Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x autoflowers whitewhidow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3x autoflowers whitewhidow

    Korting op 420shop
    Beste forum lezers/kwekers

    Dit jaar heb ik besloten zelf tegaan kweken eerst heb ik de nodige informatie
    op meerdere forums na gelezen voordat ik uperhaupt aan dit zou beginnen

    eenmaal de zaadjes in huis, heb wat keuken rol gepakt en op een bord gelegt
    en vervolgens nat gespoten daarop een nieuw vel keukerol ook nat gespoten
    en daarop een nieuw bord gelegt onderste boven en dat compleet op een warme
    plaats gezet 2 / 3 dagen later lieten ze het worteltje zien heb ze toen gepot in 1liter potten op (28april)
    en heb ze op de vensterbank gezet in grond wat ik bij de lokale growshop had gekocht.
    ik heb de grond licht vochtig gemaakt en de potte afgedekt met doorzichtige folie voor 't
    raam gezet op de vensterbank met gaatjes in de folie en heb de folie erop gelaten tot dat
    ze er tegen aan kwamen..

    eenmaal de folie eraf gehaald ging alles goed na mijn mening en lieten hun eerste 2 groene bladeren
    zien, heb ze 0,3ml wortelstimulator mee gegeven en root it de growshop zegt daar babyvoeding tegen
    dit heb ik ze gegeven toen stonden ze 'n week. ongeveer..

    tot gister heb ik ze altijd op de vensterbank gezet en soms na buiten bij goed weer op balkon gistere
    heb ik ze gepot naar 11 liter potten en heb de grond ook bij de growshop gekocht royalmix van plagron
    met voeding voor 4 tot 6weken. maar mn bladeren vind ik hangen en krijgen gele uitslag ik heb gistere voor de laatse keer root it gegeven 0,5ml op 1 liter water en ze alle 3 water mee gegeven, wat doe ik fout waardoor de bladeren geel worden? en wat doe ik fout dat de bladeren hangen? al jullie meningen zijn welkom! alvast vriendelijk bedankt!

    foto komt online wanneer ik heb uitgezocht hoe 't moet.

    MVG

    Mike

    foto. van 14 mei in 1liter potten. foto ernaast (binnen) is van 16mei aangezien erg koud is buiten heb ik ze vandaag
    binnen staan, of zegt iemand van de ervaren kwekers gewoon na buiten? in afwachting van jullie advies!
    Attached Files
    Last edited by Klo0tvi0oL; 16 May 2015, 14:45.

    #2
    Re: 3x autoflowers whitewhidow

    Ze lijken dorst te hebben. Maar als je voldoende water geeft, dan zou dat niet moeten gebeuren. Misschien zitten er vliegjes op je aarde (varenrouwmug)?
    Misschien wat te warm, als je binnen airco hebt en het is buiten in de zon 24 graden, dan kunnen ze wat zielig gaan doen. Maar dat is geen probleem verder.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: 3x autoflowers whitewhidow

      thnx voor de 't advies LR2!

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      wat betreft water

      dat voel ik een beetje aan de pot als ik de pot te licht vindt dan dan schud ik makelijk 250/300ml water erbij per plant
      nu zijn ze 2 weken en 6dagen oud. misschien heb ik soms telang gewacht met water geven, maar dat heb ik gedaan op
      advies van de growshop hun zeiden namelijk je mag de plant rustig de pot leeg laten drinken maar niet (TE) en misschien
      is dat beetje (TE) net teveel geweest denk ik..

      Comment


        #4
        Re: 3x autoflowers whitewhidow

        Mwa, als het echt te droog was, dan zie je ze helemaal inzakken. Dan staat er geen enkel blaadje meer recht. Maar veel droger dan zoals het er nu uitziet wil je eigenlijk niet hebben. Als je dan een uurtje of 3 van huis bent, en het is lekker warm, dan doet dat ze de das om.

        Met hele droge grond krijg je trouwens het probleem dat water er gewoon doorheen sijpelt. Dat kun je verhelpen op twee manieren:
        - 1 druppeltje dreft toevoegen per gieter (10L)
        - Eerst een klein beetje water geven, zodat de grond zijn opnamecapaciteit terug krijgt, en een uur later de volle hoeveelheid.

        In 10 liter aarde, mag je ze best een halve/hele liter te drinken geven. Laat ze dan maar opdrogen voordat je opnieuw geeft.
        Op een warme dag verdampt er minstens 250mL uit je grond, dus dan geef je eigenlijk geen water
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: 3x autoflowers whitewhidow

          Water geven in 2 keer...maar die zijn massief gestrekt zeg en weinig blad ook. Geef ze nog een week of 2 14uren zonlicht(als het even kan )

          Comment


            #6
            Re: 3x autoflowers whitewhidow

            water geven in 2x hoe bedoel je? ik ben nogal nieuw in dit wereldje vandaar en zon geven als 't kan.
            ik heb geen warmte lamp mometeel, en zon is afwachten wat de week brengt hoe los ik de gele aanslag
            op m'n bladeren? op? alvast bedankt voor dit advies lR2 en smokealot187.

            Comment


              #7
              Re: 3x autoflowers whitewhidow

              Wow er was daarnet nog geen sprake van "gele aanslag"...geel is waarschijnlijk teveel ...

              Ik bedoel met 2x wateren zoals ik het zeg : eerst geef je een derde van je oorspronkelijke bewatering en een kwart uurtje of zo de rest zodanig dat alle aarde alles opneemt of desnoods een beetje in een opvang achterlaat voor later maar zo te zien zijn ze nog heel klein en kunnen ze nog niet veel verdampen via hun blad , dus verzuip ze niet ! En sorry gebruik toch geen dreft ???

              Comment


                #8
                Re: 3x autoflowers whitewhidow

                thnx voor je reactie smokealot heb er veel aan !! en gele aanslag vertelde ik ook al over in mn eerste post.. is dit nog te verhelpe 't gele >? en wat is daar de oorzaak van..

                grtjs!

                Comment


                  #9
                  Re: 3x autoflowers whitewhidow

                  een foto zou al veel doen ... maar als ik de vorige pic's bekijk en er is daar blad van geel geworden zou ik zeggen stop met voeden ze heeft genoeg ! Ze zal echt niet sneller of beter groeien als ze niet genoeg licht heeft.
                  Ook al geef je voeding van hie tot in tokio ... daarom simpele regel geel(blad) is teveel ...licht is gewicht... enzo verder enzo voort maar is wel waar.
                  Maar zoals ik zei toon die bitch eens !!

                  Comment


                    #10
                    Re: 3x autoflowers whitewhidow

                    ik zal foto van 't gele uploaden! nogmaals bedankt voor je advies!

                    Comment


                      #11
                      Re: 3x autoflowers whitewhidow

                      Ach iedereen wilt toch zijn eigen rokertje? Zolang je 18 bent wil ik je wel op weg helpen aangezien je al zover zit ...

                      Comment


                        #12
                        Re: 3x autoflowers whitewhidow

                        Geel op bladeren,

                        foto's.

                        ik ben inmiddels 32, maar nogmaals bedankt voor 't opweg helpen!
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: 3x autoflowers whitewhidow

                          Ok ouwe,(ben er zelf 31) volgens mij heb je last van ongedierte !En dit zal te maken hebben met waar ze staan. Maar nog niks verloren hoor, heb je fish mix of een andere blad voeding in huis ? Kost echt niet veel en Autoflowers hebben echt bladvoeding nodig,en de beestjes HATEN het.In welke week zit je nu al ?Ik zou eens kijken bij bladproblemen topics maar volgens mij ist de varenrouw mug of bladluis miss ( check naar kleine kutbeestjes dezelfde kleur al je blad) zelfs trips ...
                          Maar het is zo een sterke plant ze overleeft dit echt hoor!
                          Hopelijk heb heb je hier iets aan...

                          Comment


                            #14
                            Re: 3x autoflowers whitewhidow

                            eerder te nat.
                            ziet er vrij moerasig uit
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment


                              #15
                              Re: 3x autoflowers whitewhidow

                              ook al

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              die kunnen gerust een weekje zonder, denk ik zo.Of toch 4 warme dagen ...

                              Comment

                              Bezig...
                              X