Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je plantje moet idd nog een hele rit en staat pas net in week 2 zichtbare bloei aan de topontwikkeling te zien , je moet dus nog wel een klein maandje of twee. Verder ziet ze er redelijk uit voor een eerste keer al oogt de grond wat nat en heb je volgens mij trips of spintjes onder je blad zitten.
Men reageert zo kort door de bocht omdat je de regels van het forum niet echt gesnapt hebt of respecteert. Vooral je een vragen topic start kijk je eerst eens even of deze vraag niet misschien al eens gesteld is door de zoekfunctie te gebruiken of door het op google in te tikken (zoekwoord spatie jointjedraaien.nl geeft ongeveer 3.980 resultaten in 0,20 seconden). Verder is het raadzaam om eerst eens even de stikeys door te nemen want daar staan namelijk 99% van alle vragen heel uitvoerig, met tekst en uitleg en foto's perfect beschreven.
Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.
Oorspronkelijk geplaatst door FlintStonedView Post
Je plantje moet idd nog een hele rit en staat pas net in week 2 zichtbare bloei aan de topontwikkeling te zien , je moet dus nog wel een klein maandje of twee. Verder ziet ze er redelijk uit voor een eerste keer al oogt de grond wat nat en heb je volgens mij trips of spintjes onder je blad zitten.
Men reageert zo kort door de bocht omdat je de regels van het forum niet echt gesnapt hebt of respecteert. Vooral je een vragen topic start kijk je eerst eens even of deze vraag niet misschien al eens gesteld is door de zoekfunctie te gebruiken of door het op google in te tikken (zoekwoord spatie jointjedraaien.nl geeft ongeveer 3.980 resultaten in 0,20 seconden). Verder is het raadzaam om eerst eens even de stikeys door te nemen want daar staan namelijk 99% van alle vragen heel uitvoerig, met tekst en uitleg en foto's perfect beschreven.
met 'een klein maandje of 2' bedoelde Flintstonde vorige week, nog 7 tot 9 weken.
we zijn een week verder, dus het zal nu ... tot ... weken duren (vul dit iedere keer in op de
puntjes, altijd rekening houden met het aantal
weken dat ze al staat).
@flintstoned... men is ook kort, krachtig en kort af om te voorkomen dat je iemands Orakel word. dan
kan het nog wel eens druk voor je worden.
suc6 Rinke wees sportief en accepteer dat men wil dat je je inleest. ik weet dat dat niet iets is wat
de tendens deze dagen is (ik wil een antwoord niet een verhaal), maar op deze site zijn nu eenmaal mensen
die dat anders zien (gezien je maar 1 van 100 per maand bent met dezelfde vraag. los van ik weet niet hoeveel PMetjs
men je dan stuurt).
heel veel succes, zet haar ook binnen als het te koud word (onder 15`C in de nacht).
Vanuit een foto blijft trichomen beoordelen altijd moeilijk maar zo te zien zit deze nog steeds in bloeifase 1, ze is nog bezig met topopbouw en de trichomne zijn clear. Ze is ook nog maar een weekje verder he. Dus nog wat geduld opbrengen. Een foto van de plant in zijn geheel kan een close up ondersteunen. dan krijgen we een beeld van hoe ze erbij staat.
Oorspronkelijk geplaatst door FlintStonedView Post
Vanuit een foto blijft trichomen beoordelen altijd moeilijk maar zo te zien zit deze nog steeds in bloeifase 1, ze is nog bezig met topopbouw en de trichomne zijn clear. Ze is ook nog maar een weekje verder he. Dus nog wat geduld opbrengen. Een foto van de plant in zijn geheel kan een close up ondersteunen. dan krijgen we een beeld van hoe ze erbij staat.
Comment