Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mening geven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mening geven

    Korting op 420shop
    Hallo, dit is mijn eerste keer dat ik ga beginnen met kweken ( uit zaadjes ) ik heb nu 2 plantjes in me vensterbank op me kamer gezet, ze krijgen redelijk veel licht alleen de temperatuur was maar 20 graden. Dus ben ik aan de slag gegaan met alluminiumfolie en zag net dat het 36 graden was!!

    Ik denk dat ik op deze manier wel een redelijke oogst krijg.
    Hoe denken jullie erover?

    #2
    Re: Mening geven

    Ik denk van niet.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Mening geven

      Ik heb jaren op de vensterbank moeten doen.
      Deed dit toen in een 10l emmer. En met een raam op het zuiden.
      Met goeie grond en voeding + PK kreeg ik toch wel een 40gr ervan af, per plant.
      Hangt er dus vanaf hoe groot uw raam, hoeveel licht, hoe groot de kuip, geslacht, ect........

      gr

      Comment


        #4
        Re: Mening geven

        Ik denk het ook niet
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment


          #5
          Re: Mening geven

          Denk je moet is meer op het forum rond lezen over hoeveel licht een raam tegen houd enz
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Mening geven

            @Belladonna, Er staat ookw el een hoop onzin op het forum over hoeveel licht een raam tegen houdt. Ik heb zelf groente planten onder een dakraam gekweekt en dat ging prima. Wietplant groeide daar ook beter dan onder de 110W T-Neon al heb ik ze daar niet afgebloeid. Popeye76 zegt net dat die 40g per vensterbankplant kon oogsten. Dat is toch ook best de moeite?

            Buiten zetten of in een tent is wellicht beter, maar als dat geen optie is kom je met een raam op het zuiden nog best een eind hoor. Mijn dakraam is op het zuid westentrouwens en dat ging ook prima.

            Al moet je natuurlijk wel weten wat je doet. Aluminium folie gebruiken klinkt dan niet echt alsof je je ingelezen hebt.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #7
              Re: Mening geven

              Mening geven?

              Wat een vraag voor het forum
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment


                #8
                Re: Mening geven

                GLAS, weet iemand hoeveel soorten glas er bestaan? Ik noem er drie van de ???. Thermopane, Ruysdael en oorlogsglas? En er zijn nog VELE soorten glas, het net zoiets als oostenwind, oostenwind is koud ook al komt die uit het westen. Het soort glas maakt echt wat uit.

                Fijn grow weekend
                Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

                Comment


                  #9
                  Re: Mening geven

                  Een beetje gecoat dubbel glas, wat het meest gebruikt wordt, houdt toch echt tientallen procenten tegen.\
                  Dat wil niet zeggen dat je er niet achter kan kweken in juli/augustus, als de zon ergens
                  Last edited by QnQ; 4 May 2015, 09:27. Reden: fixed
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Mening geven

                    Als de zon hoog genoeg staat

                    Comment


                      #11
                      Re: Mening geven

                      Aight, als de zon dichtbij genoeg staat..lol
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Mening geven

                        Da's ook in de winter Winter: dichtbij en laag, zomer hoog en veraf. Heb ik dan toch iets onthouden van achter de schoolbanken.

                        Comment


                          #13
                          Re: Mening geven

                          je komt er maar op 1 manier erachter of het kan lukken achter uw raam.
                          Proberen, kan geen kwaad.
                          Behandel uw plant als een vrouw.
                          Hoe meer aandacht je ze geeft, hoe meer je ervoor terug krijgt.
                          Maar TE veel of TE weinig en je mag terug achter uwe spelconsole kruipen.

                          gr

                          Comment


                            #14
                            Re: Mening geven

                            Saillant detail blijft: kweken op 36 graden gaat niet zo lekker. En nu is de zon nog niets eens op volle kracht.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #15
                              Re: Mening geven

                              Ja, hoe je aan 36 graden komt, heb je er een kas van gevouwen dan, of je thermometer ook maar in 't zonnetje gelegd ?

                              > Ik heb het bericht even aangepast, of die zon nou hoog, laag, links of rechts staat is niet relevant omdat er al juli/augustus stond.
                              Probleem opgelost.

                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X