Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

critical kush van Barneys Farm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietzaden: critical kush van Barneys Farm

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal!
    heb me hier laatst aangemeld om het een en ander te weten te komen over zaden en verschillende kweekmethoden.
    Vroeger kocht ik me een paar kloontjes voor buiten te zetten maar helaas zijn de wetten verandert en gaat dat nu wat moeilijker!
    Dus dacht ik dan maar eens proberen met zaadjes en dan wel van Barneys farm, critical kush, bij redelijk weer een mooie opbrengst, wordt max 1m hoog, weinig blad in de toppen en makkelijk te onderhouden!

    Ik heb ze dus ontkiemt en eerst in een airpot van 1 liter laten groeien. Daarna vond ik ze te zwak in die airpot en heb ik hem in een 40 literpot gezet met cocos, perliet en op de bodem hydrokorrels. Heb haar met alles van Biobuzz laten groeien en nu staat ze al zeker 1 maand in de volle grond.

    Tot op heden zie ik niets van de bloei terwijl ze feminized is *(hoop ik)
    heeft hier iemand ervaring mee? dus met de CK van Barneys of heeft iemand ze ook in de tuin staan en wel al een beetje in de bloei
    Ik hoor het graag!

    #2
    Re: critical kush van Barneys Farm

    De bloei zal ongeveer volgende week beginnen de dagen worden nu korter en je plant zal gaan bloeien bij ongeveer 14 uur licht
    Je kan de bloei wel forceren door nu je potten 3dagen donker te zetten
    De plant maakt dan genoeg bloei hormonen aan om de bloei in gang te zetten aangezien de dagen nu korter worden hoef je ze hierna niet meer te verduisteren

    Comment


      #3
      Re: critical kush van Barneys Farm

      Dank je voor je reactie Isension!
      Volgens de beschrijving van Barneys farm moet hij laatste week van september geoogst worden en dat zie ik nog niet zitten!

      Comment


        #4
        Re: critical kush van Barneys Farm

        De dagen worden korter, maar vanaf een lichtuur of 14 duurt het nog 21 dagen. De bloei forceren gaat door 12 uur te verduisteren, niet door totale duisternis voor 3 dagen. Dat levert enkel stress op, en grotere kans op hermafroditisme.
        De plant maakt in drie dagen niet genoeg bloeihormonen aan om dat vol te houden tot het eind. Google even naar reveggen als je daar meer over wilt weten. De plant kan immers weer in de groei schieten, dan ben je nog 2 maanden verder van de bloei verwijderd.

        De Kush-soorten die ik gezien heb, zijn in oktober een keer klaar. Net als veruit de meeste soorten die niet vanzelf bloeien. Met een beetje mazzel, want soms duurt het nog langer.
        Beschrijvingen van verkopers zijn onzin. Barneys Farm is amerikaans, misschien werkt het daar zo, maar in NL is bijna alles tussen eind september, tot eind oktober pas een keer rijp.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: critical kush van Barneys Farm

          LR2 Bedankt voor je reactie!
          Ik ben een beetje bang geworden idd dat het een hermo is, omdat ik niets zie in de plant! Ook is het zo dat ik in andere forums (te laat!) gelezen had dat de zaaden CK van Barneys zeer slecht zijn, van de 6 zaadjes 5 hermos. ik heb er 7 dus maar hopen dat hier een mooi eind aan komt. Moet er ook bij vertellen dat ik ze flink heb liggen toppen zo van 12 stengels met mooi blad. Ik ga ze niet verduisteren, gewoon puur natuur laten uitbloeien.

          Comment


            #6
            Re: critical kush van Barneys Farm

            foto?

            Comment


              #7
              Re: critical kush van Barneys Farm

              Hoi allemaal!

              De toppen en bloemen zijn zichtbaar en ik moet toegeven dat ik voor niets bang was, geen een hermo! ik heb de plant geknakt, en gelolliepopt, totaal geen problemen gezien! Alleen wordt de plant buiten wel hoger dan beschreven dus geen meter maar 1.8 meter.
              hier een paar foto`s van buiten en eentje van binnen.20150718_204458.jpg20150729_142953.jpg20150830_193024.jpg20150917_094717.jpg20150919_163715.jpg20150917_210756.jpg

              Comment


                #8
                Re: critical kush van Barneys Farm

                Net gemaakt.jpgHoi allemaal,
                Misschien niet nieuw maar toch maar de vraag, hoe lang gaat het nog duren voordat ik kan gaan oogsten?

                Comment


                  #9
                  Re: critical kush van Barneys Farm

                  Weekje of 4-5 ?
                  Of eerder als de toprot toeslaat.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: critical kush van Barneys Farm

                    Totdat de plant oogstrijp is. Die vraag hebben we hier al 1000 keer gelezen, gewoon oogsten aan de hand van de trichomen en je eigen voorkeur stoned/high.
                    Of zoals Q zegt, oogsten als je wel moet om de boel te redden
                    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                    Comment


                      #11
                      Re: critical kush van Barneys Farm

                      Oke QnQ en Michevan!

                      Ik laat ze wel staan totdat ik de eerste toprot ontdek!
                      Op dit moment is het nog geen rokertje, de topjes ontwikkelen zich uiteindelijk wel redelijk, alleen wil ik wel eens weten of er iemand ook zo`n Critical kush heeft en hoe zijn ervaringen er mee zijn. Ik heb er ook nog eentje onder de lamp en die gaat naar mijn behoren, net aan en dat valt mij tegen, mooie topjes maar als die nog maar 3 weken moeten dan is het niet veel. Alles met bio gevoed op cocos. 20150917_210538.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: critical kush van Barneys Farm

                        Ik ga nu met critical kush van barneys farm en OG kush.
                        Last edited by The Gardenerr; 28 May 2016, 14:23.

                        Comment


                          #13
                          Re: critical kush van Barneys Farm

                          Hoe groot is je critical kush geworden?

                          Comment

                          Bezig...
                          X