Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hoe ben ik een awesome jointjedaaien.nl beginner?

    Geen totale beginner, toch gelezen. Flinke lap tekst, prima te lezen. Klopt allemaal best wel, dus thumbs up. Het is echter wel duidelijk te zien dat het je best hoog zit. Misschien er nog 1 opsteken?

    *EDIT: vergeten te doen, dat sterretjes gebeuren.

    "Bedankt voor het geven van reputatie aan deze gebruiker. Hopelijk ontvang je op jouw beurt reputatie terug."
    Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

    Comment


      #17
      Re: Hoe ben ik een awesome jointjedaaien.nl beginner?

      Kan het niet vinden Stemma, hier ff een screenshotje.
      jd.jpg
      Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
      Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

      Comment


        #18
        Re: Hoe ben ik een awesome jointjedaaien.nl beginner?

        TheGreennoob, jij hebt dat sterretje blijkbaar nog niet. Misschien idd omdat je nog "te nieuw" bent. Zal ff linkje zoeken.
        Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

        Comment


          #19
          Re: Hoe ben ik een awesome jointjedaaien.nl beginner?

          verry naais man !

          Comment


            #20
            Re: Hoe ben ik een awesome jointjedaaien.nl beginner?

            Uitleg over reputatie:
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...7242-Reputatie

            Uitleg over de verschillende rankings:
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...t=lucky+member

            Overzichtstabel mbt mogelijkheden:
            https://www.jointjedraaien.nl/cannabisforum/tabel/

            Ik heb even proberen te vinden of het wel/niet kunnen uitdelen van reputatie komt door je "new member" status. Tijdens het vluchtig kijken geen uitsluitsel kunnen geven, en de tabel lijkt niet up-to-date. Maar ik verwacht wel dat het komt doordat je new member bent. Hoop dat je hier iets aan hebt, en dat je het openingsbericht nogmaals leest. (ik heb het nl zelf ook moeten opzoeken op dit forum... )
            Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

            Comment


              #21
              Re: Hoe ben ik een awesome jointjedaaien.nl beginner?

              Thx Bohica! Heb er gisteren naar gezocht maar kon het 1e linkje niet vinden.
              Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
              Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

              Comment


                #22
                Re: Hoe ben ik een awesome jointjedaaien.nl beginner?

                Gelezen en goedgekeurd.

                Respect LR2.
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...mby-Hash-maken

                Comment


                  #23
                  Re: Hoe ben ik een awesome jointjedaaien.nl beginner?

                  Mooi samengevat, zal zeker helpen!
                  greets benj
                  One plant scrog 400w 1x1/&

                  Comment


                    #24
                    Re: Hoe ben ik een awesome jointjedaaien.nl beginner?

                    Het zat me niet heel hoog hoor. Maar op andere fora zijn ditsoort pagina's vrij veelvoorkomend zag ik.
                    Soms moet je dan een beetje klare taal gebruiken en zorgen dat de boodschap overkomt. Dat komt zeer zeker belerend over, maar voordat de buitenboel van start gaat wilde ik dit gezegd hebben.
                    Anders zijn er weer shitstorms aan nieuwe topics over luizen, kiemen, welke aarde, wanneer overpotten enzovoorts terwijl de oude topics net zo geldig zijn en vaak meer info bevatten.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #25
                      Re: Hoe ben ik een awesome jointjedaaien.nl beginner?

                      LR2 Ik ben bang dat we daar niet aan gaan ontkomen (Solly) Vaak vinden mensen lezen moeilijker dan vragen stellen (lui)

                      maar ik vind je Post SUPER en zeer duidelijk en zal iedereen die het niet snap hier heen verwijzen en er op aan dringen om toch te lezen
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #26
                        Re: Hoe ben ik een awesome jointjedaaien.nl beginner?

                        jointjedaaien ?

                        Da's alles waar ik even over zeur
                        De rest ga ik lezen als de kids weer weg zijn.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #27
                          Re: Hoe ben ik een awesome jointjedaaien.nl beginner?

                          Haha kicke dit! Om iemand zo bezig te zien met de community, ik ben dus zo'n Beginner en dit helpt mij zeker! Dank hiervoor!

                          Comment


                            #28
                            Re: Hoe ben ik een awesome jointjedaaien.nl beginner?

                            Ahhh verdomme, ik zie het ook! Damn wat een fout! Thanks Q! Ik ga het even melden met dat handige driehoekje
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #29
                              Re: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

                              Heb de titel aangepast er een een sticky van gemaakt. Bedankt LR2!
                              Het is een nuttige gids voor beginners en soms ook leden die er al langer verblijven.

                              @ Bohica, ik zal de tabel updaten zodat de groep "New Members" er ook bij staat.
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #30
                                Re: Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

                                juist mn eerst join gerookt buitenserre 14d binnen lamp400w,14 d buiten(serre in serre l:1.5xb:1.5xh1m)met led250w(timer)+natuur licht...heb nu kandy kush fast die in sept bloeit ..3 van de 4 in bloei buiten(serre)('k wil fotos posten ...daar ben ik niet rap in.leg me dat es uit(1e maal dat ik op de site reageer...)

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                vergeet te zeggen mn kandy bloeit al 3w

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                andere zijn auto's

                                Comment

                                Bezig...
                                X