voor jou kookt of rijdt, dan kost het wat meer, maar het bespaart je de moeite).
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #15
                              Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

                              40 liter 3,69 https://www.praxis.nl/tuin-buitenlev...el-40l/5209673
                              Baas in eigen brein.

                              Comment

                              Bezig...
                              X