Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een goede eerste kweek op de vensterbank?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een goede eerste kweek op de vensterbank?

    Korting op 420shop
    Hey,
    Ik heb aardig wat rondgekeken hier op het forum, maar kon niet echt veel vinden over kweken op de vensterbank.
    Ik wil dus graag een plantje, maar heb er niet veel ruimte voor, aangezien ik nog bij me ouders woon en het niet in de tuin mag zetten.
    Dus ik dacht, gewoon een klein plantje in me vensterbank. Ik heb dus ook de afgelopen dagen heel veel gelezen, maar wil toch graag persoonlijk advies!

    -Ik heb een groot raam naar het zuiden gericht, maar is dat genoeg zonlicht of moet ik nog een lamp gaan gebruiken?
    -Ik zit te denken aan een 4 liter pot, maar wordt die dan niet te groot/klein?
    -Hoe kan ik met zo min mogelijk voedsel er het meeste uithalen?
    -Welke soort is geschikt hiervoor, makkelijk groot te brengen en heeft een goede opbrengst?

    Ik was eigenlijk zelf al naar autoflowering aan't kijken aangezien die meestal klein zijn en de lichtcyclus niet veel uitmaakt.
    Toen kwam ik uit op de WW Auto en Royal Dwarf van RQS en de Auto Mary en Auto Silver Haze van Greenlabel.
    Welke van deze 4 zou ik kiezen? Of hebben jullie misschien betere opties om mee te beginnen op de vensterbank?
    En zijn er nog dingen die ik in huis moet halen? Ik wil het liefst het zo natuurlijk mogelijk laten groeien!

    Alvast bedankt,
    Groetjes Quincy
    Last edited by Qualis; 22 May 2015, 07:48. Reden: Was iets vergeten erbij te zetten

    #2
    Re: Een goede eerste kweek op de vensterbank?

    En dat het hele huis naar wietplant gaat ruiken vinden ze geen probleem ?
    'k Zou nog even doorzeuren over die tuin.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Een goede eerste kweek op de vensterbank?

      vensterbank kweek zal je niets over vinden. niemand doet dit. of toch bijna niemand.
      je kan dit doen met gevolg.
      reukhinder in huis.
      glas voor het licht niet zo goed. dus een kleine 10 gram schat ik.

      Comment


        #4
        Re: Een goede eerste kweek op de vensterbank?

        Van RQS wil je eigen wegblijven. Met huisverlichting + zonlicht ga je dan herma's krijgen. Een lowryder (1 of 2) zal wel klein blijven in een 4L potje. Ga uit van een centimeter of 20.
        Maar er is inderdaad een reden dat je niet veel over vensterbankkweekjes kunt vinden; het is de moeite niet waard.
        Stel je koopt 5 zaadjes voor 20 euro, en een potje van 2 euro, en een zak grond voor 2 euro, en een beetje voeding voor 7 euro. Dan ben je 31 euro kwijt voor een schamele 5-10 gram. Waar je ook nog eens voor moet zorgen, waar je beestjes in gaat krijgen, waar je bladproblemen voor moet oplossen en waardoor je zeker een maand of twee in de geurhinder zit. En dan moet je nog maar hopen op een leuke afloop.

        Ga voor buiten (dan is de soortkeus 100x ruimer), een microkweek, of gewoon naar de shop. Wielrenner wordt je niet op een hometrainer, net zoals planten achter het raam nauwelijks de moeite waard zijn. Zet ze desnoods in het bos (zie guerilla). Dan hebben je ouders er helemaal geen last van.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Een goede eerste kweek op de vensterbank?

          Dankjewel allemaal voor het reageren!
          Loop de lucht echt door je hele huis dan?
          En dan moet ik denk ik toch maar gewoon in de tuin zetten!
          Ik moet dus nog even rond kijken!
          Groetjes

          Comment


            #6
            Re: Een goede eerste kweek op de vensterbank?

            idd ver weg blijven van RQS heb tijd geleden een(freebee)zaadje ak47 automatic gehad,nog nooit in men leven,zo'n slechte kwaliteit gezien,geurloze duffe wiettoppen
            Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
            Van RQS wil je eigen wegblijven. Met huisverlichting + zonlicht ga je dan herma's krijgen. Een lowryder (1 of 2) zal wel klein blijven in een 4L potje. Ga uit van een centimeter of 20.
            Maar er is inderdaad een reden dat je niet veel over vensterbankkweekjes kunt vinden; het is de moeite niet waard.
            Stel je koopt 5 zaadjes voor 20 euro, en een potje van 2 euro, en een zak grond voor 2 euro, en een beetje voeding voor 7 euro. Dan ben je 31 euro kwijt voor een schamele 5-10 gram. Waar je ook nog eens voor moet zorgen, waar je beestjes in gaat krijgen, waar je bladproblemen voor moet oplossen en waardoor je zeker een maand of twee in de geurhinder zit. En dan moet je nog maar hopen op een leuke afloop.

            Ga voor buiten (dan is de soortkeus 100x ruimer), een microkweek, of gewoon naar de shop. Wielrenner wordt je niet op een hometrainer, net zoals planten achter het raam nauwelijks de moeite waard zijn. Zet ze desnoods in het bos (zie guerilla). Dan hebben je ouders er helemaal geen last van.

            Comment


              #7
              Re: Een goede eerste kweek op de vensterbank?

              Kijk ff bij de Geurilla kweek afdeling hier op het forum en ga lekker in de vrije natuur kweken. Nog best leuk ook lijkt me. Voor het vensterraam is geen succes.


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: Een goede eerste kweek op de vensterbank?

                Oke, het word dus geen vensterbank plantje, maar weten jullie dan een autofem die onder de meter blijft en niet zo stinkt ivm de buren?

                Comment


                  #9
                  Re: Een goede eerste kweek op de vensterbank?

                  lowryders bv van joint doctor,of diesel ryder,ogre enzoverder die blijven laag genoeg,en leveren deftige wiet

                  Comment


                    #10
                    Re: Een goede eerste kweek op de vensterbank?

                    Ach gaat prima hoor, voor de lol en een beetje leuke opbrengst op de vensterbank! https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...de-vensterbank
                    Die van mij is bijna klaar, is nogsteeds aan het aandikken!


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment

                    Bezig...
                    X