Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • angeloo
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 98

    #1

    Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

    Korting op 420shop
    Hallo smokers[emoji57] , ik heb een tijd terug een wietzaadje gevonden in de kruimels van wiet. Laten ontkiemen, en kijk hoe groot ze nu al is. Ik denk dat het een vrouwtje is. Mijn vraag is kan ik hem in de bloei zetten of word die nog groter? Hij staan bij mn vader dus kan hem niet zomaar heel groot laten worden [emoji14]. Ik hoor graag tips/hints.

    Greetz Angelo[emoji106]

    Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 300 met Tapatalk
    A.Bundy
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #2
    Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

    Tsja.. Wat moet je daar nou op zeggen. Ja je kunt hem in bloei zetten. Maar de kans bestaat dat het een herma is, zoals wel vaker in bagseed. Dan ben je aan het verduisteren voor niets. Je zou hem kunnen buigen, knakken of gewoon snoeien, en dan blijft het wat kleiner allemaal.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • angeloo
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2009
      • 98

      #3
      Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

      Ahaa okeokee ahja t is maar een gevonden zaadje toch. Kijken wat t word. Ik houd m wel en dan kijken of die na de zomer wil gaan bloeien. In iedergeval bedankt (y)

      Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 300 met Tapatalk
      A.Bundy

      Comment

      • hippiekomeet
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2015
        • 214

        #4
        Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

        Deze heeft wel veel bladeren met maar drie vingers . Of bedriegt dit op de foto? Weet niet zeker of daar geslacht mee te bepalen valt maar wilt wel zeggen dat er iets niet klopt .

        Comment

        • angeloo
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2009
          • 98

          #5
          Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

          Hippiekomeet je hebt gelijk veel bladeren en idd 3 vingers ja viel mij nu ook pas op. Het is wel een vrouwtje zie ik aan de bladoksels. Wat ik ook vreemd vind als ik m ergens vastpak dat ik al goed wiet ruik en mn vingers plakken. Iemand enig idee wat dat is? Hij is namelijk nog niet in de bloei..

          Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 300 met Tapatalk
          A.Bundy

          Comment

          • mauhuma420
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Jun 2015
            • 139

            #6
            Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

            Oorspronkelijk geplaatst door angeloo
            Hippiekomeet je hebt gelijk veel bladeren en idd 3 vingers ja viel mij nu ook pas op. Het is wel een vrouwtje zie ik aan de bladoksels. Wat ik ook vreemd vind als ik m ergens vastpak dat ik al goed wiet ruik en mn vingers plakken. Iemand enig idee wat dat is? Hij is namelijk nog niet in de bloei..

            Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 300 met Tapatalk
            Dat is het laag dat beschermt tegen insecten, insecten houden van de wietplant zoals je weet maar de wietplant maakt zijn eigen bescherming middel, dus wanneer een insect daar aan komt worden ze letterlijk stoned en vallen van de plant af en vergeten ze waar het plant was

            Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #7
              Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

              Insecten hebben geen receptoren voor cannabis, die kunnen niet stoned worden..
              Wat je ruikt is wiet, net zoals citroenmelisse en munt en andere kruiden ook gewoon ruiken als je erover heen wrijft.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              • angeloo
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2009
                • 98

                #8
                Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

                Ahaa oke weer wat geleerd vandaag ;p maar dus maar 3 blaadjes wil niks betekenen? Ik ga hem strax knakken. Heb goed gekeken hoe het moet dus moet goed komen. Foto-update komt vandeweek

                Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 300 met Tapatalk
                A.Bundy

                Comment

                • angeloo
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2009
                  • 98

                  #9
                  Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

                  Goedenmiddag medegrowers[emoji109] [emoji57], nou ik heb mijn plant dus geknakt, is nu een paar dagen later. Naar mijn weten hersteld ze goed en heb ik het goed uitgevoerd? Wat vinden jullie, tips zijn altijd welkom.

                  Greetzz.


                  Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 300 met Tapatalk
                  A.Bundy

                  Comment

                  • LR2
                    Mother of all Growers
                    MemberLucky Member
                    • Nov 2011
                    • 8552

                    #10
                    Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

                    Drievingerig blad is een teken van stress.. Wat daarvan de oorzaak is, moet je zelf uitzoeken.

                    De knak is aardig gelukt zo te zien.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment

                    • angeloo
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2009
                      • 98

                      #11
                      Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

                      Ahaa..naja ze staat gwn al vanaf het begin buiten in een soort van kweekkasje. Overdag zonder deksel, savonds erop natuurlijk. Geef genoeg water. Wat zou het kunnen zijn denk je? Of misschien foutje in het DNA van de plant [emoji14]

                      Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 300 met Tapatalk
                      A.Bundy

                      Comment

                      • hippiekomeet
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2015
                        • 214

                        #12
                        Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

                        Is het nu al tijd om te knakken ? Ik dacht dit begin augustus te doen zodat ze nog een weekje of 2 herstellen en dan de bloei in gaan. Weet iemand ongeveer een exacte datum wanneer de bloei buiten begint?

                        Comment

                        • angeloo
                          Expert Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2009
                          • 98

                          #13
                          Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

                          Als de zonuren minder worden denk ik he..september denk ik zoiets. En het ligt eraan als je rekening moet houden dat die niet te groot word tsja dan moet je wel knakken he [emoji14]

                          Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 300 met Tapatalk
                          A.Bundy

                          Comment

                          • angeloo
                            Expert Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2009
                            • 98

                            #14
                            Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

                            Beste medegrowers..hier een update van mn plantje. Ongeveer 2 weken na het knakken ziet ze er best wel goed uit vind ik. Alleen nog steeds 3 blaadjes terwijl die geen stress heeft ofzo. Wat vinden jullie? (plant staat gwn buiten alleen even binnen gezet voor goede foto)! [emoji14]

                            Greetzz

                            Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 300 met Tapatalk
                            A.Bundy

                            Comment

                            • angeloo
                              Expert Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2009
                              • 98

                              #15
                              Re: Gevonden zaadje laten uitkomen, vraagje..

                              uploadfromtaptalk1437566136804.jpguploadfromtaptalk1437566171759.jpg

                              Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 300 met Tapatalk
                              A.Bundy

                              Comment

                              Bezig...