Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nu nog zaaien....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nu nog zaaien....

Korting op 420shop
    Hey allen.

Ik wil nu nog als dat mogelijk is hollands hope bestellen, kiemen, voor groeien in de tuin in een pot, en guerilla weg zetten. Is het daar al te laat voor of kan het nog wel ?
    Anders worden het nog meer auto flowers.

Mvg

Re: Nu nog zaaien....

Ik typte je vraag in op Google en binnen 2 sec gevonden .

De vraag is: tot wanneer kan ik mijn buitenwiet nog zaaien? Muna legt uit wanneer je het beste zou kunnen zaaien.

Comment

Ja dat had ik al gelezen. Echter lees ik graag ervaringen van mensen met ervaring op het forum.
      De voor en of nadelen hiervan vooral.

Rest mij een laatste vraag mbt een guerilla kweek.
      ik heb 10 big jack autoflower zaden, maar auto's houden niet van overpotten. Thuis ontkiemen en ontkiemd in de aarde op de spot weg zetten. Of toch 1 liter potjes / turf potjes voor groeien thuis en daarna overpotten in volle grond ? Ik wil het best mogelijke voor de plantjes zonder hun in der groei te doen laten remmen.

Comment

Ja kan nog prima.

En je autoflowers kan je gewoon ontkiemen en even voorgroeien in kleine potjes, geen probleem.
        Als je maar niet wacht tot het potje geheel vol geworteld is en de plantjes met gehele kluit gewoon uit het potje laat zakken voor het overpotten of in volle grond plaatsen.

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Als je ze heel voorzichtig en op tijd Overpot kan dat best. Doe ik ook. Nieuws zand in een grotere pot. De kleine pot in het zand drukken/graven. Plantje voorzichtig uit de pot halen door zachtjes in de pot te knijpen en in het potje van zand te zetten. Voorzichtig aandrukken. En klaar

Comment

Thanx voor de info mannen. Ik heb ondertussen 230 kweek verslagen gelezen hier. Spijtig genoeg nooit geen datums rond deze tijd, en spijtig genoeg kweek verslagen die nooit afgemaakt worden.
              Dan ga ik de autoflowers maar in kleine potjes zetten.
              Vanaf hoe groot kunnen ze het buiten in de volle grond overleven.( guerilla tussen de brandnetels)

Comment

Dat vind ik knap, kijk mijn kweekverslagen anders die zijn rond deze tijd

Comment

nu niet zaaien,mars staat nu heel dichtbij,wacht nog 4 dagen
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
                    nu niet zaaien,mars staat nu heel dichtbij,wacht nog 4 dagen
                    Rook er nog 1 gozer

Comment

Je verliest wel veel tijd zo

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Zitten ze nou in de grond?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ah, nee, ik lees net bovenaan je bericht dat je nog moet bestellen. Schattig...
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Vanwaar zo'n irriterend hatelijk bericht...
                        Omdat ik een noob ben op kweek gebied, ik denk dat jij in het begin ook met vele vragen heb gezeten...
                        Als je wat verder zoekt in mijn berichten staat er al 1 in me tuin in een 20 liter pot, en heb ik momenteel 10 zaden tussen de koffie filters liggen voor een guerilla spot.
                        Op diezelfde spot wil ik nog wat regulier zaad planten.
                        Maar goed, prettig kennis gemaakt te hebben #

Ps: zaden zijn al besteld, 3 stuks hollands hope en 1 verrassing gratis erbij

Comment

Wie niet waagt, niet wint.

Gwn doen.
                          A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

Comment

Je kan gerust nog zaaien hoor. je verkort enkel de groeifase dus minder grote planten maar je kan tot in juli nog zaaien want op onze bretegraat is het pas eind september 12/12. Laat je dus niet gek maken. de in maart gezaaide zijn gewoon te vroeg. 15 mei is pas 2 weken geleden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                              Je kan gerust nog zaaien hoor. je verkort enkel de groeifase dus minder grote planten maar je kan tot in juli nog zaaien want op onze bretegraat is het pas eind september 12/12. Laat je dus niet gek maken. de in maart gezaaide zijn gewoon te vroeg. 15 mei is pas 2 weken geleden.
                              Dat is een duidelijk antwoord. Mijn dank is groot

Comment

Bezig...
                              X