easybud vs whitewiddow

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jeroenkirsten
    Advanced Stoner
    Member
    • Aug 2014
    • 50

    #1

    easybud vs whitewiddow

    Korting op 420shop
    Beste mede kwekers
    hoelang moeten deze plantjes nog denken jullie ?
    De licht uren staan op 12/12
    Volgens de verpakking moeten ze eind deze maand klaar wezen (de easy bud)
    En de white widdow geen idee was een gratis zaadje bij aankoop van de easy bud
    foto 1 white widdow 1431502110539595873734.jpg
    foto 2 white widdow
    1431502195917482207850.jpg
    foto 3 white widdow
    1431502247622-142639205.jpg
    foto 4 en de rest easy bud14315023597921401300692.jpg1431502425204404315024.jpg
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: easybud vs whitewiddow

    Nog minimaal 2 maanden, maar ik denk dat er weinig rookbare wiet vanaf zal komen.
    Het is al miniem en met drogen raak je nog eens 80% kwijt (!)
    Spaarlampjes (daar kweek je onder gok ik) geven licht tot 5cm vanaf de lamp, daarna is het niet voldoende voor planten.
    Elke topje, elk blaadje, elk stukje plant wat dus meer dan 5cm van spaarlampjes/TL af zit krijgt onvoldoende licht en de toppen zullen dus nauwelijks ontwikkelen.

    Misschien als je ze 24/7 buiten zet dat het nog wat wordt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Michevan
      Expert Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2014
      • 1417

      #3
      Re: easybud vs whitewiddow

      Inderdaad, de plantjes zien er wel heel erg mager uit, als je plek hebt buiten dan zou ik ze ook verhuizen!
      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Re: easybud vs whitewiddow

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ

        Misschien als je ze 24/7 buiten zet dat het nog wat wordt.
        Die raad gaven we al weken geleden. Dit is niet het eerste topic over die 2 plantjes. 1 spaarlamp, 1 led spotje.

        Comment

        • jeroenkirsten
          Advanced Stoner
          Member
          • Aug 2014
          • 50

          #5
          Re: easybud vs whitewiddow

          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
          Die raad gaven we al weken geleden. Dit is niet het eerste topic over die 2 plantjes. 1 spaarlamp, 1 led spotje.
          Ja als je ze niet na buiten kunnen moet het toch op een andere manier ivm met potte kijkers buiten dan weet ik zekker dat de politie binnen 2 dagen op de stoep staat

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #6
            Re: easybud vs whitewiddow

            Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.


            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Oorspronkelijk geplaatst door jeroenkirsten
            Ja als je ze niet na buiten kunnen moet het toch op een andere manier ivm met potte kijkers buiten dan weet ik zekker dat de politie binnen 2 dagen op de stoep staat
            Binnen wiet kweken zonder de nodige investeringen gaat nu eenmaal ook niet. Krijg je der ten minste wel iets voor terug.

            Comment

            • jeroenkirsten
              Advanced Stoner
              Member
              • Aug 2014
              • 50

              #7
              Re: easybud vs whitewiddow

              Beste mede kwekers
              toch maar jullie advies opgevolgd
              planten staan nu lekker van de zon te genieten op het balkon 14315880328641695044935.jpg14315880913581798039548.jpg

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #8
                Re: easybud vs whitewiddow

                Ik heb het idee dat ik dat balkon herken. Vorig jaar ook een plantje gehad daar, van ongeveer 1.2m?
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                • jeroenkirsten
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Aug 2014
                  • 50

                  #9
                  Re: easybud vs whitewiddow

                  Oorspronkelijk geplaatst door LR2
                  Ik heb het idee dat ik dat balkon herken. Vorig jaar ook een plantje gehad daar, van ongeveer 1.2m?
                  Nee sorry 1 ste keer

                  Comment

                  Bezig...