Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie weet er veel van autoflowers ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wie weet er veel van autoflowers ?

    Korting op 420shop
    Hallo leden van jointjedraaien

    Ik ben een wereldreis aan het maken en werk op dit moment in Tasmania op een dairy farm, het eiland onder Australie Eenige naadeel, geen idee wie hier een lekker wietje voor mij kan regelen

    Na een aantal dagen gewerkt te hebben heb ik besloten om zelf voor de eerste keer een plantje te gaan kweken, ik verblijf hier overigns toch 6 maanden werken en beschik over een eigen huisje hier in the middle of nowhere. Het enige wat niet zo leuk is aan Tasmania of Australie is dat het erg moeilijk is om goede grond, nutrients of wat je dan ook maar voor je kweek nodig hebt te verkrijgen. We hebben hier alleen een grote hardware store ( Bunnings ).

    Lang heb ik gezocht naar welke hardware ik kan gebruiken voor mijn kweek. Alles is erg basic ik gebruik voor de verlichting 4x 24w CFL lampen 2700k en heb ik zelf een erg simpel kastje in elkaar gezet met genoeg vrisse lucht.


    Omdat dit mijn eerste keer kweken is wil ik graag de hulp inschakelen van de meer ervaren kwekers onder ons op het gebied van de Autoflowers.

    Ik zal proberen hier onder een zo goed mogelijk beeld te geven wat ik tot nu toe gebruik hebt en hoe de plant zich ontwikkeld heeft.
    Het zou fijn zijn als jullie mij tips kunnen geven over hoe ik mijn kweek kan verbeteren en natuurlijk kijken of mijn plantje zich goed ontwikkeld.





    15/07/2015

    Dit is de dag dat ik mijn soil gemaakt heb. Ik heb gebruik gemaakt van 3 verschillende soorten potgrond ( zie foto's ) en natuurlijk perlite voor een goede afvoer van water.



    16/07/2015

    Op deze dag heb ik het zaadje gelijk in de grond gedaan omdat ik haar niet wil stressen met overpotten. Ik heb gebruik gemaakt van een 11 liter pot voor maximale grote.


    20/07/2015

    ITS ALIVE!! Na vier dagen is mijn zaadje ontkiemt en boven de grond gekomen. Ze blijkt hiet toch wat te nat te staan.. ik geef haar de eerst volgende dagen geen water totdat ik zie dat ze gelukkiger is.

    SAM_0515.jpg





    25/07/2015

    Vijf dagen later blijkt ze naar mijn menening veel gelukkiger te zijn en niet meer te nat te staan

    SAM_0534-1[1].jpg




    01/08/2015

    Mijn plantje ziet er nu volgens mij erg gezond uit. ik heb 2 dagen geleden gebruik gemaakt van een nutriun SEASOL ( zie foto ).

    SAM_0602.jpgSAM_0601.jpgSAM_0600.jpgSAM_0604.jpg






    Mijn vraag aan jullie is. Wanner moet ik nu beginnen met wat voor soort voeding. Of zit er genoeg voeding in mijn grond voor de gehele kweek?
    Ziet mijn plantje er gezond uit. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik een maximale oogst krijg?


    Cheers
    King Green
    Attached Files

    #2
    Re: Wie weet er veel van autoflowers ?

    Welke voeding kan je daar kopen ?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Re: Wie weet er veel van autoflowers ?

      wat in de buurt komt is voeding voor tomaten haha.

      Comment


        #4
        Re: Wie weet er veel van autoflowers ?

        Dat is al veel beter dan niets
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment


          #5
          Re: Wie weet er veel van autoflowers ?

          Krijg je waarschijnlijk lekkere sappige rode toppen van

          ik ben iig benieuwd naar het resultaat.
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #6
            Re: Wie weet er veel van autoflowers ?

            Haha nou hopen dat me plantje het goed gaat doen. Ik zal later op de tas nog een foto plaatsen

            Comment


              #7
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Wie weet er veel van autoflowers ?

                Hoe is het weer buiten daar? Als het geschikt is misschien wat autoflowers buiten neerzetten?
                Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                Comment


                  #9
                  http://nu.nl/buitenland/4099701/uitz...-tasmanie.html

                  Comment

                  Bezig...
                  X