Wietolie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Old Dagga
    Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 670

    #16
    Re: Wietolie

    Dat heb ik inmiddels ook wel meegekregen beowulf, maar omdat het mij eerste kweekje is
    dacht ik voorzichtig te beginnen, ook al omdat ik het doe voor medicinale redenen!
    Zal waarschijnlijk de volgende ronde ook geen AF meer nemen, wel zit ik te denken
    om in mijn vierkante meter straks een voorgroei licht setje te kopen en dan verder
    met de 450 watt lede die ik nu ook gebruik!
    De dames zitten nu in week 5 op batmix en doen het in mijn ogen prima!
    Van die boosters tot bijltjesdag is trouwens een goede tip die ik nog niet tegenkwam! thks

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #17
      Re: Wietolie

      Waarschijnlijk sloop je de plant dan al voor die tijd. Boosters zijn zo geconcentreerd dat ze slechts enkele keren mee gegeven moeten worden.
      Je loopt grote kans dat je de wortels vroegtijdig sloopt, en dan houd je niets over.

      Als je vrouw om medicijnen verlegen zit, dan kun je beter op safe spelen.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #18
        Re: Wietolie

        Nah, heb dat ook al is geprobeerd omdat ik er toch maar boter van maakte. Natuurlijk niet elke dag, maar waar je normaal stopt die laatste twee weken kan je nog 2 keer per week die green sensation meegeven. En dat dikt toch nog extra aan ze.

        Comment

        • Old Dagga
          Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2016
          • 670

          #19
          Re: Wietolie

          Wat zou er trouwens gebeuren als ik tot aan de oogstdag gewoon bloeivoeding blijf
          geven aangezien ik toch niet op "smaak" hoef te letten de laatste weken, en zoals
          de rokers spoelen met puur water om ongewenste stoffen weg te werken?
          Wellicht in mijn ogen minder risicovol als zo'n booster!

          Comment

          • BigMart
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2016
            • 139

            #20
            Re: Wietolie

            Oorspronkelijk geplaatst door peter1950
            Wat zou er trouwens gebeuren als ik tot aan de oogstdag gewoon bloeivoeding blijf
            geven aangezien ik toch niet op "smaak" hoef te letten de laatste weken, en zoals
            de rokers spoelen met puur water om ongewenste stoffen weg te werken?
            Wellicht in mijn ogen minder risicovol als zo'n booster!
            Vaak is voeding en ongediertebestrijding chemische rommel die je sowieso niet wilt gebruiken. Niet om te roken en niet om te eten. Het zal je ziekte niet ten goede komen.
            Je kan gewoon op tijd stoppen met voeding en daarna spoelen. De plant heeft meestal nog zat reserves voor die laatste dagen bloei en rijping.

            Comment

            • Old Dagga
              Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2016
              • 670

              #21
              Re: Wietolie

              Kort en duidelijk, dankjewel BigMart!

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #22
                Re: Wietolie

                Ik ben het daar niet mee eens. Heb het zelf zo al een paar keer gedaan met planten waar ik boter van maakte en had nergens last van.

                Om voeding en bestrijdingsmiddelen in 1 adem te noemen... Zit nog wel een verschil in. En dan zeker de biologische voedingen.

                Comment

                • BigMart
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2016
                  • 139

                  #23
                  Re: Wietolie

                  Zit uiteraard een flink verschil in dat klopt.
                  Ik werkte ooit bij een chemische fabriek waar we in de ene fabriek insecticides maakte en de andere herbicides en dat waren totaal verschillende producten idd.
                  Om alle slechte vervuiling te voorkomen en je eindproduct zo zuiver mogelijk te houden is het verstandig om sowieso zuinig aan te doen met al die goedjes, ook de biologische.
                  Het zal niet direct schadelijk zijn, het gaat ook om zeer kleine fracties. Maar vergis je niet in de vernietigende en toxische kracht van veel biologische middelen.
                  Maar we gebruiken het op medische grond en dan wil je absoluut geen enkel risico nemen en alles zo schoon en zuiver mogelijk houden.

                  Comment

                  • Old Dagga
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2016
                    • 670

                    #24
                    Re: Wietolie

                    Ja, jullie zitten nog in dezelfde topic, heb alleen door omstandigheden
                    mijn Nickname moeten veranderen!

                    Groet en hopelijk begrip van iedereen!

                    Comment

                    Bezig...