Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 dagen te vroeg of te laat? Maakt dat uit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: 3 dagen te vroeg of te laat? Maakt dat uit?

    Korting op 420shop
    http://www.rollingstoned.nl/wiet-spo...voor-meer-thc/

    Als ik vandaag de lamp en de kachel uitzet en ze een ijsbad geef kan ik ze dan nog tot donderdagavond laten staan of zijn die laatste 3 extra dagen cruciaal voor de potentie van de wiet?

    Kort samen gevat luid mijn vraag dus: Als je planten al 30/40/30% heldere/milkey/honing kleur trichomen heeft en de plant is al half dood, kan het dan kwaad om hem nog 2 a 3 dagen extra in het donker en de kou te zetten?

    Ik hoor heel graag van een van jullie, die onzekerheid maakt me gek. Ik wil na 12 weken dagelijkse zorg en aandacht nu niet op het laatste moment nog iets verpesten

    Alvast bedankt voor de genomen tijd!

    Keep on 'smokin-

    Groeten Tinus

    #2
    Re: 3 dagen te vroeg of te laat? Maakt dat uit?

    Met dood blad in het donker krijg je rot.
    3 dagen heeft hier tot nu toe weinig verschil gemaakt. Als je rustig droogt, dan leven je takken nog wel een dag of 2 voordat ze het opgeven en gaan indrogen; dan heb je ook narijping.

    De potentie ga je niet meer verhogen, hooguit de smaak.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: 3 dagen te vroeg of te laat? Maakt dat uit?

      Hey LRtwee,

      Bedankt! Als ik het dus goed begrijp is het dus beter om ze vandaag of uiterlijk morgen eruit te halen? Ik kan ze bijvoorbeeld vannacht nog 1 nacht in het donker met ijs laten staan en dan morgen avond omhalen?

      Comment


        #4
        Re: 3 dagen te vroeg of te laat? Maakt dat uit?

        oogsten voordat de lamp uitgaat
        en die extra stress gewoonweg vergeten
        dat is mijn idee errond
        knip ze
        en laat ze langzaam genoeg drogen en de meerderheid enkele weekjes curen
        grtz
        B2N

        Comment


          #5
          Re: 3 dagen te vroeg of te laat? Maakt dat uit?

          Ik wil na 12 weken dagelijkse zorg en aandacht nu niet op het laatste moment nog iets verpesten
          Als het vol met dood blad zit, heb je dat al veel eerder gedaan.

          Als de trichomen allemaal nog helder zijn, heeft oogsten niet zo veel zin.
          12 weken oud zeg je, en van die 12 weken hebben ze 9 weken gebloeid ??
          Bedoel je niet 9 weken 12/12 ? Dan zouden ze wellicht nog wel 2-3 weken moeten !

          Waar komen ze vandaan, zaad, stekken, en heb je foto's ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: 3 dagen te vroeg of te laat? Maakt dat uit?

            Ik heb ook is ijswater meegegeven. Zie geen verschil. En stel dat ze toch trichomen aanmaken, waarom moet je dan zo lang wachten tot trichomen van clear naar milky naar amber gaan. Effe in de nacht milky of amber trichomen aanmaken gaat die plant niet doen lijkt mij, hoe zorgen die extra trichomen dan voor een meerwaarde?

            Hier staat de laatste een week int donker. Krijg rugpijn omdat ik mij niet deftig kan zetten als ik ze knip. Dus ik doe er max 2 na elkaar.

            Comment

            Bezig...
            X