Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer oogsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: Wanneer oogsten

    Korting op 420shop
    Hallo mensen wanneer oogsten? Hier bij een foto ik vermoed dat ze nog wel 4 weken moeten het zijn ak autoflowers


    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G6-L11 met Tapatalk

    #2
    Re: Wanneer oogsten

    Hoi, dat mag je lekker zelf uitzoeken. Er zijn tientallen, nee, honderden topics over!
    Nu dus weer eentje erbij..
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Wanneer oogsten

      Dat vraag ik toch niet

      Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G6-L11 met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Wanneer oogsten

        Gaat me niet om topics

        Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G6-L11 met Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: Wanneer oogsten

          Nog lang ni. Oogsten vanaf milky trichomen. Is nooit op zo'n foto's te zien. Dus ja. Valt niet op te antwoorden.

          Comment


            #6
            Re: Wanneer oogsten

            Je plantje moet idd nog een hele rit en staat pas net in week 2 zichtbare bloei aan de topontwikkeling te zien , je moet dus nog wel een klein maandje of twee. Verder ziet ze er redelijk uit voor een eerste keer al oogt de grond wat nat en heb je volgens mij trips of spintjes onder je blad zitten.

            Men reageert zo kort door de bocht omdat je de regels van het forum niet echt gesnapt hebt of respecteert. Vooral je een vragen topic start kijk je eerst eens even of deze vraag niet misschien al eens gesteld is door de zoekfunctie te gebruiken of door het op google in te tikken (zoekwoord spatie jointjedraaien.nl geeft ongeveer 3.980 resultaten in 0,20 seconden). Verder is het raadzaam om eerst eens even de stikeys door te nemen want daar staan namelijk 99% van alle vragen heel uitvoerig, met tekst en uitleg en foto's perfect beschreven.

            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...sten-Trichomes

            Comment


              #7
              Re: Wanneer oogsten

              Dank u wel voor de info hier word ik nou blij van!

              Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G6-L11 met Tapatalk

              Comment


                #8
                Re: Wanneer oogsten

                Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                Je plantje moet idd nog een hele rit en staat pas net in week 2 zichtbare bloei aan de topontwikkeling te zien , je moet dus nog wel een klein maandje of twee. Verder ziet ze er redelijk uit voor een eerste keer al oogt de grond wat nat en heb je volgens mij trips of spintjes onder je blad zitten.

                Men reageert zo kort door de bocht omdat je de regels van het forum niet echt gesnapt hebt of respecteert. Vooral je een vragen topic start kijk je eerst eens even of deze vraag niet misschien al eens gesteld is door de zoekfunctie te gebruiken of door het op google in te tikken (zoekwoord spatie jointjedraaien.nl geeft ongeveer 3.980 resultaten in 0,20 seconden). Verder is het raadzaam om eerst eens even de stikeys door te nemen want daar staan namelijk 99% van alle vragen heel uitvoerig, met tekst en uitleg en foto's perfect beschreven.

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...sten-Trichomes
                uploadfromtaptalk1442482421715.jpg hallo Flintstones zo zien nu de trichomes er uit ingezoomd het is me eerste kweek groetjes

                Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G6-L11 met Tapatalk

                Comment


                  #9
                  Re: Wanneer oogsten

                  met 'een klein maandje of 2' bedoelde Flintstonde vorige week, nog 7 tot 9 weken.

                  we zijn een week verder, dus het zal nu ... tot ... weken duren (vul dit iedere keer in op de
                  puntjes, altijd rekening houden met het aantal
                  weken dat ze al staat).

                  @flintstoned... men is ook kort, krachtig en kort af om te voorkomen dat je iemands Orakel word. dan
                  kan het nog wel eens druk voor je worden.

                  suc6 Rinke wees sportief en accepteer dat men wil dat je je inleest. ik weet dat dat niet iets is wat
                  de tendens deze dagen is (ik wil een antwoord niet een verhaal), maar op deze site zijn nu eenmaal mensen
                  die dat anders zien (gezien je maar 1 van 100 per maand bent met dezelfde vraag. los van ik weet niet hoeveel PMetjs
                  men je dan stuurt).

                  heel veel succes, zet haar ook binnen als het te koud word (onder 15`C in de nacht).

                  Comment


                    #10
                    Re: Wanneer oogsten

                    Vanuit een foto blijft trichomen beoordelen altijd moeilijk maar zo te zien zit deze nog steeds in bloeifase 1, ze is nog bezig met topopbouw en de trichomne zijn clear. Ze is ook nog maar een weekje verder he. Dus nog wat geduld opbrengen. Een foto van de plant in zijn geheel kan een close up ondersteunen. dan krijgen we een beeld van hoe ze erbij staat.

                    Comment


                      #11
                      Re: Wanneer oogsten

                      Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                      Vanuit een foto blijft trichomen beoordelen altijd moeilijk maar zo te zien zit deze nog steeds in bloeifase 1, ze is nog bezig met topopbouw en de trichomne zijn clear. Ze is ook nog maar een weekje verder he. Dus nog wat geduld opbrengen. Een foto van de plant in zijn geheel kan een close up ondersteunen. dan krijgen we een beeld van hoe ze erbij staat.
                      Hier bij de foto

                      Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G6-L11 met Tapatalk

                      Comment


                        #12
                        Re: Wanneer oogsten

                        Je plantje moet idd nog een hele rit en staat pas net in week 3 zichtbare bloei aan de topontwikkeling te zien , je moet dus nog wel een week of 6.

                        Hmm strange feling of dejavu...

                        Comment


                          #13
                          Re: Wanneer oogsten

                          Dankje wel flinstoned voor je reactie kan nu de weken gaan aftellen

                          Verstuurd vanaf mijn HUAWEI G6-L11 met Tapatalk

                          Comment


                            #14
                            Re: Wanneer oogsten

                            Weer even een update hoe de plant er bij staat

                            Comment


                              #15
                              Re: Wanneer oogsten

                              Dus je kweekverslag noemt 'wanneer oogsten' als ik het goed begrijp?
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment

                              Bezig...
                              X