Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hier ook gelezen, dit is eigenlijk standaard forum etiquette als je het mij vraagt

    Comment


      Newbie hier, ik heb, vanaf de introductie, met een glimlach op mijn gezicht zitten lezen. Ben het overal mee eens en wat tof dat je daar tijd voor genomen hebt!

      Comment


        gelezen en top!

        Comment


          Nieuw hier, men weg aan het zoeken op het forum. De gids hier doorgenomen en vind het gewoon klaare taal! Helemaal niet op men pik getrapt.

          Comment


          • Urban
            Urban commented
            Editing a comment
            lol

          Respect voor de heeeel lange tekst
          wel leuke tips !!

          Comment


            Leuk artikel! Zo word je dus een awesome JDer. Ben zelf meer een kort maar krachtig persoon maar ik snap het tikkeltje ironie (naar mijn smaak iets meer dan een tikkeltje.. no offense)
            Nu moet ik zeggen, je hebt je best gedaan en je tijd genomen om er een flinke artikel over te schrijven, wat ik deels gelezen heb.
            Toch adviseer ik de iets luiere lezer om gewoon even de forum regels door te lezen.
            cheers!
            ps. de kweek verslag advies is grandioos

            Comment


              Ik heb het door genomen, LR2 bedankt voor de uitleg.

              Ik ben verplan om een kweek ronde er op te zetten wat vorige x in 2017 niet ging door omstandigheden.

              ​​​​​​

              Comment


                Helemaal gelezen en ben godverdomme opme pik getrapt doet pien man, weer 3 dagen geen seks

                Comment


                  Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                  Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                  Comment


                    Ben je op je pik getrapt? Mooi. Dan heb je goed gelezen.
                    Nee ik ben niet op m'n "pik" getrapt, want je hebt gewoon 100000% gelijk!
                    En zoals al eerder vernoemd zou dit bericht in de welkoms mail "moeten" staan.

                    Omdat ik zo suf was dat ik de titel van het bericht in de eerste 6 instanties niet had begrepen, domweg 6x over het .nl heen gelezen en dacht, als ik iets kan is het een jointje draaien, dus deze hoef ik niet te lezen. (kopstootsmilie)

                    Ben blij dat m'n nieuwsgierigheid het toch weer heeft gewonnen en ik eindelijk dit topic heb gevonden!

                    Hartelijk bedankt voor de heldere uitleg! dit heeft me echt geholpen mbt de verwachtingen en hoe het hier reilt en zeilt.

                    Groetjes Nachtbraker
                    Last edited by QnQ; 2 December 2020, 09:31.
                    Grow with the flow

                    Comment


                      Als je op een beleefde manier kunt opflikkeren wanneer je dat beleefd gevraagd word
                      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                      Comment


                      • Rietslang
                        Rietslang commented
                        Editing a comment
                        Is eigenlijk een chat gerelateerde opflikkering Q

                      • QnQ
                        QnQ commented
                        Editing a comment
                        Ach..zijn de dames weer ongesteld ?
                        Nahja, je moet maar denken laat ze er nog maar even van genieten zolang het nog duurt eh..
                        Als ze straks in de overgang zijn wordt het nog erger

                      • Rietslang
                        Rietslang commented
                        Editing a comment

                      Als forum-rookie zijnde waardevolle informatie, bedankt hiervoor!

                      Comment


                        Net dat hele ding gelezen, en is maar elementaire vorm van beschaving toch.
                        Super post, al is het spijtig dat er zo een posts moeten komen.

                        Zit wel met een wrange nasmaak....helemaal op het einde van de post schrijft ie :

                        "Hou je aan de volgende punten, en je bent een pro na je eerste kweekje."

                        En dan zegt ie niks meer.....zit nog altijd te wachten op die "volgende" punten

                        Comment


                          Ik zal je eerlijk zijn ik vind het best moeilijk om een awesome jointjedraaien.nl te zijn maar doe me best om het te zijn
                          mocht ik het echt te bont maken mag je me er best Op wijzen dan blijft het voor iedereen leuk
                          gr bas haze

                          Comment


                          • Rietslang
                            Rietslang commented
                            Editing a comment
                            Ik vind je juist net heel chill man, voor mijn part blijven zoals je bent

                          • Bas Haze
                            Bas Haze commented
                            Editing a comment
                            Doe ik ook zeker wel Dankje doet me goed vind het ook een erg chille site hoop dat q en de rest van de toezicht houders dat zo kunnen houden petje af voor ze

                          Dacht eerst nee die tekst is te lang, maar nuttige info thanks

                          Comment

                          Bezig...
                          X